Strona 45 z 62
					
				
				: 2012-01-19, 00:55
				autor: marcinz
				Nikolas, ta druga to nie air?
			 
			
					
				
				: 2012-01-19, 01:01
				autor: Nikolas
				Jeżdżą na dobrym gwincie na 20kach. Ta z drugiego zdjęcia air, ale dałem ppglądowo. 
Przetestujemy 19ki i 20ki. I tak planuje mieć 2 rożne zestawy.
			 
			
					
				
				: 2012-01-19, 01:12
				autor: marcinz
				Nikolas, jest bardzo fajne zawieszenie KW HLS2. Gwint + unoszenie hydrauliczne jak na przykład w Lambo, żeby pokonać przeszkodę. 
http://www.youtube.com/watch?v=J1sBghca2KI
Bardzo fajna opcja na co dzień.
http://shop.kw-suspensions.eu/Hydraulic ... lover.html 
			 
			
					
				
				: 2012-01-19, 01:17
				autor: Nikolas
				U mnie nie będzie mega gleby, więc hydraulika raczej niepotrzebna :)
Najlepszy Gwint do Audi wg mnie na codzień to Bilstein b16 PSS 9.
			 
			
					
				
				: 2012-01-19, 01:23
				autor: marcinz
				Jeżeli to ma być zabawka na tor to może coś konkretniejszego? Ohlins, Reiger? 
Tylko koszta kosmiczne  

 
			
					
				
				: 2012-01-19, 09:51
				autor: Nikolas
				Tor ma zaliczyć w ramach wyjątku żeby zrobić czas "nieskrecającym" autem :)
			 
			
					
				
				: 2012-01-19, 09:52
				autor: aw69
				Jeżeli przestudiowac pierwszy lepszy wykres V10tt to widać jak idzie Nm. Przy sporo mniejszej wadze niż w RS6 i większej mocy mogą być problemy na starcie,
niema takiej opcji bo V10 tt na 1 biegu niema pełnej mocy, tam jazda zaczyna się dopiero bodajże od 3 biegu....ot taki urok tfsi
 
			
					
				
				: 2012-01-19, 10:41
				autor: Nikolas
				Seryjnie nie ma tam żadnego ograniczenia na żadnym biegu. Dopiero po modach na 700+ tunerzy ograniczają doładowanie na jedynce, a przy 840hp MRC ogranicza pierwsze dwa biegi i przesuwa odcinkę.
W serii masz 650Nm przy 1500obr/min! Po modach jest jeszcze wiecej, więc wyobraz sobie ponad 800Nm na starcie z procedury...będzie palił kapcia jak pojebany. Dlatego wole dobrą gumę/koło niż większe zejście z boostu.
			 
			
					
				
				: 2012-01-19, 10:43
				autor: aw69
				Nikolas uwierz mi że jest....zapytaj ludzi z Polski co stroili takie wozy....między innymi Aligatora to ci powie jak jest.  strojenie silnika to cenzura tam limitery skrzyni biegów to jest czarna magia. 
[ Dodano: 2012-01-19, 10:44 ]
W serii masz 650Nm przy 1500obr/min! Po modach jest jeszcze wiecej, więc wyobraz sobie ponad 800Nm na starcie z procedury...będzie palił kapcia jak pojebany. Dlatego wole dobrą gumę/koło niż większe zejście z boostu.
Dlatego ci mówie ze na 1 biegu tam niema 100% mocy :)
 
			
					
				
				: 2012-01-19, 10:45
				autor: sportmile
				Oczywiscie ze jest ...... nawet w rs4 b7 juz to zastosowali ...... ale juz w przypadku rs4 wiemy jak tego sie pozbyc to i tu znajdziemy ;)
Dokladnie to widac u Arka przy nitro tam na 1 i kawalku 2 biegu nie ma 100 % otwartej przepustnicy i dlatego nitro nie strzela tam akurat to dobrze . W szarym rsie juz to usuniete i pelna moc jest na kazdym biegu
			 
			
					
				
				: 2012-01-19, 10:47
				autor: aw69
				taki prosty przykład jednej S3 tfsi która była strojona w VTG i po sofcie startowała dalej jak seria jego kolegi :) Oczywiscie niektóry w S3 juz ogarneli temat limiterów i startują juz od początku z pełnej kurwy.....w RS6 jest to nieco bardziej skomplikowane i z tego co mi wiadomo chyba mało kto ma rozkminiony ten temat (nawet jak oglądam te wszystkie modzone RS6 z moskwy, to widze że to nie jest takie proste i kazda ma ten limiter bo startują jak ociężałe krowy....dopiero do 100 km/h robia szał huja)..... Taki ograniczenia własnie mają na celu uniknięcia rozjebania napędów. w pewnej S3 po zdjęciu limitera odrazu ujebał się wał napędowy,  Więc teraz wyobraź sobie co by się działo w takie RS6 jakbys od początku zajebał jej z 1000 Nm.....wiem wiem mocne skrzynie....ale to jest 1000Nm albo i lepiej po modach.
			 
			
					
				
				: 2012-01-19, 10:50
				autor: sportmile
				to nie boost tylko przepustnica sie nie otwiera na 100 %
			 
			
					
				
				: 2012-01-19, 10:56
				autor: Nikolas
				Ok na jedynce jeszcze rozumiem ale na 2ce to już nie. Jak rozmawiałem z chłopakami z Moskwy to twierdzili ze nie ma żadnych ograniczeń na biegach, ze dopiero Evotech przy 750hp sciągało minimalnie boost na jedynce. Ale w dupie z tym. Ekipa sobie poradzi.
			 
			
					
				
				: 2012-01-19, 10:56
				autor: sportmile
				Adam poczytalem duzo o tej skrzyni .... i ona nie jest jakos wybitnie mocna ;) byla stosowana w mocnych tdi ale juz w v12 jest troche inna.
NIk tego nie czujesz bo furacz i tak podaje wiec skad oni maja to wiedziec ? to proste chlopaki sa
			 
			
					
				
				: 2012-01-19, 10:59
				autor: aw69
				widocznie oni nie mają porównania, z tego co pamiętam 50% mocy na 1 biegu 75% mocy na 2gim (strzelam z pamięci) ....jak wam sie uda zdjąć limitery to chłopie ją na starcie postawi bokiem, będzie taka kurew nieprzewidywalna ze startu że masakra :)
Pozatym co tu się oszukiwać....nikt na świecie tego silnika i skrzyni nie modził na grubo....te projekty unlim to można powiedziec popizdułki są :)  Więc wy możecie być pierwsi zeby pokazać możliwości tego silnika i napędów.