Strona 6 z 7

: 2010-08-06, 17:20
autor: aw69
Hmmm ciekawe przejście :) jaki motorek 2.0 T ?

: 2010-08-06, 17:38
autor: Jigsaw
Sam osobiście nie mam dobrego zdania o tej marce, według mnie kibel totalny.

Godne uwagi są silniki 2.0 STI i skrzynie 6-stki, mam nadzieje że masz u siebie skrzynie 6-stke ;-)

: 2010-08-06, 18:04
autor: PatLove
Jigsaw pisze:Sam osobiście nie mam dobrego zdania o tej marce, według mnie kibel totalny.

Godne uwagi są silniki 2.0 STI i skrzynie 6-stki, mam nadzieje że masz u siebie skrzynie 6-stke ;-)
Jigsaw bez obrazy ale widać że nie za bardzo masz pojęcie o subaru więc się nie wypowiadaj. Nie ma takiego silnika jak 2.0 STI, natomiast skrzynie 6-ki rzeczywiście są dobre ale tylko jeśli mówimy o skrzyniach z STI mających DCCD, którego w forku raczej kurzy nie posiada bo u nas w europie FORESTER STI nie był dostępny, no chyba że ktoś po prostu wsadził skrzynię z STI z DCCD ale to już inna bajka...

Sprawa z subarakami i ich silnikami, skrzyniami oraz ogólnie napędami jest dość zagmatwana i jeżeli ktoś nie siedzi w temacie to trudno się zorientować co i jak...

: 2010-08-06, 18:16
autor: Jigsaw
Oj kolego :-)

Kto tu nie ma pojęcia...silniki 2.0 STI to były wersja EU STI a silniki 2.5 STI to były wersje US...


A to tak wedle dowodu że STI występuje w 2.0

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C12364258

http://moto.allegro.pl/item1178605322_s ... 265km.html

http://moto.allegro.pl/item1176402546_s ... _4_7s.html

http://moto.allegro.pl/item1170879291_s ... ja_eu.html

Motory STi 2.0 miały w serii 265KM czyli wersja Europejska tak jak napisałem wyżej

Motory STI 2.5 w nowszych modelach Imprezy mają w serii 300KM np. takie http://otomoto.pl/subaru-impreza-sti-30 ... 79767.html czyli wersje US


Co do DCCD to ten system jest spoko w wypadku gdy ktoś używa auto umówmy się normlanie w chwili gdy ktoś pomodzi auto i doda mocy i się ściga czyt. strzela ze sprzęgła od razu aktywny dyfer czyli DCCD pada i dla takiego człowieka lepiej wywalić DCCD dać skrzynie 6-stke i zeszperować auto...a kurzy nie wiem czy się ściga czy nie, więc on oceni jaka opcja najlepsza :-P


PS. Osobiście użytkowałem subaru 2 lata... :-)

: 2010-08-06, 19:15
autor: PatLove
Jidsaw, ja doskonale wiem że były STI z silnikami 2.0 ale nie ma czegoś takiego, jak silnik w specyfikacji STI, poza modelami GC8 STI. Poza tym 2,5 STI wystapowały również u nas, w europie, nie tylko w US i było one od modelu hawkeye,czyli takiego, do którego podałeś ostatni link. Generalnie od modelu hawkeye do chwili obecnej STI ma już tylko i wyłącznie silniki 2,5 i to niezależnie czy wersja US czy EU...

P.S. Ja też użytkowałem subaru i "trochę" wiedzy zgłębiłem-GTek dłubnięty na ok 260KM + napędy od GC8 STI właśnie z DCCD to tak w bardzo dużym skrócie...

Pozdrawiam

: 2010-08-06, 19:21
autor: Jigsaw
Także jest nas dwóch, maniaków subaru :-P

: 2010-08-06, 21:07
autor: PatLove
Jigsaw pisze:Także jest nas dwóch, maniaków subaru :-P
Dokładnie i chociaż to forum S4/RS4 to odnośnie mechaniki subaru(może poza silnikami 2.5T w fabrycznej specyfikacji i fabrycznych skrzyń z GT czy nowszych WRX) nie mogę powiedzieć złego słowa, gorzej odnośnie budy, wnętrza itp ale skoro użytkowałeś subaru to na pewno wiesz o co mi chodzi...

