Strona 46 z 67
					
				
				: 2017-05-09, 09:04
				autor: Immo
				Pewnie pod koniec maja, muszę je przemalować najpierw.
			 
			
					
				
				: 2017-05-12, 08:40
				autor: G4 HPB
				Immo pisze:Pewnie pod koniec maja, muszę je przemalować najpierw.
Odnośnie przemalowań, nowe zaciski Audi, przemalowane i wsadzone do Lamborghini Gallardo Superleggera
 
 
 
 
 
 
A tu bonus, prawdopodobnie jedyne Audi A8 na świecie z takim rozwiązaniem:

 
			
					
				
				: 2017-05-12, 09:41
				autor: przemek530d
				Immo pisze:SID pisze:wiele hebli przeszło przez moje dłonie ale te zaciski są bardzo ciekawe
AUDI Q7 2016 pod tarcze 400x40mm
Zaciski są mega lekkie a zarazem wielkie ! , obsługują tarcze 360-420mm, mają wielki klocek o małym łuku 
Mają adaptery już nowego typu : czyli zwrotnice w VW autach od 2016r mają już dalej wysunięte uszy mocujące, daje to około 10-15mm różnicy mniej niż w poprzednich modelach do 2016r
Więc na OEM adapterach prawie pasują p&p pod tarcze 365-385mm (zaciski 6-tłok z nowej S4 B9 350mm siadają p&p w S4 B5 na tarczy 330mm !)
Są szczupłe z każdej strony = mniej problemów z rozmiarem felg.
Obrazek  Obrazek 
Właśnie przyszła paczka z zabawkami od wujka Sida 
 Obrazek Obrazek Obrazek
https://www.facebook.com/permalink.php? ... 4991857007
Obrazek Obrazek Obrazek
 
Obrazek Obrazek Obrazek
https://www.facebook.com/permalink.php? ... 4991857007
Obrazek Obrazek Obrazek
Montaż za kilka tygodni, wcześniej chcę zmienić kolor zacisków na szary jak w ceramice 

 
tylko dlaczego wziąłeś tarcze z q7 400x38 zamiast z c7 400x40 ? 
cena ta sama, a tarcza ciut grubsza
 
			
					
				
				: 2017-05-12, 10:12
				autor: Immo
				przemek530d pisze:
tylko dlaczego wziąłeś tarcze z q7 400x38 zamiast z c7 400x40 ? 
cena ta sama, a tarcza ciut grubsza
Tarcze 400 z C7 też mają 38mm grubości. Te z SQ7 są nieco głębiej odsadzone i pasują do odsadzenia zacisków. Mają też ładniejszy dzwon, z dziurkami zamiast pełnego 

 
			
					
				
				: 2017-05-12, 10:20
				autor: przemek530d
				no właśnie nie mają (38mm grubości), chcesz zdjęcie ?  
 
setup z s6 c7 pasuje p&p do d4 na 99,9%
 
			
					
				
				: 2017-05-12, 10:26
				autor: Immo
				Chcę zdjęcie 

 
			
					
				
				: 2017-05-12, 15:13
				autor: przemek530d
				
			 
			
					
				
				: 2017-05-14, 18:34
				autor: Immo
				Hehehe, czyli jednak 
 
btw zacny hebel milordzie 
 [ Dodano: 2017-05-14, 18:34 ]
 
[ Dodano: 2017-05-14, 18:34 ]
Dzisiaj zrobiłem przymiarki hamulców 
 
 
  
 
  
 
Jakby ktoś planował podobną akcję u siebie - zacisk z tarczą na głębokość siedzi idealnie, jedynie potrzebny jest dystans 11mm między adapterem a zaciskiem. Do zdjęć miałem pod ręką tylko 12mm, dlatego klocek jest przy zewnętrznej krawędzi tarczy. Z 11mm będzie idealnie na środku.
Pytanie do znawców, czy tuleje dystansowe to dobre rozwiązanie? Będą miały wymiary fi30x11mm, wytoczone z amelinium PA6 lub PA9. Do tego odpowiednio dłuższe śruby.
Wg mnie zacisk powinien siedzieć wystarczająco sztywno, ale wolę się upewnić.
Nie chce mi się modzić nowych adapterów 

 
			
					
				
				: 2017-05-14, 20:46
				autor: 16vg60
				mozesz napisac dokladnie z jakiego modelu,rocznik ,pojemnosc,ew. nr.czesci  jest ta tarcza ,ona ma 400mm?
Pozdr.
			 
			
					
				
				: 2017-05-14, 20:53
				autor: SID
				zrób płaskownik 11mm gruby długi około 160mm i w nim 2 otwory na śruby 
to będzie bezpieczniejsze rozwiązanie od pojedynczych podkładek/tulei 
zawsze można skopiować adapter na nowe wymiary ale dojdzie + 600-1000 zł
ja myślałem że u siebie prywatnie , tzn u żony w aucie tarcza DAB T2 i klocek Ferodo Racing uratuje sytuacje - ale myliłem się - spaliłem to w pi#%$^u
średnicy i grubości tarczy nie oszukać a tarcze 312x25mm to na tył się nie nadają przy 200ps
			 
			
					
				
				: 2017-05-14, 21:12
				autor: Immo
				16vg60 pisze:mozesz napisac dokladnie z jakiego modelu,rocznik ,pojemnosc,ew. nr.czesci  jest ta tarcza ,ona ma 400mm?Pozdr.
Tarcza i zacisk pochodzą z nowego SQ7. Nr tarczy 4M0615301AP, 400x38mm.
SID pisze:zrób płaskownik 11mm gruby długi około 160mm i w nim 2 otwory na śruby 
to będzie bezpieczniejsze rozwiązanie od pojedynczych podkładek/tulei 
zawsze można skopiować adapter na nowe wymiary ale dojdzie + 600-1000 zł
O widzisz, dobry pomysł z płaskownikiem, tak chyba zrobię 

 
			
					
				
				: 2017-05-14, 21:14
				autor: 16vg60
				dzieki  

 
			
					
				
				: 2017-05-14, 21:23
				autor: SID
				16vg60 pisze:dzieki  

 
co ty kombinujesz w B5 ?
 
			
					
				
				: 2017-05-14, 21:31
				autor: 16vg60
				mam z rs6c5 kpl. ale tarcza mala sie z przodu wydaje i myslalem o 390 z rs6c6 
teraz jak widze co Immo zapodal to tak spr. jak to wychodzi  

 
			
					
				
				: 2017-05-14, 22:00
				autor: SID
				zaciski 8 tłok z RS6 C5 korzystają z klocków niskich więc założenie tarczy 390 z RS6 C6 wyjdzie tak że 
będziesz miał z 8-10 mm nie ścieralnej powierzchni na dole tarczy,
niestety wszelkie układy ham bazujące na +370mm bazują na zaciskach 6-tłok o wielkich klockach które są o 8-15mm wyższe od tych z RS6 C5
więc wizualnie wyjdzie fajnie ale praktycznie nie za bardzo,
rada :
chcesz koniecznie wejść w 380-400mm to zmień zacisk na 6-tłok z podobnych tarcz
pamiętaj że zwiększenie ilości i powierzchni tłoczków z przodu odbije się na skoku pedału hamulca i pracy tylnego hamulca,
do tego dojdzie zmiana pompy ham z 25mm na 27mm lub więcej i trochę zabawy z tyłem by to wybalansować
będzie trochę zabawy 
