MaDmAx pisze:Nie mierz innych swoją miarą...
A czyją mam mierzyć?
Jakby ktoś szukał felg na sezon to tu jest sporo inspiracji. 
https://forums.vwvortex.com/showthread. ... nce-thread! 
[ Dodano: 2019-02-12, 15:33 ]
Panowie!
Przed samodzielną wymianą objechałem 2 mechaników i każdy odesłał mnie z kwitkiem lub rachunek 150zł za roboczogodzinę. Dużo niepewnej roboty ble ble ble..
Mianowicie chcę wymienić świece. Z pozoru proste, ale gość zakładający gaz przyczepił trytytkami kolektor gazowy na osłonie plastikowej osłaniającej cewki i świece (fotki)
Dziś rozkręcę od strony zbiornika - łatwiejsza strona - i zobaczę co tam słychać pod spodem. 
ktoś z Was miał już tak z V6 i LPG??
 
 [ Dodano: 2019-02-16, 17:06 ]
 
[ Dodano: 2019-02-16, 17:06 ]
Dziś ogarnąłem temat zaślepki
Zaślepka jest z Audi A6 C5
W moim przypadku wyskoczyła ruchoma część spryskiwacza więc musiałem ściągać zderzak.
Do tego dochodzą alpejskie kombinacje żeby wysunąć i utrzymać spryskiwacz - trytytka działa jako uchwyt. Wyciągnąłem i podłożyłem skrobaczkę żeby się nie schował. Niestety rozstaw uchwytów zaślepki z A6 nie jest P&P. trzeba zrobić fasolkę z małego górnego uchwytu. Dolny pasuje. Dla pewności schwyciłem to trytytką. 
Oryginalny już nie do dostania w ASO. Tylko używki. Zamiennik jest trochę mniejszy i trzeba nasunąć ją na pozycję, ale z tym trzeba żyć. Dziury już nie ma:D
Wygląda nienajgorzej.
 
 
 
 
 
 [ Dodano: 2019-09-10, 09:32 ]
 
[ Dodano: 2019-09-10, 09:32 ]
Lato minęło trochę pozmieniałem trochę się popsuło.
Z tych gorszych rzeczy to padło sprzęgło (docisk).
Poszło do wymiany kompletne z kevlarem. Przy okazji remont skrzyni biegów. 
Trzeba było zrobić więc prędzej czy później mnie to czekało.
Z tych lepszych rzeczy to:
1. Fotele wleciały Recaro z Eski - fotel kierowcy do renowacji ale reszta jest ok. Wnętrze nabrało innego wyglądu.
Do wymiany został podłokietnik, kierownica, mieszek biegów i ręczny - pewnie w okolicach zimy.
 
 
 
 
 
 
Do wymiany poszły hamulce przód i tył 
Przód 6-tłok z tarczą od Merca - oklepane ale hamuje zaje*iście w porównaniu do serii. No i oko cieczy taki zacisk.
Tył - powiększona seria na 300mm + nowe klocki i przewody w oplocie.
 
 
 
3. Rozrząd - dla świętego spokoju.
 
Już jakiś czas temu chodził za mną temat polerki lakieru - srebrny kolor jakoś nie sprawia, że szczęka opada ale usunąłem większość rys. Efekt jest ok.
 
 
Na to wosk i można jeździć;D
W ten czwartek kupuję wydech, bo już gdzieś zaczął gnić plus dźwięk nie jest powalający.
Przy dobrych wiatrach w poniedziałek będzie lepszy warkot.
Na wiosnę planuję przyatakować 400KM
Na starej stronie SIDa znalazłem takie coś
Tuning S4 -  380 - 440 KM / 520 Nm        
- zmiana programu
- głowice od silnika 2,8 30V (mają większe kanały ssące jak w RS4)
- większe turbo 2 x K04 z RS4 lub RS6, inlet pipe rury
- zmiana trójnika gumowego przepustnicy
- zmiana wydechu
- wkład K&N
- Intercooler z RS4 lub duży centralny
- wtryski 6 x 440cc
- zmiana pompy paliwa na wiekszą
- map sensor
- rozwiercany kolektor ssący (lub z RS4)
- ewent. układ dolotowy z RS4 (przepustnica, rura ssąca, przepływka, obudowa filtra)
- podkładki dystansujące pod kolektor ssący
- sprzęgło od RS4
- wskaznik doładowania turbo + EGT
- zmiana DV Bypass na inne lepsze
- chłodnica oleju
- ewent. większe kolektory wydechowe
- zmiana HAMULCÓW OBOWIĄZKOWA ! ! !
Coś jeszcze może mnie zaskoczyć?
Co z skrzynia?
Sprzęgło z kevlarem ma niby przenieść 550 Nm - obecnie 470Nm.