Projekt: S4 Stage 1 ==> Stage 3 460 - 480 KM
Jeszcze nie wiem ile wyjdą tak na prawdę. nie wiem ile cła i podatku i innych opłat mi dowalą :)mogi90 pisze:ja kolego tyle musze wpakowac zeby moja jezdzila jak trzeba :D taka kupilem i teraz mam zabawy. Tez bede mial turbiny do wymiany i powaznie sie zastanawiam nad tymi ktore wybrales. Cena bardzo zachecajaca, bo oddawac moje do naprawy to chyba bez sensu
Ktoś na forum pisał, że można je ogarnąć z Czech za 8mkę z przesyłką :)
Niestety zaczynam powoli się uczyć, że nie ma co liczyć na oszczędzanie z tym samochodem.
Gdybym mógł cofnąć czas to albo bym od razu kupił RS'a albo zamiast "kupować mody", kupiłbym silnik od RS'a (jak już ktoś na forum też zauważył).
Ale z drugiej strony, tuningowanie furki to zabawa :)
Szkoda tylko, że sam nie potrafię tego wszystkiego zrobić, bo bardzo mi się to marzy

Aktualnie r%$2la system twój temat, stejdż 1 nie ma ale już 3 leci. Będzie pierwsze S4 chyba które pochłonęło 50tysięcy zanim do 300 koni dobiło. Ale cały czas trzymam kciuki za ten projekt bo i takie muszą być.kenpachi pisze:Zrobiłem udpate listy gratów. Duuuużo tego i drogo. Nawet jak by samemu robić to nie mam pojęcia jak niektórzy mogą się zamknąć w 20tyś. modując na stage 3.
Straszny ból dupy macie. Wywali wszystko na ziemie, zrobi co będzie do zrobienia i będzie śmigał. To, ze Witek stwierdzil, ze glowice slabe, to nie znaczy, że silnik złom... Trudno żeby w 14-letnim aucie były one w zajebistej kondycji. Założe się, że Wasze serie po sofcie są w podobnej formie. Ja usłyszałem to samo 4 lata temu i do tej pory auto generuje moc, jeździ. Przy okazji modów wpadną nowe głowice i przegląd/remont dołu.
Jak dobije do 50k, to wtedy już pewnie będzie jeździć na setupie 400+.
Widzę, że jasnowidzRooS pisze:Będzie pierwsze S4 chyba które pochłonęło 50tysięcy zanim do 300 koni dobiło. Ale cały czas trzymam kciuki za ten projekt bo i takie muszą być.

Hehehe :) stage 1 to był. Eska jest po programie i wydechu :)
Trzeba być dobrej myśli :) ale za bardzo nie kumam po co sie pierdolic w stage 2 skoro i tak trzeba wyciągać silnik, a skoro wyciągać silnik to czemu nie zrobic stage 3?
Rzeczywiście troche otwarty jestem z tym wszystkim ale to tylko dlatego, ze mam nadziee ze komuś sie to przyda :)
Trzeba być dobrej myśli :) ale za bardzo nie kumam po co sie pierdolic w stage 2 skoro i tak trzeba wyciągać silnik, a skoro wyciągać silnik to czemu nie zrobic stage 3?
Rzeczywiście troche otwarty jestem z tym wszystkim ale to tylko dlatego, ze mam nadziee ze komuś sie to przyda :)
Tak jest szefie :) banan jest najważniejszy w tym wszystkim, bo po cóż innego byśmy to robililuk448 pisze:Dla mnie to zupelnie zrozumiale ze nie idzie po kolei po stege'ach tylko od razu atakuje grube 400.Lepsze pierdolniecie bedzie mial po przesiadce z ok 300 i wiekszy banan na mordzie

Wiem, ze stare, ale banan wiecznie młody

http://m.youtube.com/watch?v=Lii2PqrOp_o
[ Dodano: 2014-07-30, 23:43 ]
Tutaj to grubo przesadziłeś kolego :) 300 koni w s4, to doprowadzenie furki do ok stanu i program :)RooS pisze:Aktualnie r%$2la system twój temat, stejdż 1 nie ma ale już 3 leci. Będzie pierwsze S4 chyba które pochłonęło 50tysięcy zanim do 300 koni dobiło. Ale cały czas trzymam kciuki za ten projekt bo i takie muszą być.kenpachi pisze:Zrobiłem udpate listy gratów. Duuuużo tego i drogo. Nawet jak by samemu robić to nie mam pojęcia jak niektórzy mogą się zamknąć w 20tyś. modując na stage 3.
Ja program i wydech miałem zrobiony, wiec żeby mieć 300 nic nie musiałem dołożyć

[ Dodano: 2014-07-30, 23:44 ]
Ta dycha to chyba na gaz, zgadza się?buba pisze:+1
Jeszcze dycha i może ruszy. CHociaż czekam aż AW wpadnie i wyjaśni że może nie ruszyć

[ Dodano: 2014-07-30, 23:51 ]
Tak zmieniając temat to mam już tracking number na frankeny :) ciekawe kiedy dojdą bo sprzęgło jakieś takie samotne siedzi w koncie i wyglada jak by se z chęcią podupczylo lol
