Strona 43 z 139
					
				
				: 2017-03-15, 23:17
				autor: bracus
				ok ale na poważnie bo się tak wszyscy zachwycacie cyframi a tu przecież 5 - 6 tyś obrotów to jakieś nie halo jest ? 
przy 5600 brakuje z 70 koni z tych 650 - wiadomo co tam się dzieje? przecież właśnie tam do końca powinien być pożar  

 
			
					
				
				: 2017-03-15, 23:36
				autor: DobrzanskiS4B5
				Zjechalismy z rolek i w drodze powrotnej (270km) Digitun jeszcze majstrowal w kompie więc myślę że ten dołek nie aktualny,przynajmniej go nie czuć, bo Ciąg jest cały czas do końca 
 
 
W 2os na pokładzie i mierzone narazie stoperem parę razy wychodziło ok---»
100-200 - 6.1sek
 
			
					
				
				: 2017-03-16, 00:12
				autor: Kamil_D
				Ostatnio fajna apke znalazlem do pomiarow. Jak masz dobry gps w tel to bedzie w miare realistyczny pomiar. Na pewno lepsze to niz stoper. 
 https://play.google.com/store/apps/deta ... celeration
 
https://play.google.com/store/apps/deta ... celeration 
			
					
				
				: 2017-03-16, 06:42
				autor: SID
				tak sobie porównywałem swoje 700 i Twoje 650ps i tak gdybam
górne partie obrotów +5500 penie już nie przyjmuje mocy
różnice między Tobą a moją skorupą to : sportowe wałki, głowice CNC, zawory +1mm, doładowania podobne chociaż na moich turbo ponoć pompują po 1,8-1,85
U mnie na hamowni temp +22st a u Ciebie pewnie było do +5-10st 
nie mam info jakie masz paliwo ?
 
  
 
			
					
				
				: 2017-03-16, 08:16
				autor: vwmariusz
				Z tego co wiem to paliwo schell 100.
			 
			
					
				
				: 2017-03-16, 08:18
				autor: buba
				
			 
			
					
				
				: 2017-03-16, 08:59
				autor: Jigsaw
				Dobrzanski pomierzymy RL może nie długo bo będzie okazja  

  albo kiedykolwiek indziej  
 
 
Ale właśnie takie czasy obstawiam że niskie 6 sek będziesz robił
 
			
					
				
				: 2017-03-16, 09:25
				autor: DobrzanskiS4B5
				Co tam  

 co tam ...
Jeszcze mamy zapas na zaplonie ,i pamiętajmy że tu są tylko k04
NM u mnie jest fajny i wcześnie dostępny 880nm przy 3800obr  
 
 
Sid 815nm przy 4800obr...mamy szybkie b5 i to najważniejsze
Kreski na hamowni to tylko kreski 
[ Dodano: 2017-03-16, 09:25 ]
Właśnie ja pobralem,przy okazji potestuje
 
			
					
				
				: 2017-03-16, 09:33
				autor: Kamil_D
				telefon w szybie najlepiej trzymac i na w miare odslonietym terenie :D ja kilka testowalem apek i ta najlepiej wypadła  

 
			
					
				
				: 2017-03-16, 11:55
				autor: DobrzanskiS4B5
				Seria Panie  
 
 

 
			
					
				
				: 2017-03-16, 12:03
				autor: sztybor
				wykresy w zakresie w ktorym sie zapierdala wygladaja bardzo podobnie..  fajnie to wyszlo Dobrzanski.. :)
			 
			
					
				
				: 2017-03-16, 16:48
				autor: SID
				
a co tam za wężyk idzie ? no chyba nie wtrysk ...
 
			
					
				
				: 2017-03-16, 16:56
				autor: DobrzanskiS4B5
				Odpowietrzenie z listwy :)
			 
			
					
				
				: 2017-03-16, 17:35
				autor: =Tomi=
				Dobrzanskis4b6 pisze:Zjechalismy z rolek i w drodze powrotnej (270km) Digitun jeszcze majstrowal w kompie więc myślę że ten dołek nie aktualny,przynajmniej go nie czuć, bo Ciąg jest cały czas do końca 
 
 
W 2os na pokładzie i mierzone narazie stoperem parę razy wychodziło ok---»
100-200 - 6.1sek
 
Mój wykres z hamowni w vagtune wygląda bardzo podobnie.. też nie wiem czemu jest ten dołek.. pomimo zmian w sofcie dołek cały czas był. W czasie jazdy nie jest to odczuwalny.
 
			
					
				
				: 2017-03-16, 18:34
				autor: bombel9
				Hamownia u MIrassa nie wybacza błędów i rysuje tak jak się zachowuje auto... Z boku jest opcja wygładzania wtedy parabole robią się gładkie ale zawsze jest ona w funkcji off... TAk jak kolega Tomi pisze nie odczuwalne jest to na ulicy....