: 2010-08-07, 07:06
autor: SID
aw69 pisze:Hmmm ciekawe przejście :) jaki motorek 2.0 T ?
nie wiem nie dopytalem sie
moze Kurzy sam cos napisze ;-)

mowil mi o planach na grube mody ale cos go koszta ok 50 tys zl przestraszyly

: 2010-08-07, 09:31
autor: Jigsaw
Heh tak to jest z Subarakami, mody są drogie...np. zrobię 400KM w EVO czy S4 to kasa jest naprawde miła dla kieszeni a 400KM w Subaru to już kucie itp itp itp auta nie ma długi czas itp...poza tym mało jest naprawde dobrych fachowców jeżeli chodzi o Subaru, ogólnie Eska mniej kłopotliwa i potencjał większy 8-) ale za to dźwięku Subaru nic nie przebije 8-)

: 2010-08-07, 13:52
autor: PatLove
Jigsaw pisze:Heh tak to jest z Subarakami, mody są drogie...np. zrobię 400KM w EVO czy S4 to kasa jest naprawde miła dla kieszeni a 400KM w Subaru to już kucie itp itp itp auta nie ma długi czas itp...poza tym mało jest naprawde dobrych fachowców jeżeli chodzi o Subaru, ogólnie Eska mniej kłopotliwa i potencjał większy 8-) ale za to dźwięku Subaru nic nie przebije 8-)
W 100% zgadzam się z Jigsaw, w subaru na fabrycznych bebechach szczytem możliwości jest remap + np. wydech bo żeby myśleć coś więcej z mocą trzeba niestety dostosować silnik ale co ważniejsze napędy, które w słabszych wersjach-GT czy WRX potrafią "się zmielić" już przy seryjnej mocy...

: 2010-08-08, 17:03
autor: aw69
tak czy siak subaru to szajs okrutny ! W zyciu niechcialbym takiego kibla.
Wczoraj w olsztynie na zawodach zniszczylem 400 konnego GT'ka :)

: 2010-08-08, 17:41
autor: kosiniak
buahhaa, to poszedles :D

: 2010-08-09, 21:27
autor: SID
a u mnie kumpel niedawno sobie kupił STI czarne
pozytywne wrażenie na mnie auto zrobiło (narazie nei jezdziłem nim jeszcze)

: 2010-08-09, 22:35
autor: LCQ
ale pieprzycie :-P ,jak Subaru to tylko WRX STI jest to bardzo dobry wybór, ciężko jest porównać go do S4/RS4 bo są to wozy z różnym przeznaczeniem, na prostą na pewno S4/RS4 ale w zakrętach..... wybrałbym Evo :lol: co nie znaczy że Subaru to jakaś porażka, po prostu ma swoje grono fanów jak każda marka, jak bym miał wybierać kupiłbym Evo i WRX STI :mrgreen:

: 2010-08-10, 11:16
autor: aw69
a ja mówie ze to kibel straszny i i obojętnie czy(WRX czy STI) nie dlatego że gdzieś coś ktoś mi powiedział.....miałem do czynienia z WRX i to nie mało i zeby było lepiej większośc konkretnych osób (fanów tej marki) stwierdza to samo ! Jedynie co w WRX mi sie spodobało to dzwiek silnika i prowadzenie auta (nie wspominam juz tutaj o STI - bo to taczka okrutna) Zeby było lepiej większość fanów WRX przesiada się na S4 (stosunek kasy do jakości i modów) ale żeby z S4 na subaru ? :) to juz conajmniej dziwne :) z Evo nie mialem do czynienia, ale z tego co widać jest juz ok....ale cena zakupu zabija :/