Strona 47 z 74
					
				
				: 2012-10-23, 12:49
				autor: Bucik
				jak to mówił Borat "Magnes na cipki" :D heh
			 
			
					
				
				: 2013-03-09, 00:38
				autor: Szupryk
				Temat umarł ? 
Skatowałeś chociaż raz to auto porządnie ?  

 
			
					
				
				: 2013-03-09, 01:13
				autor: SID
				cdn
Narazie cisza przed burza 

Skatowalem porzadnie tak ze sie prawie zapalil  

 
			
					
				
				: 2013-04-06, 20:58
				autor: SID
				dziś wleciał silnik
 
 
z powodu sporych rur dolotowych do turbo, dużych kolektorów Wagnera silnik pierwszy raz włożyłem od góry na "słoniu" bo od dołu się nie dało.
 
 
dzień się skończył i czasu brakło, w wtorek/środę dokończę składać i zobaczymy czy turbo rozkręcane i skręcane prze zemnie kilkanaście 
razy przeżyło i się nie rozwali w pierwszych kilometrach,
tego się obawiam bo je skatowałem na sucho przy ciągłych przymiarkach
 
chłodniczka układu kierowniczego

 
			
					
				
				: 2013-04-08, 22:38
				autor: ArchitekT
				SID dawaj jeszcze troche chlodnic, wyraznie widze miejsce po lewej stronie 
 
 
Tak na powaznie czekam az zacznie jezdzic, bedzie ostro.
 
			
					
				
				: 2013-04-09, 11:42
				autor: Flyer
				Bidnie wyglądają trochę te wężyki przy chłodnicy oleju... ile pożyją? :)
			 
			
					
				
				: 2013-04-09, 12:09
				autor: buba
				chłodniczka układu kierowniczego a nie olejowa
			 
			
					
				
				: 2013-04-09, 13:43
				autor: wujek 2pac
				A ja się od zawsze zastanawiam, czy nie wpływa negatywnie na chłodzenie cieczy takie zastawienie chłodnicy właściwej 

 
			
					
				
				: 2013-04-09, 13:58
				autor: SID
				wujek 2pac pisze:A ja się od zawsze zastanawiam, czy nie wpływa negatywnie na chłodzenie cieczy takie zastawienie chłodnicy właściwej 

 
W jakims malym stopniu wplywa, ale ona i tak jest przelotowa i mam brak chlodnicy klimy wiec jest lepsze juz chlodzenie.
Chlodnice oleju mam po prawej stronie na dole , wielka loche !
 
			
					
				
				: 2013-04-09, 22:31
				autor: SID
				ogólnie auto odpalone ale problemy te same jak zmieniłem wiązkę silnika (poprzednia się spaliła i miała zwarcie)
Teraz pytania do fachowców od "prądów" bo jak nie uzyskam odpowiedzi to pcham auto dalej.
W tej chwili po odpaleniu świeci na liczniku mi się (mam kilka liczników i to samo jest ) :
- temp. oleju full, po nagrzaniu silnika temp. spada do około 90-110st
- temp. wody jest full, po nagrzaniu silnika spada do typowej 90 st
- wskazania allternatora na liczniku jest prawie 16V ( na mierniku na akku jest typowe 14,4 V)
- pokazuje minimum układu chłodzenia ale to pewnie wada spalonego czujnika płynu w zbiorniczku (zbiorniczek do wymiany)
Ktoś ma jakieś pomysły czemu to ? Czy podczas opaleniu przewodów i ich zwarciu uszkodziły się poszczególne moduły i itp ?
Czy ich wymiana załatwi sprawę ?  (mam wszystko na podmianę)
Wiązki elektr silnika różnią się ale nie znaczniem, mam w tej chwili kilka silników i wiązek do sprawdzenia / podmiany.
foto licznika
 
 
film rozgrzanego silnika i w 10-tej sekundzie "marchewa"
https://www.youtube.com/watch?v=7dYtEvsAfRE

 
			
					
				
				: 2013-04-09, 23:06
				autor: ADI
				podmieniałeś ECU ?
			 
			
					
				
				: 2013-04-10, 01:10
				autor: SID
				ADI pisze:podmieniałeś ECU ?
tzn ?
 
			
					
				
				: 2013-04-10, 01:52
				autor: mik-17
				czy komputer - sterownik zmieniłeś, może świruje
			 
			
					
				
				: 2013-04-10, 07:16
				autor: ADI
				mik-17 pisze:czy komputer - sterownik zmieniłeś, może świruje
Dokladnie
 
			
					
				
				: 2013-04-10, 09:40
				autor: SID
				tak podmieniałem, mam dwa ECU i dwa liczniki,
dziś powalczymy z czujnikami przy silniku, może jak było zwarcie na przewodach to je szlak trafił,
mam inny silnik to będę podmieniał