Strona 6 z 9

: 2012-01-28, 05:52
autor: Rafalek114
Ja tam tez mam wossner-y i banglaja . Jak jest luzne pasowanie to musi byc ok !!

: 2012-01-28, 08:51
autor: sportmile
moim zdaniem bzdura totalna .

: 2012-01-28, 09:24
autor: zabba88
Rafalek114, luzne tzn? jakie masz pasowanie 5,8,10 setek?
Bo jezeli nic wam sie nie dzieje to moze jest to jakas mala propaganda i wtedy ja tez biore wossnery bo sa tansze o 800zl od JE PISTONS

: 2012-01-28, 12:38
autor: CoLo
U mnie pasowanie wedlug producenta...nie pamietam ile Wossner zaleca, 7 ?

: 2012-01-28, 22:28
autor: Nelson
Żaba podziwiam takich ludzie jak Ty, ja nawet nie mam czasu umyć swojej, a co dopiero modzić :shock:

: 2012-01-29, 04:14
autor: Rafalek114
8-setek

: 2012-01-29, 08:28
autor: cowboy
po 8 setkach to i ja juz pasuje ;)

Zabba widze ze plany słuszne... zycze realizacji zgodnie z harmonogramem

od pomysłu do realizacji długa droga... u mnie pomysł na VRT wzdłużnie był chyba ze 4 lata temu... gdzie jeszcze nie zaczeła sie moda w PL, a zanim skoncze to juz pewnie nikt nie bedzie pamietał o VR6 ;)

: 2012-01-29, 12:16
autor: kosiniak
cowboy pisze:od pomysłu do realizacji długa droga... u mnie pomysł na VRT wzdłużnie był chyba ze 4 lata temu... gdzie jeszcze nie zaczeła sie moda w PL, a zanim skoncze to juz pewnie nikt nie bedzie pamietał o VR6 ;)
no dla mnie to Ci powiem, ze czasem mi sie wydaje ze Pan Tadeusz byl pozniej :)

: 2012-01-29, 19:02
autor: zabba88
Spokojnie zawsze mialem 2 marzenia:) VRT i S4. Wiec trzeba swojej cele realizowac

: 2012-01-29, 19:08
autor: cowboy
kosiniak pisze:no dla mnie to Ci powiem, ze czasem mi sie wydaje ze Pan Tadeusz byl pozniej :)
w sumie to jak sie po raz pierwszy zamysliłem nad VR6 wzdłuznie w budzie B2 z wielkim turbo to az spadłem z mojego dinozaura ;)

ale wracając do tematu spokojnie trzeba isc do przodu na ile czas i finanse pozwalają

: 2012-01-29, 19:28
autor: Papol
Jak by nie patrzec to ciesze sie ze moglem brac czastkowy udzial w rozwoju projektu. :mrgreen:

Ps. Czytam dzisiaj sobie troche historii na starym forum a tu widze ze i Ty sledziles moj projekt 2.9 golfa. :mrgreen:

: 2012-01-31, 13:25
autor: sokol22
Bedzie body rs4? Na a4 klubie widzialem ze cale seryjne body rozsprzedales?

: 2012-01-31, 20:49
autor: zabba88
najpierw zloze cala mechanike:) A potem bede myslal co z buda. Czy wydumka+laminat+klatka. Czy moze wydumka bez klatki z body rs4.
Narazie nie to mi w glowie.
W czw. beda korby. Do 10dni tloki wossnera, a takze kolo zamachowe pod docisk i tarcze s4.
Narazie rozeznaje temat panewek do vr6

[ Dodano: 2012-02-03, 13:58 ]
Wreszcie przyszlo troche gratow:
-kute korby
-sroby ARP
-oil catch tank
-nowa pompa oleju r32 mk4 ASO
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b00 ... c4d70.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/61e ... 2ee96.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/5e5 ... 5f52a.html

[ Dodano: 2012-02-17, 18:39 ]
kucizna w komplecie.
Kute tloki wossner-a odprezajace 8.5:1 84mm
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/775 ... eee8f.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/18e ... 52676.html

: 2012-02-17, 19:01
autor: sokol22
dzieje sie :D czekam az wyjedzie :roll:

: 2012-03-04, 22:51
autor: zabba88
Korzystajac z ladnej pogody i wolnej niedzieli zlozylem sobie dol silnika.
Kucizna+ARP
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bc3 ... d5f59.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/5d2 ... e3545.html
Czekamy na dalsze graty i trzeba skladac do kupy ten motor, aby spawac lapy, kolektory itd.

Poraz kolejny sie pytam panowie. Czemu po dodawaniu fotek przez [img] nie pojawiaja sie miniaturki. Temat bylby bardziej przejrzysty i nie trzeba by wchodzic w linki do zdjec:)