Strona 47 z 74
: 2012-10-23, 12:49
autor: Bucik
jak to mówił Borat "Magnes na cipki" :D heh
: 2013-03-09, 00:38
autor: Szupryk
Temat umarł ?
Skatowałeś chociaż raz to auto porządnie ?

: 2013-03-09, 01:13
autor: SID
cdn
Narazie cisza przed burza

Skatowalem porzadnie tak ze sie prawie zapalil

: 2013-04-06, 20:58
autor: SID
dziś wleciał silnik
z powodu sporych rur dolotowych do turbo, dużych kolektorów Wagnera silnik pierwszy raz włożyłem od góry na "słoniu" bo od dołu się nie dało.
dzień się skończył i czasu brakło, w wtorek/środę dokończę składać i zobaczymy czy turbo rozkręcane i skręcane prze zemnie kilkanaście
razy przeżyło i się nie rozwali w pierwszych kilometrach,
tego się obawiam bo je skatowałem na sucho przy ciągłych przymiarkach
chłodniczka układu kierowniczego

: 2013-04-08, 22:38
autor: ArchitekT
SID dawaj jeszcze troche chlodnic, wyraznie widze miejsce po lewej stronie
Tak na powaznie czekam az zacznie jezdzic, bedzie ostro.
: 2013-04-09, 11:42
autor: Flyer
Bidnie wyglądają trochę te wężyki przy chłodnicy oleju... ile pożyją? :)
: 2013-04-09, 12:09
autor: buba
chłodniczka układu kierowniczego a nie olejowa
: 2013-04-09, 13:43
autor: wujek 2pac
A ja się od zawsze zastanawiam, czy nie wpływa negatywnie na chłodzenie cieczy takie zastawienie chłodnicy właściwej

: 2013-04-09, 13:58
autor: SID
wujek 2pac pisze:A ja się od zawsze zastanawiam, czy nie wpływa negatywnie na chłodzenie cieczy takie zastawienie chłodnicy właściwej

W jakims malym stopniu wplywa, ale ona i tak jest przelotowa i mam brak chlodnicy klimy wiec jest lepsze juz chlodzenie.
Chlodnice oleju mam po prawej stronie na dole , wielka loche !
: 2013-04-09, 22:31
autor: SID
ogólnie auto odpalone ale problemy te same jak zmieniłem wiązkę silnika (poprzednia się spaliła i miała zwarcie)
Teraz pytania do fachowców od "prądów" bo jak nie uzyskam odpowiedzi to pcham auto dalej.
W tej chwili po odpaleniu świeci na liczniku mi się (mam kilka liczników i to samo jest ) :
- temp. oleju full, po nagrzaniu silnika temp. spada do około 90-110st
- temp. wody jest full, po nagrzaniu silnika spada do typowej 90 st
- wskazania allternatora na liczniku jest prawie 16V ( na mierniku na akku jest typowe 14,4 V)
- pokazuje minimum układu chłodzenia ale to pewnie wada spalonego czujnika płynu w zbiorniczku (zbiorniczek do wymiany)
Ktoś ma jakieś pomysły czemu to ? Czy podczas opaleniu przewodów i ich zwarciu uszkodziły się poszczególne moduły i itp ?
Czy ich wymiana załatwi sprawę ? (mam wszystko na podmianę)
Wiązki elektr silnika różnią się ale nie znaczniem, mam w tej chwili kilka silników i wiązek do sprawdzenia / podmiany.
foto licznika
film rozgrzanego silnika i w 10-tej sekundzie "marchewa"
https://www.youtube.com/watch?v=7dYtEvsAfRE

: 2013-04-09, 23:06
autor: ADI
podmieniałeś ECU ?
: 2013-04-10, 01:10
autor: SID
ADI pisze:podmieniałeś ECU ?
tzn ?
: 2013-04-10, 01:52
autor: mik-17
czy komputer - sterownik zmieniłeś, może świruje
: 2013-04-10, 07:16
autor: ADI
mik-17 pisze:czy komputer - sterownik zmieniłeś, może świruje
Dokladnie
: 2013-04-10, 09:40
autor: SID
tak podmieniałem, mam dwa ECU i dwa liczniki,
dziś powalczymy z czujnikami przy silniku, może jak było zwarcie na przewodach to je szlak trafił,
mam inny silnik to będę podmieniał