Strona 47 z 67

: 2017-05-14, 22:01
autor: G4 HPB
Immo pisze: Pytanie do znawców, czy tuleje dystansowe to dobre rozwiązanie? Będą miały wymiary fi30x11mm, wytoczone z amelinium PA6 lub PA9. Do tego odpowiednio dłuższe śruby.
Wg mnie zacisk powinien siedzieć wystarczająco sztywno, ale wolę się upewnić.
Nie chce mi się modzić nowych adapterów :-)
BBK w Gtr r35 z alcona orginalnie odsuwa zacisk właśnie na takich tulejkach dystansujacych. Z tym ze zacisk w Gtr mocowany jest na 3 sruby, ale mimo wszystko dużo bezpieczniejszym i sztywniejszym rozwiązaniem "pelny" adaptor tak jak mówię Sid.

: 2017-05-16, 08:46
autor: uki
A jakie zakładacie osłony na tarcze przy średnicy 345mm, idzie z czegoś podebrać? Tylko nie uśmiecha mi się płacić 150 PLN za szt. Dorobiłem z blachy ale chyba za szczelne zrobiłem i ciepło nie ucieka. Czy jeździcie bez osłon?

: 2017-05-16, 08:48
autor: emay
uki pisze:A jakie zakładacie osłony na tarcze przy średnicy 345mm, idzie z czegoś podebrać? Tylko nie uśmiecha mi się płacić 150 PLN za szt. Dorobiłem z blachy ale chyba za szczelne zrobiłem i ciepło nie ucieka. Czy jeździcie bez osłon?
Idealne właśnie są te osłony od VW za 150 zł sztuka. Posiadam takie i polecam.

: 2017-05-16, 09:38
autor: uki
od czego szukać, samochód, silnik?

: 2017-05-16, 09:40
autor: emay

: 2017-05-16, 09:41
autor: uki
dzięki

: 2017-05-16, 10:03
autor: pawelosinski83
e tam, po co te osłony... ja jeździłem bez z przodu i z tyłu i było git

: 2017-05-16, 11:17
autor: emay
pawelosinski83 pisze:e tam, po co te osłony... ja jeździłem bez z przodu i z tyłu i było git
Po co Ci w ogole do jazdy emeryckiej jakies hamulce :lol:

: 2017-05-16, 11:18
autor: Jachyr
W Bbk nie potrzebne przecież są heble 😀

: 2017-05-16, 11:54
autor: luk448
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

: 2017-05-16, 13:18
autor: pawelosinski83
W BBK mam osłony, nie miałem ich w B5 przy setupie 350/324 :-P :-P :-P

: 2017-05-16, 21:33
autor: Szadziorek
uki pisze:A jakie zakładacie osłony na tarcze przy średnicy 345mm, idzie z czegoś podebrać? Tylko nie uśmiecha mi się płacić 150 PLN za szt. Dorobiłem z blachy ale chyba za szczelne zrobiłem i ciepło nie ucieka. Czy jeździcie bez osłon?
Poszukaj z passata W8, Pasują idealnie do 345 i są P&P pod eskowe zwrotnice, sam takie mam przy 345, idzie dorwać za grosze na alledrogo.
Numery OE to:
3B7615311B
3B7615312B

: 2017-05-17, 06:22
autor: SID
Szadziorek pisze:
uki pisze:A jakie zakładacie osłony na tarcze przy średnicy 345mm, idzie z czegoś podebrać? Tylko nie uśmiecha mi się płacić 150 PLN za szt. Dorobiłem z blachy ale chyba za szczelne zrobiłem i ciepło nie ucieka. Czy jeździcie bez osłon?
Poszukaj z passata W8, Pasują idealnie do 345 i są P&P pod eskowe zwrotnice, sam takie mam przy 345, idzie dorwać za grosze na alledrogo.
Numery OE to:
3B7615311B
3B7615312B
po 82 zł szt w ASO nowe :mrgreen:

: 2017-05-17, 07:28
autor: uki
Dzięki Szadziorek. Ja mam żeliwne zwrotnice. Jeszcze spróbuje dorobić jakieś nadmuchy poprzez węże elastyczne, bo się sporo napociłem przy wycinaniu obecnych więc żal ich wyrzucać :mrgreen:

: 2017-05-18, 14:03
autor: 16vg60
Zrobilem przymiarki tarczy 390mm z rs6c6 do rs4 b5

jest problem bo ma za duze et i opiera sie o zwrotnice,chodzi po glowie mi wsadzenie dystansu pod tarcze + - 5mm w celu wysuniecia jej na zew.

ma prawo to dzialac ,jesli beda plaszczyzny git, jest szansa ze nie bedzie kierownica nap...,czy odpuscic temat i szukac tarczy z odpowiednim et ?


Pozdr.