Strona 48 z 67
					
				
				: 2017-05-18, 14:09
				autor: Immo
				Ja bym się nie zdecydował na taki dystans.
Lepiej weź tarcze 400mm z S8D4/S6C7, są płytsze o 6-7mm.
			 
			
					
				
				: 2017-05-18, 14:54
				autor: H4mm3R
				16vg60 pisze:Zrobilem przymiarki tarczy 390mm z rs6c6 do rs4 b5 
jest problem bo ma za duze et i opiera sie o zwrotnice,chodzi po glowie mi wsadzenie dystansu pod tarcze  + - 5mm w celu wysuniecia  jej  na zew. 
ma prawo to dzialac ,jesli beda plaszczyzny git, jest szansa ze nie bedzie kierownica nap...,czy odpuscic temat i szukac tarczy z odpowiednim et ?
Pozdr.
Jak jest to dobrze zrobione, to nic się nie stanie.
 
			
					
				
				: 2017-05-18, 15:05
				autor: buba
				Zakładają z większym dystansem i nic sie nie dzieje.
			 
			
					
				
				: 2017-05-18, 15:41
				autor: SID
				16vg60 pisze:Zrobilem przymiarki tarczy 390mm z rs6c6 do rs4 b5 
jest problem bo ma za duze et i opiera sie o zwrotnice,chodzi po glowie mi wsadzenie dystansu pod tarcze  + - 5mm w celu wysuniecia  jej  na zew. 
ma prawo to dzialac ,jesli beda plaszczyzny git, jest szansa ze nie bedzie kierownica nap...,czy odpuscic temat i szukac tarczy z odpowiednim et ?
Pozdr.
zakładasz piasty z RS6 C5 które są o 6mm dłuższe
ja tam mam w niebieskim RS4 i wtedy zestaw z RS6 C6 pasuje p&p
pamiętaj że poszerzy Ci to przednią oś o 12mm
 
			
					
				
				: 2017-05-18, 19:42
				autor: 16vg60
				Tarcze mam ,wiec zrobie dystans i zobacze co sie bedzie dzialo,jak bedzie lipa to rozejrze sie za tymi 400mm co Immo podal
dzieki za opinie 
Pozdr.
			 
			
					
				
				: 2017-05-18, 21:03
				autor: SID
				założenie dystansu to - hamowanie i jazda z 5000-10000 tyś km po czym następuje zmęczenie materiału, naprężenia i poważne bicie
hebla nie oszukać , dystans dodatkowy pod tarczę a piastę ma krótkie życie
nie znam nikogo kto to założył i przejechał +10 000 km i nie wyjebał tego wynalazku
			 
			
					
				
				: 2017-05-18, 21:10
				autor: yareckiS4
				Być może dystans ze stali narzędziowej by podolal ... Aczkolwiek to i tak gluciarstwo.
			 
			
					
				
				: 2017-05-18, 21:58
				autor: luk448
				A czy przypadkiem set 360 z zaciskiem z A8 nie potrzebuje wlasnie dysansu odsuwajac tarcze od zwrotnicy??Z tego co pamietam to tak a znam kilka takich aut ktore smigaja na tym setupie i nic sie im nie dzieje.Jedyne co bija to inne auta spod swiatel 

 
			
					
				
				: 2017-05-19, 09:15
				autor: RRyb
				Hmmm Luk chyba ma rację  

  chyba nie skromnie powiem, że wiem kogo Luk ma na myśli  
 
  
 
			
					
				
				: 2017-05-19, 09:42
				autor: buba
				SID pisze:
nie znam nikogo kto to założył i przejechał +10 000 km i nie wyjebał tego wynalazku
ja znam co najmniej dwie osoby a Nosb pewnie jeszcze więcej
Jeden to chyba ze dwa lata już lata z dystansem i nic się nie dzieje. Może kwestia materiału z którego dystans jest zrobiony i stąd masz złe doświadczenia
 
			
					
				
				: 2017-05-19, 11:40
				autor: RRyb
				No ja mam jakieś 1,5roku, zrobiłem jakieś 20kkm większość napewno emerycko więc u mnie nie miało prawa się nic zepsuć 

 
			
					
				
				: 2017-05-28, 20:14
				autor: harm
				Panowie,  temat dlugi nie do przeczytania, pacjent s4b6  felga avus 3 18" (ori)   jaki najwiekszy zacisk i tarcza sie zmiesci i zeby bylo w miare mozliwosci p&p lub z małą ilos cia przeróbek
			 
			
					
				
				: 2017-05-29, 08:22
				autor: bombel9
				Przy 6 tłok tarcza 345 dystans 5mm najmniejszy a przy 8tłoku tarcza 365mm dystans 10mm... Mierzone na Avusach III 18"
			 
			
					
				
				: 2017-05-29, 11:05
				autor: harm
				dziekuje za info - czyli bez dystansu sie nie obejdzie :(
			 
			
					
				
				: 2017-05-30, 12:43
				autor: DobrzanskiS4B5
				bombel9 pisze:Przy 6 tłok tarcza 345 dystans 5mm najmniejszy a przy 8tłoku tarcza 365mm dystans 10mm... Mierzone na Avusach III 18"
Taka sama sytuacja przy 18" 8j et35 ultraleggera