Kosiniak S4. 502Hp 602,5Nm Powered By RPerformance! :)

Moderatorzy: buba, Mod-Team

sportmile
Posty: 1026
Rejestracja: 2010-02-02, 18:03
Lokalizacja: ....
Płeć:
Kontakt:

Post autor: sportmile »

raczej 12 chyba ze Krzysiek przestaniesz przypominac santa :)
Najgorszy Tuning w Mieście
www.sportmile.pl
http://www.facebook.com/sportmile
tel. 792 22 44 84
Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

no Kosi pije tak dużo jak ja widze :-D patrząc na edycje postu

u mnie na K04 z RS6 wypluło 521ps przy odprężonym sliniku, kolektorach i osprzęcie RS4
u Caytony 502ps przy seryjnym silniku i kolektorach na K04 RS6
a tutaj obstawiam 470-480ps przy zdrowym silniku
Obrazek
Awatar użytkownika
Nikolas
Posty: 1224
Rejestracja: 2010-02-02, 23:19
Lokalizacja: W0
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Nikolas »

sportmile pisze:raczej 12 chyba ze Krzysiek przestaniesz przypominac santa :)
Hahaha Santa Kris :))) Czwicz Krzysiek, a bedą lepsze czasy na 1/4 ;)
Norbi
Posty: 1037
Rejestracja: 2010-02-02, 22:18
Lokalizacja: Wuwua
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Norbi »

sportmile pisze:raczej 12 chyba ze Krzysiek przestaniesz przypominac santa :)
yeahbunny Adamek :mrgreen:
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

Co za suszarki w końcu są bo nie mogę info znaleźć?
Awatar użytkownika
Flyer
Moderator
Posty: 1651
Rejestracja: 2010-04-26, 16:48
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Flyer »

RS6
Rafalek114
Posty: 187
Rejestracja: 2011-06-29, 23:59
Lokalizacja: de
Kontakt:

Post autor: Rafalek114 »

Wymiana zdan konkretna , kolejny kontrowersyjny projekt ..pewnie dlatego bo kosiniak-a...

ps motywujcie go jeszcze z tym 500+ ,to moze jeszcze cos pomodza przed strojeniem :-P
bracus
Posty: 1168
Rejestracja: 2010-01-27, 19:00
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:

Post autor: bracus »

no ja mam takie same graty (chyba) i wyszło 480 dlatego ciekaw jestem tych 500+ oczywiście i u mnie było 500..ale stukało aż miło dlatego jest 480 :mrgreen:
sarkazm od hejterstwa dzieli bardzo cienka nić...ale dzieli :)
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

ja tam wierze w 5 z przodu ;-)
kosiniak

Post autor: kosiniak »

ile bedzie, tyle bedzie a ja narazie nie chudne :D

[ Dodano: 2011-12-07, 17:45 ]
Dolot juz zlozony na gotowo :)
Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

ja to mam w sumie dwa pytanka:
1. Czy ten łącznik na wejsciu do przepustnicy nie będzie spadal?
2. Dlaczego ICek 2w1 a nie jak w standardzie 2w2?
andy
Posty: 15
Rejestracja: 2011-11-20, 17:49
Lokalizacja: BDG
Płeć:
Kontakt:

Post autor: andy »

własnie ja tez jestem cekaw co daje przejscie 2w1 ;)
Pozdrawiam
TROLU
Posty: 41
Rejestracja: 2011-09-24, 17:29
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: TROLU »

pękające trójniki znikną :)
aw69
Posty: 1494
Rejestracja: 2010-01-27, 21:04
Lokalizacja: Zambrów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: aw69 »

daje to np. że jest np. krótszy dolot, mniej nagrzewających się rur, niema pękającego trójnika.....Łącznik na wejściu nie będzie spadał, koniec rury jest odpowiednio napawany, do tego na przepustnicy tez fabrycznie jest fazka na której trzyma się trójnik zaciśnięty opaską.

[ Dodano: 2011-12-07, 20:23 ]
u siebie będe wkładał tez cooler z przejsciem na jedną rure, tylko tak jak sid miał/ma kiedyś w srebrnej.....fakt ze bedzie trzeba poświęcić pas przedni i wywalić zamek....ale dolocik w takim wariancie robi się mega mega krótki :)
Obrazek
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

no coś w tym jest :-P największym plusem chyba jest zejscie z temp w dolocie bo te jebane rurki w komorze się tak nie grzeją. Krótszy dolot wpływa pozytywnie na pracę turbin (w sensie wcześniej wstają żeby później położyć się spać)?
ODPOWIEDZ