Strona 47 z 74

: 2012-10-23, 12:49
autor: Bucik
jak to mówił Borat "Magnes na cipki" :D heh

: 2013-03-09, 00:38
autor: Szupryk
Temat umarł ?

Skatowałeś chociaż raz to auto porządnie ? ;-)

: 2013-03-09, 01:13
autor: SID
cdn
Narazie cisza przed burza :-)
Skatowalem porzadnie tak ze sie prawie zapalil :-D

: 2013-04-06, 20:58
autor: SID
dziś wleciał silnik
Obrazek

z powodu sporych rur dolotowych do turbo, dużych kolektorów Wagnera silnik pierwszy raz włożyłem od góry na "słoniu" bo od dołu się nie dało.
Obrazek

dzień się skończył i czasu brakło, w wtorek/środę dokończę składać i zobaczymy czy turbo rozkręcane i skręcane prze zemnie kilkanaście
razy przeżyło i się nie rozwali w pierwszych kilometrach,
tego się obawiam bo je skatowałem na sucho przy ciągłych przymiarkach
Obrazek

chłodniczka układu kierowniczego
Obrazek

: 2013-04-08, 22:38
autor: ArchitekT
SID dawaj jeszcze troche chlodnic, wyraznie widze miejsce po lewej stronie :mrgreen:
Tak na powaznie czekam az zacznie jezdzic, bedzie ostro.

: 2013-04-09, 11:42
autor: Flyer
Bidnie wyglądają trochę te wężyki przy chłodnicy oleju... ile pożyją? :)

: 2013-04-09, 12:09
autor: buba
chłodniczka układu kierowniczego a nie olejowa

: 2013-04-09, 13:43
autor: wujek 2pac
A ja się od zawsze zastanawiam, czy nie wpływa negatywnie na chłodzenie cieczy takie zastawienie chłodnicy właściwej :roll:

: 2013-04-09, 13:58
autor: SID
wujek 2pac pisze:A ja się od zawsze zastanawiam, czy nie wpływa negatywnie na chłodzenie cieczy takie zastawienie chłodnicy właściwej :roll:
W jakims malym stopniu wplywa, ale ona i tak jest przelotowa i mam brak chlodnicy klimy wiec jest lepsze juz chlodzenie.
Chlodnice oleju mam po prawej stronie na dole , wielka loche !

: 2013-04-09, 22:31
autor: SID
ogólnie auto odpalone ale problemy te same jak zmieniłem wiązkę silnika (poprzednia się spaliła i miała zwarcie)

Teraz pytania do fachowców od "prądów" bo jak nie uzyskam odpowiedzi to pcham auto dalej.
W tej chwili po odpaleniu świeci na liczniku mi się (mam kilka liczników i to samo jest ) :
- temp. oleju full, po nagrzaniu silnika temp. spada do około 90-110st
- temp. wody jest full, po nagrzaniu silnika spada do typowej 90 st
- wskazania allternatora na liczniku jest prawie 16V ( na mierniku na akku jest typowe 14,4 V)
- pokazuje minimum układu chłodzenia ale to pewnie wada spalonego czujnika płynu w zbiorniczku (zbiorniczek do wymiany)

Ktoś ma jakieś pomysły czemu to ? Czy podczas opaleniu przewodów i ich zwarciu uszkodziły się poszczególne moduły i itp ?
Czy ich wymiana załatwi sprawę ? (mam wszystko na podmianę)
Wiązki elektr silnika różnią się ale nie znaczniem, mam w tej chwili kilka silników i wiązek do sprawdzenia / podmiany.

foto licznika
Obrazek

film rozgrzanego silnika i w 10-tej sekundzie "marchewa"
https://www.youtube.com/watch?v=7dYtEvsAfRE

Obrazek

: 2013-04-09, 23:06
autor: ADI
podmieniałeś ECU ?

: 2013-04-10, 01:10
autor: SID
ADI pisze:podmieniałeś ECU ?
tzn ?

: 2013-04-10, 01:52
autor: mik-17
czy komputer - sterownik zmieniłeś, może świruje

: 2013-04-10, 07:16
autor: ADI
mik-17 pisze:czy komputer - sterownik zmieniłeś, może świruje
Dokladnie

: 2013-04-10, 09:40
autor: SID
tak podmieniałem, mam dwa ECU i dwa liczniki,
dziś powalczymy z czujnikami przy silniku, może jak było zwarcie na przewodach to je szlak trafił,
mam inny silnik to będę podmieniał