Strona 44 z 62

: 2012-01-18, 21:54
autor: Nikolas
Na dragtimes.info już zapraszają na UNLIM 500+ :)

: 2012-01-18, 21:59
autor: kosiniak
Norbi pisze:
bolo-s4 pisze:Coś pięknego :-)
Dobre 1800 i 600 km ,trzeba -250kg i +200 km będzie bliżej prawdy
:?:
bolo znowu wrozy z fusow :mrgreen:

: 2012-01-18, 22:02
autor: bolo-s4
Nie z fusów to wiedza Kosi :mrgreen:

: 2012-01-18, 22:05
autor: Nikolas
Dobre :)

: 2012-01-18, 22:08
autor: Jigsaw
Daj linka do tego gdzie zapraszają, bo rozumiem na ich forum gdzieś to pisali tak ?

: 2012-01-18, 22:12
autor: Nikolas

: 2012-01-18, 22:14
autor: Jigsaw
Dlaczego od razu taki naskok ?? czytam deko ich forum i jakoś nie natrafiłem i dlatego zapytałem

: 2012-01-18, 22:14
autor: Nikolas
Jaki naskok :lol: To było pytanie.

: 2012-01-18, 22:17
autor: Jigsaw
Ten lol na końcu dał mi do myślenia

Koniec OT ;-)

: 2012-01-18, 22:49
autor: gelon
Mega auto z tego będzie :mrgreen: Wierze ,że niebawem odpali. Takie pytanko być może przeoczyłem. Jakie felgi będą docelowe?

: 2012-01-18, 23:17
autor: Nikolas
Felgi jedyne w swoim rodzaju zaprojektowane specjalnie do V10 20ki.

: 2012-01-18, 23:44
autor: marcinz
Nikolas pisze:Na dragtimes.info już zapraszają na UNLIM 500+ :)
Wybierasz się? Byłoby bardzo miło gdyby Polak wyciął ruskich :mrgreen:

: 2012-01-19, 00:04
autor: Nikolas
W tym roku jeszcze nie wiem. Żeby tam trochę pozamiatac trzeba mieć z 1000hp minimum, a w tym roku raczej auto będzie testowane więc gigantycznej mocy nie planuje.

Do Gustawa do Szwecji chętnie pojechał bym już w tym roku, ale zobaczymy. Narazie trzeba wóz dopieścić.

: 2012-01-19, 00:28
autor: SID
Nikolas pisze:Felgi jedyne w swoim rodzaju zaprojektowane specjalnie do V10 20ki.
już tam widzę 20" - ta
przetestowane że w tej budzie 20" są do lansu - nie ma mowy o gwincie z napier^&%aniem !
a gwint mam rozumieć że będzie, no chyba że błotniki będą cięte ... lub poszerzane ...

: 2012-01-19, 00:42
autor: Nikolas
Min 19 cali, ale tu nie chodzi o Lans, tylko o to żeby nie palić kapcia na dwóch pierwszych biegach i stabilnosc przy bardzo duzych predkosciach. Jeżeli przestudiowac pierwszy lepszy wykres V10tt to widać jak idzie Nm. Przy sporo mniejszej wadze niż w RS6 i większej mocy mogą być problemy na starcie, więc najlepszy semi-slick i najwieksza felga tylko pomoże łącznie z lepszym chłodzeniem hebli. Tak sobie to wymyśliłem :)
Na Poznań napewno będzie mniejsza felga i slick.
20ki sie mieszczą z gwintem bez poszerzeń.
Obrazek
Obrazek