Strona 6 z 32

: 2011-12-07, 01:02
autor: sportmile
raczej 12 chyba ze Krzysiek przestaniesz przypominac santa :)

: 2011-12-07, 07:49
autor: SID
no Kosi pije tak dużo jak ja widze :-D patrząc na edycje postu

u mnie na K04 z RS6 wypluło 521ps przy odprężonym sliniku, kolektorach i osprzęcie RS4
u Caytony 502ps przy seryjnym silniku i kolektorach na K04 RS6
a tutaj obstawiam 470-480ps przy zdrowym silniku

: 2011-12-07, 09:35
autor: Nikolas
sportmile pisze:raczej 12 chyba ze Krzysiek przestaniesz przypominac santa :)
Hahaha Santa Kris :))) Czwicz Krzysiek, a bedą lepsze czasy na 1/4 ;)

: 2011-12-07, 09:37
autor: Norbi
sportmile pisze:raczej 12 chyba ze Krzysiek przestaniesz przypominac santa :)
yeahbunny Adamek :mrgreen:

: 2011-12-07, 11:00
autor: buba
Co za suszarki w końcu są bo nie mogę info znaleźć?

: 2011-12-07, 11:01
autor: Flyer
RS6

: 2011-12-07, 11:05
autor: Rafalek114
Wymiana zdan konkretna , kolejny kontrowersyjny projekt ..pewnie dlatego bo kosiniak-a...

ps motywujcie go jeszcze z tym 500+ ,to moze jeszcze cos pomodza przed strojeniem :-P

: 2011-12-07, 11:40
autor: bracus
no ja mam takie same graty (chyba) i wyszło 480 dlatego ciekaw jestem tych 500+ oczywiście i u mnie było 500..ale stukało aż miło dlatego jest 480 :mrgreen:

: 2011-12-07, 11:40
autor: buba
ja tam wierze w 5 z przodu ;-)

: 2011-12-07, 16:44
autor: kosiniak
ile bedzie, tyle bedzie a ja narazie nie chudne :D

[ Dodano: 2011-12-07, 17:45 ]
Dolot juz zlozony na gotowo :)
Obrazek
Obrazek

: 2011-12-07, 18:39
autor: buba
ja to mam w sumie dwa pytanka:
1. Czy ten łącznik na wejsciu do przepustnicy nie będzie spadal?
2. Dlaczego ICek 2w1 a nie jak w standardzie 2w2?

: 2011-12-07, 18:53
autor: andy
własnie ja tez jestem cekaw co daje przejscie 2w1 ;)
Pozdrawiam

: 2011-12-07, 19:21
autor: TROLU
pękające trójniki znikną :)

: 2011-12-07, 20:21
autor: aw69
daje to np. że jest np. krótszy dolot, mniej nagrzewających się rur, niema pękającego trójnika.....Łącznik na wejściu nie będzie spadał, koniec rury jest odpowiednio napawany, do tego na przepustnicy tez fabrycznie jest fazka na której trzyma się trójnik zaciśnięty opaską.

[ Dodano: 2011-12-07, 20:23 ]
u siebie będe wkładał tez cooler z przejsciem na jedną rure, tylko tak jak sid miał/ma kiedyś w srebrnej.....fakt ze bedzie trzeba poświęcić pas przedni i wywalić zamek....ale dolocik w takim wariancie robi się mega mega krótki :)

: 2011-12-07, 20:36
autor: buba
no coś w tym jest :-P największym plusem chyba jest zejscie z temp w dolocie bo te jebane rurki w komorze się tak nie grzeją. Krótszy dolot wpływa pozytywnie na pracę turbin (w sensie wcześniej wstają żeby później położyć się spać)?