Strona 46 z 67

: 2017-05-09, 09:04
autor: Immo
Pewnie pod koniec maja, muszę je przemalować najpierw.

: 2017-05-12, 08:40
autor: G4 HPB
Immo pisze:Pewnie pod koniec maja, muszę je przemalować najpierw.
Odnośnie przemalowań, nowe zaciski Audi, przemalowane i wsadzone do Lamborghini Gallardo Superleggera


Obrazek
Obrazek
Obrazek

A tu bonus, prawdopodobnie jedyne Audi A8 na świecie z takim rozwiązaniem:

Obrazek

: 2017-05-12, 09:41
autor: przemek530d
Immo pisze:
SID pisze:wiele hebli przeszło przez moje dłonie ale te zaciski są bardzo ciekawe
AUDI Q7 2016 pod tarcze 400x40mm
Zaciski są mega lekkie a zarazem wielkie ! , obsługują tarcze 360-420mm, mają wielki klocek o małym łuku
Mają adaptery już nowego typu : czyli zwrotnice w VW autach od 2016r mają już dalej wysunięte uszy mocujące, daje to około 10-15mm różnicy mniej niż w poprzednich modelach do 2016r
Więc na OEM adapterach prawie pasują p&p pod tarcze 365-385mm (zaciski 6-tłok z nowej S4 B9 350mm siadają p&p w S4 B5 na tarczy 330mm !)
Są szczupłe z każdej strony = mniej problemów z rozmiarem felg.
Obrazek Obrazek
Właśnie przyszła paczka z zabawkami od wujka Sida :mrgreen:

Obrazek Obrazek Obrazek

https://www.facebook.com/permalink.php? ... 4991857007

Obrazek Obrazek Obrazek

Montaż za kilka tygodni, wcześniej chcę zmienić kolor zacisków na szary jak w ceramice :-)
tylko dlaczego wziąłeś tarcze z q7 400x38 zamiast z c7 400x40 ?
cena ta sama, a tarcza ciut grubsza

: 2017-05-12, 10:12
autor: Immo
przemek530d pisze: tylko dlaczego wziąłeś tarcze z q7 400x38 zamiast z c7 400x40 ?
cena ta sama, a tarcza ciut grubsza
Tarcze 400 z C7 też mają 38mm grubości. Te z SQ7 są nieco głębiej odsadzone i pasują do odsadzenia zacisków. Mają też ładniejszy dzwon, z dziurkami zamiast pełnego :-)

: 2017-05-12, 10:20
autor: przemek530d
no właśnie nie mają (38mm grubości), chcesz zdjęcie ? :mrgreen:

setup z s6 c7 pasuje p&p do d4 na 99,9%

: 2017-05-12, 10:26
autor: Immo
Chcę zdjęcie :-)

: 2017-05-12, 15:13
autor: przemek530d
Obrazek

Obrazek

zdjęcia z liniką jednak nie mam, pewnie usunąłem, zeskalujesz i wyjdzie 40mm :lol:

a tak na serio patrzę po etce i jednak 38mm :roll:

: 2017-05-14, 18:34
autor: Immo
Hehehe, czyli jednak :-)

btw zacny hebel milordzie ;-)

[ Dodano: 2017-05-14, 18:34 ]
Dzisiaj zrobiłem przymiarki hamulców :-)

Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek
Obrazek

Jakby ktoś planował podobną akcję u siebie - zacisk z tarczą na głębokość siedzi idealnie, jedynie potrzebny jest dystans 11mm między adapterem a zaciskiem. Do zdjęć miałem pod ręką tylko 12mm, dlatego klocek jest przy zewnętrznej krawędzi tarczy. Z 11mm będzie idealnie na środku.

Pytanie do znawców, czy tuleje dystansowe to dobre rozwiązanie? Będą miały wymiary fi30x11mm, wytoczone z amelinium PA6 lub PA9. Do tego odpowiednio dłuższe śruby.
Wg mnie zacisk powinien siedzieć wystarczająco sztywno, ale wolę się upewnić.
Nie chce mi się modzić nowych adapterów :-)

: 2017-05-14, 20:46
autor: 16vg60
mozesz napisac dokladnie z jakiego modelu,rocznik ,pojemnosc,ew. nr.czesci jest ta tarcza ,ona ma 400mm?

Pozdr.

: 2017-05-14, 20:53
autor: SID
zrób płaskownik 11mm gruby długi około 160mm i w nim 2 otwory na śruby
to będzie bezpieczniejsze rozwiązanie od pojedynczych podkładek/tulei

zawsze można skopiować adapter na nowe wymiary ale dojdzie + 600-1000 zł

ja myślałem że u siebie prywatnie , tzn u żony w aucie tarcza DAB T2 i klocek Ferodo Racing uratuje sytuacje - ale myliłem się - spaliłem to w pi#%$^u
średnicy i grubości tarczy nie oszukać a tarcze 312x25mm to na tył się nie nadają przy 200ps

: 2017-05-14, 21:12
autor: Immo
16vg60 pisze:mozesz napisac dokladnie z jakiego modelu,rocznik ,pojemnosc,ew. nr.czesci jest ta tarcza ,ona ma 400mm?Pozdr.
Tarcza i zacisk pochodzą z nowego SQ7. Nr tarczy 4M0615301AP, 400x38mm.
SID pisze:zrób płaskownik 11mm gruby długi około 160mm i w nim 2 otwory na śruby
to będzie bezpieczniejsze rozwiązanie od pojedynczych podkładek/tulei

zawsze można skopiować adapter na nowe wymiary ale dojdzie + 600-1000 zł
O widzisz, dobry pomysł z płaskownikiem, tak chyba zrobię :-)

: 2017-05-14, 21:14
autor: 16vg60
dzieki :-)

: 2017-05-14, 21:23
autor: SID
16vg60 pisze:dzieki :-)
co ty kombinujesz w B5 ?

: 2017-05-14, 21:31
autor: 16vg60
mam z rs6c5 kpl. ale tarcza mala sie z przodu wydaje i myslalem o 390 z rs6c6
teraz jak widze co Immo zapodal to tak spr. jak to wychodzi :-P

: 2017-05-14, 22:00
autor: SID
zaciski 8 tłok z RS6 C5 korzystają z klocków niskich więc założenie tarczy 390 z RS6 C6 wyjdzie tak że
będziesz miał z 8-10 mm nie ścieralnej powierzchni na dole tarczy,
niestety wszelkie układy ham bazujące na +370mm bazują na zaciskach 6-tłok o wielkich klockach które są o 8-15mm wyższe od tych z RS6 C5

więc wizualnie wyjdzie fajnie ale praktycznie nie za bardzo,

rada :

chcesz koniecznie wejść w 380-400mm to zmień zacisk na 6-tłok z podobnych tarcz

pamiętaj że zwiększenie ilości i powierzchni tłoczków z przodu odbije się na skoku pedału hamulca i pracy tylnego hamulca,
do tego dojdzie zmiana pompy ham z 25mm na 27mm lub więcej i trochę zabawy z tyłem by to wybalansować
będzie trochę zabawy :-)