Strona 6 z 7
: 2010-10-28, 16:35
autor: SID
Piotrek ma prawie to samo
Ceny sprzęgieł od LOBY z DE to, komplet : docisk + tarcza + koło stalowe jedno mas 8 kg:
- 600 Nm : 1000euro
- 650 Nm : 1100euro
- 700 Nm : 1350euro 6-cio łopatkowy spiec
wysyłka do PL 38euro , termian 3-5 dni
i co ciekawe moge to załatwić na fv

: 2010-10-28, 18:14
autor: CoLo
A nie mają czegoś do 1.8T czy tylko to co na ebay ?
: 2010-10-28, 19:44
autor: BKMM
Gdyby fx400 miał ktoś w PL to bym brał... Ale chyba marne szanse wiec myśle ze zdecyduje się na loba nie wiem jeszcz tylko na jakiego ale na plus działa przede wszystkim czas no i cena tez niezła. Auta używam typowo na codzień (dużo korków) wiec chyba trzecia opcja odpada? Może wybiorą pośrednią
: 2010-10-28, 21:32
autor: bracus
ale jak Cię kiedyś najdzie na grzebaninę to 650 nM może być na styk a 6 łopatkowy spiek jest łagodny jak baranek

ja śmigam na hardcore 4 łopaty na co dzień i można się nauczyć na tym ruszać

: 2010-10-28, 21:54
autor: BKMM
SID źle wpisał pierwsza opcja to 600 druga 700 trzecia 750
Dlatego myśle o pośredniej
: 2010-10-28, 23:43
autor: kosiniak
bierz spieka 6 lopatek!!
: 2014-04-29, 16:52
autor: Wojt3q
NA ten czas co najlepiej wziąć narazie mam 500 nM ale wiadomo będzie przybywało a sprzegło s4 mówi cenzura nie robie
Najbardziej mysle o Fx 400 ale czytałem na któryms forum że jednemu chłopakowi niszczyło zarówno dwumas jak i jednomas .
No i w związku z tym mysle nad 3 opcjami :
FX400 ze zwykłym dwumasem
-Fx400 plus jednomas
-Loba sachs 600nm komplet z jednomasem
Co najlepiej włozyć przyznam , że ma trudny charakter i pojedynków nie odmawiam więc musi dac rade
bo z tego co mysle to zwykłe rs4 nie przeniesie tych 500 nM , a wiadomo w weekend mozna kogoś mocnego na światłach spotkac
Panowie icze na wsparcie waszym doświadczeniem

: 2014-04-29, 22:27
autor: bartek75
Wojt3q mam fx`a z serią dwumasem. niut ok. 650 i daje radę świetnie jak na razie
: 2014-04-29, 22:59
autor: Anton
ja na razie 300km zrobiłem na zestawie fx400 + dwumas i jest ok ...zobaczymy jak dalej
: 2014-04-30, 07:22
autor: Rafal84
ja zamówiłem ostatnio do b5 LOBA 700Nm z jednomasem, spiek jest, za jakiś czas montaż, zobaczymy jak to będzie :)
: 2014-07-10, 00:05
autor: mik-17
Odgrzeje temat fx400
Czym się różni w użytkowaniu 6-Puck od 8-Puck ??
Wyczytałem ze 4-Puck jest agresywne więc odpada , analogicznie wybrał bym 8-Puck.
wchodzi to P&P na ori dwumas??
Zakładając że auto będzie ważyć prawie 2T , moc między 500 a 600
auto raczej do normalnego użytku + czasem jakieś starty z pod świateł i na spotach .
Miło by było aby kobieta umiała je w miarę normalnie wcisnąć .
które wybrać i dlaczego??
Sprzęgło rs4 przy 450 PS dawało radę w normalnym użytkowaniu ale już nie przy ostrych startach.
: 2014-07-10, 07:24
autor: SID
Nie wiem czy wiecie ale od niedawna mamy do wyboru kilka wersji pośrednich CM :
- FX100 organiczne +70% wiecej od serii i +50 Nm, na ulice
- FX200 kevlar +70% więcej od serii, na ulice
- FX250 organiczne/stalowe +70% wiecej od serii, na ulice
- FX300 kevlar +100% wiecej od serii, na ulice
- FX350 organiczno/metalowe +110% wiecej od serii, na ulice i wyścigi
taki kompromis miedzy 300 a 400 dla aut do 500ps bez zabawy na 400m
- FX400 spiek 4-ro 6-cio lub 8-mio łopatkowy +170% od serii, na ulice lub wyścigi
- FX500 spiek 4-ro 6-cio lub 8-mio łpatkowy +200-400% od serii, na wyścigi (bez sprezyn)
http://clutchmasters.com/index.php?module=site&action=GetPage&id=14&nav=leftnav_products.tpl
: 2014-07-10, 09:24
autor: RRyb
Z tego co widzę to cenowo CM na ich stronie wychodzi mniej więcej tak samo. Wiec chyba jak brać to FX400. Mogę się oczywiście mylić
: 2014-07-10, 10:22
autor: SID
Tak ceny maja podobne.
Muszę wprowadzić brakujące pozycje na sklep.
: 2014-07-11, 10:32
autor: mik-17
Odpowie mi ktoś czym się różni w użytkowaniu fx400 6-Puck od 8-Puck ??
Używał ktoś 8 łopatkowego ?