Strona 47 z 49
: 2020-04-26, 14:52
autor: vegetagt
- płyn chłodniczy g13 racing
Napisałbyś coś więcej? Bo nie mogę wygooglać a jestem ciekaw parametrów
: 2020-04-27, 11:54
autor: Miniol
Jakie są plusy zamontowania takiego termostatu?
: 2020-04-27, 13:42
autor: emay
Ten g13 "racing" to nic innego jak płyn z aso vw g13
Zimniejszy termostat szybciej się otwiera.
: 2020-04-27, 21:17
autor: gustav
Miniol pisze:Jakie są plusy zamontowania takiego termostatu?
Niech zgadnę.... głowice mają lżej ?
Emay.. jaram się Twoim autem a w szczególności tym że z zewnątrz trzyma fason oemowy.
: 2020-04-28, 09:35
autor: przemek530d
10w60, aż tak jest karana ?
: 2020-04-28, 11:03
autor: gustav
Podejrzewam że dmucha na zimne co by auto miało lepiej jak On sam

, sam tak mam

: 2020-04-28, 16:24
autor: emay
gustav pisze:Miniol pisze:Jakie są plusy zamontowania takiego termostatu?
Niech zgadnę.... głowice mają lżej ?
Emay.. jaram się Twoim autem a w szczególności tym że z zewnątrz trzyma fason oemowy.
Zauważyłem, że tak mocno nie dochodzi do 100 stopni na klimatroniku. Ba temperatura w normalnej jeździe po mieście nie przekracza mi 93 stopni. Dodatkowo mam zamontowany czujnik od T4 co robił, że po zgaszeniu auto było chłodzone przez wiatrak. Wtedy on mi się załączał zawsze gdy jeździłem nawet spokojnie, teraz po spokojnej jeździe się nie włącza.
[ Dodano: 2020-04-28, 16:24 ]
przemek530d pisze:10w60, aż tak jest karana ?
Te oleje wytrzymują wysokie temperatury, a jak wiadomo w S4 wszystko się gotuje. Bez dodatkowej chłodnicy oleju to było przecież non stop 120 stopni. Myślę, że każda walka o chłodniejszy olej jest przedłużeniem żywotności tego silnika.
: 2020-04-28, 17:43
autor: gustav
Też tak zrobiłem z tym czujnikiem w ex czerwonej. Może zrobię tak w obecnej. Dmuchaj dmuchaj a będzie latać aż miło.
: 2020-04-29, 07:58
autor: RRyb
Emay o jakim czujniku od T4 mówisz? Czujnik cieczy, czy jakiś czujnik od wentylatorów?
: 2020-04-29, 08:09
autor: gustav
RRyb pisze:Emay o jakim czujniku od T4 mówisz? Czujnik cieczy, czy jakiś czujnik od wentylatorów?
To może ja odpowiem za Emay'a.
Temat czujnika jest powiązany z tym wątkiem:
https://www.audiworld.com/forums/s4-rs4 ... d-1530430/
Termo przełącznik odpowiada za uruchomienie obiegu wymuszonego po przekroczeniu 112*c. Obieg studzi głowice i turbosprężarki. Zapodając czujnik od T4 system włącza się po 93*C i w ten sposób działa praktycznie po każdym jeździe włączając układ AFTERRUN.
: 2020-04-29, 11:53
autor: RRyb
Dziękuję! W takim razie wiem co muszę zamówić

: 2020-04-29, 11:55
autor: emay
Zgadza się:
021 919 369 - czujnik
N 903 168 02 - O-ring
: 2020-04-29, 15:00
autor: Papol
Haha.. Ja juz tez ogarniam
: 2020-04-29, 17:42
autor: gustav
Żeby to zadziałało to musi być sprawna pompka wymuszonego obiegu. Sorry za offtop.
: 2020-04-29, 17:53
autor: vegetagt
gustav pisze:włącza się po 93*C i w ten sposób działa praktycznie po każdym jeździe włączając układ AFTERRUN.
IMHO jeszce dość ważne jest to, że szybciej włącza tą pompkę podczas pracy silnika, wymuszając większy przepływ
