Strona 49 z 139
					
				
				: 2017-03-31, 10:37
				autor: DobrzanskiS4B5
				To już są chore cyfry  

 jak tym jeździć hehe
 
			
					
				
				: 2017-03-31, 11:19
				autor: Jigsaw
				Sid inny biały ma 1200 + ten akurat miał mniej niż 1200  

  wystarczy okolice 1000 lub ciut ponad 1000 aby takie czasy robić  

 
			
					
				
				: 2017-03-31, 14:09
				autor: sztybor
				Jaka jest granica zeby taki potwor mial trakcje? 400 koni na koło?
			 
			
					
				
				: 2017-03-31, 14:38
				autor: buba
				w gtr czy S4 b5?
			 
			
					
				
				: 2017-03-31, 14:56
				autor: Jigsaw
				nie no mi chodzi w GTR że koło 1000 KM lub ciut ponad żeby robić 4.0 sek 100-200  

 
			
					
				
				: 2017-03-31, 15:02
				autor: sztybor
				buba pisze:w gtr czy S4 b5?
W obydwu jesli wiesz..
 
			
					
				
				: 2017-03-31, 15:04
				autor: buba
				sztybor pisze:buba pisze:w gtr czy S4 b5?
W obydwu jesli wiesz..
 
nie ma granicy. limitem są $$$
 
			
					
				
				: 2017-03-31, 15:42
				autor: sztybor
				nie ma k opcji :P musi byc jakas fizyczna granica.. nie wierze ze da sie normalnie jezdzic czyms co ma 2000 koni... :P
			 
			
					
				
				: 2017-03-31, 16:32
				autor: Jigsaw
				Wiadomo na mokrym się nie da  
 
 
Ale w normalnych warunkach wszystko się da - możesz mieć sterowanie boostem po biegach, możesz mieć odpinający się napęd jak w nowych Turbo S i właśnie GT-R, sama kwestia strojenia tego jak NM przebiega, teraz np. do GT-R'ów Dominik z Ecu Performance montuje jakąś racingową kontrolę trakcji ( zapomniałem nazwę ) komp nie odcina mocy jak idiotyczna zwykła kontrola trakcji w naszych autach tylko tak steruje mocą na poszczególne koło że auto nie jest dławione tylko przyspiesza non stop ( taka że tak powiem wirtualna szpera )....kosztuje worek kasy plus montaż itp 
Oczywiście mówimy o warunkach gdzie masz mega profi semi slick gdzie masz suchy asfalt itp....wiadomo że w ulewę żadne systemy nie pomogą i nie zrobisz 1.8 sek do paki  
 
  
 
			
					
				
				: 2017-03-31, 20:49
				autor: aw69
				przestań Michał ględzić....
Tym samym potwierdzasz że niema opcji jeździć autem 2000 KM na codzien na normalnych oponach żeby była trakcja. A skoro jest kontrola trakcji która to normuje zeby auto przyspieszało a nie smaliło kapora tzn. że zdejmowana jest moc, (tutaj zerknij wyżej co napisałem)  i zamyka się błędne koło :)  i potwierdza się to co napisał  Sztybor....
Fizyki nie oszukasz
			 
			
					
				
				: 2017-03-31, 21:39
				autor: lukfk
				sztybor pisze:nie ma k opcji :P musi byc jakas fizyczna granica.. nie wierze ze da sie normalnie jezdzic czyms co ma 2000 koni... :P
Takie mocne auta stroi się tak że im szybciej jedzie tym większą ma moc ,systemy kontroli trakcji są czasem podwojone..., Taka corvetta vtg ma około 1800-2000 koni, ale pełną moc osiąga dopiero powyżej  200km/h,na dragowym slicku i na klejonym torze 

Czyli nie da się jeździć normalnie takim autem z pełną moc na cywilnej oponie, ale powyżej 250km/h już powinno to fajnie jechać i nie palić kapcia 
 
 
Gtry to jest ogólnie inna liga, liczyłem to kiedyś i żeby ojebać  Gtra ,w miarę  normalnie ważącym s4 w manualu musisz mieć miniumum 80-100 koni więcej i dobrze zestrojoną dragową kontrole trakcji,i modlić się żeby wszystko poszło ok ze zmianą biegów,  w innym wypadku niema się co ośmieszać...
 
			
					
				
				: 2017-04-01, 00:52
				autor: Jigsaw
				Z tym zdejmowaniem mocy i kontrolą trakcji to mi chodziło że w normalnych autach z mojego punktu widzenia ESP mocno ogranicza auto tzn tak mi się wydaje  

  ucina i koniec...a w tym co montuje Dominik z Ecu nie ma tego efektu auto nie jest dławione...ale o szczegóły trzeba by pytać jego jak to działa na jakiej zasadzie itp
Sam wiesz że technika się rozwija...kiedyś się gadało że 400 KM 2.7 BiT ciężko ogarnąć na drodze a teraz ludzie latają na codzień autami po 800 KM oczywiście nie ma ich na pęczki ale są takie ananasy  
 
 
Teraz większość wyścigów to ze startu lotnego i tam wyżej wymienione GTry jadą od razu wiadomo że z zatrzymanego były by deko większe problemy 
Podsumowując chciałbym mieć takie problemy hehe  
 
  
 [/code]
 
			
					
				
				: 2017-04-01, 02:58
				autor: DobrzanskiS4B5
				Ale się porobiło 

 
			
					
				
				: 2017-04-01, 07:19
				autor: bracus
				Dobrzanskis4b6 pisze:Ale się porobiło 

 
tak zrobiłeś sobie fajną furę a oni Ci piszą w temacie że generalnie jak byś miał 1000 - 1200 koni to była by fajniejsza...  
 
 
ja tego nie sprzątam :)
 
			
					
				
				: 2017-04-01, 08:38
				autor: Jigsaw
				Hehehe dobra koniec  
 
 
Dobrzański kiedy przelot z GT-R ?  
