Strona 47 z 67
					
				
				: 2017-05-14, 22:01
				autor: G4 HPB
				Immo pisze:
Pytanie do znawców, czy tuleje dystansowe to dobre rozwiązanie? Będą miały wymiary fi30x11mm, wytoczone z amelinium PA6 lub PA9. Do tego odpowiednio dłuższe śruby.
Wg mnie zacisk powinien siedzieć wystarczająco sztywno, ale wolę się upewnić.
Nie chce mi się modzić nowych adapterów 

 
BBK w Gtr r35 z alcona orginalnie odsuwa zacisk właśnie na takich tulejkach dystansujacych. Z tym ze zacisk w Gtr mocowany jest na 3 sruby, ale mimo wszystko dużo bezpieczniejszym i sztywniejszym rozwiązaniem "pelny" adaptor tak jak mówię Sid.
 
			
					
				
				: 2017-05-16, 08:46
				autor: uki
				A jakie zakładacie osłony na tarcze przy średnicy 345mm, idzie z czegoś podebrać? Tylko nie uśmiecha mi się płacić 150 PLN za szt. Dorobiłem z blachy ale chyba za szczelne zrobiłem i ciepło nie ucieka. Czy jeździcie bez osłon?
			 
			
					
				
				: 2017-05-16, 08:48
				autor: emay
				uki pisze:A jakie zakładacie osłony na tarcze przy średnicy 345mm, idzie z czegoś podebrać? Tylko nie uśmiecha mi się płacić 150 PLN za szt. Dorobiłem z blachy ale chyba za szczelne zrobiłem i ciepło nie ucieka. Czy jeździcie bez osłon?
Idealne właśnie są te osłony od VW za 150 zł sztuka. Posiadam takie i polecam.
 
			
					
				
				: 2017-05-16, 09:38
				autor: uki
				od czego szukać, samochód, silnik?
			 
			
					
				
				: 2017-05-16, 09:40
				autor: emay
				
			 
			
					
				
				: 2017-05-16, 09:41
				autor: uki
				dzięki
			 
			
					
				
				: 2017-05-16, 10:03
				autor: pawelosinski83
				e tam, po co te osłony... ja jeździłem bez z przodu i z tyłu i było git
			 
			
					
				
				: 2017-05-16, 11:17
				autor: emay
				pawelosinski83 pisze:e tam, po co te osłony... ja jeździłem bez z przodu i z tyłu i było git
Po co Ci w ogole do jazdy emeryckiej jakies hamulce  

 
			
					
				
				: 2017-05-16, 11:18
				autor: Jachyr
				W Bbk nie potrzebne przecież są heble 😀
			 
			
					
				
				: 2017-05-16, 11:54
				autor: luk448
				
			 
			
					
				
				: 2017-05-16, 13:18
				autor: pawelosinski83
				
			 
			
					
				
				: 2017-05-16, 21:33
				autor: Szadziorek
				uki pisze:A jakie zakładacie osłony na tarcze przy średnicy 345mm, idzie z czegoś podebrać? Tylko nie uśmiecha mi się płacić 150 PLN za szt. Dorobiłem z blachy ale chyba za szczelne zrobiłem i ciepło nie ucieka. Czy jeździcie bez osłon?
Poszukaj z passata W8, Pasują idealnie do 345 i są P&P pod eskowe zwrotnice, sam takie mam przy 345, idzie dorwać za grosze na alledrogo.
Numery OE to:
3B7615311B
3B7615312B
 
			
					
				
				: 2017-05-17, 06:22
				autor: SID
				Szadziorek pisze:uki pisze:A jakie zakładacie osłony na tarcze przy średnicy 345mm, idzie z czegoś podebrać? Tylko nie uśmiecha mi się płacić 150 PLN za szt. Dorobiłem z blachy ale chyba za szczelne zrobiłem i ciepło nie ucieka. Czy jeździcie bez osłon?
Poszukaj z passata W8, Pasują idealnie do 345 i są P&P pod eskowe zwrotnice, sam takie mam przy 345, idzie dorwać za grosze na alledrogo.
Numery OE to:
3B7615311B
3B7615312B
 
po 82 zł szt w ASO nowe  

 
			
					
				
				: 2017-05-17, 07:28
				autor: uki
				Dzięki Szadziorek. Ja mam żeliwne zwrotnice. Jeszcze spróbuje dorobić jakieś nadmuchy poprzez węże elastyczne, bo się sporo napociłem przy wycinaniu obecnych więc żal ich wyrzucać  

 
			
					
				
				: 2017-05-18, 14:03
				autor: 16vg60
				Zrobilem przymiarki tarczy 390mm z rs6c6 do rs4 b5 
jest problem bo ma za duze et i opiera sie o zwrotnice,chodzi po glowie mi wsadzenie dystansu pod tarcze  + - 5mm w celu wysuniecia  jej  na zew. 
ma prawo to dzialac ,jesli beda plaszczyzny git, jest szansa ze nie bedzie kierownica nap...,czy odpuscic temat i szukac tarczy z odpowiednim et ?
Pozdr.