Strona 43 z 139

: 2017-03-15, 23:17
autor: bracus
ok ale na poważnie bo się tak wszyscy zachwycacie cyframi a tu przecież 5 - 6 tyś obrotów to jakieś nie halo jest ?
przy 5600 brakuje z 70 koni z tych 650 - wiadomo co tam się dzieje? przecież właśnie tam do końca powinien być pożar ;-)

: 2017-03-15, 23:36
autor: DobrzanskiS4B5
Zjechalismy z rolek i w drodze powrotnej (270km) Digitun jeszcze majstrowal w kompie więc myślę że ten dołek nie aktualny,przynajmniej go nie czuć, bo Ciąg jest cały czas do końca :-D
W 2os na pokładzie i mierzone narazie stoperem parę razy wychodziło ok---»

100-200 - 6.1sek

: 2017-03-16, 00:12
autor: Kamil_D
Ostatnio fajna apke znalazlem do pomiarow. Jak masz dobry gps w tel to bedzie w miare realistyczny pomiar. Na pewno lepsze to niz stoper. :mrgreen:
https://play.google.com/store/apps/deta ... celeration

: 2017-03-16, 06:42
autor: SID
tak sobie porównywałem swoje 700 i Twoje 650ps i tak gdybam
górne partie obrotów +5500 penie już nie przyjmuje mocy
różnice między Tobą a moją skorupą to : sportowe wałki, głowice CNC, zawory +1mm, doładowania podobne chociaż na moich turbo ponoć pompują po 1,8-1,85
U mnie na hamowni temp +22st a u Ciebie pewnie było do +5-10st

nie mam info jakie masz paliwo ?

Obrazek Obrazek

: 2017-03-16, 08:16
autor: vwmariusz
Z tego co wiem to paliwo schell 100.

: 2017-03-16, 08:18
autor: buba
no i teraz zacznie się porównywanie penisów po zdjęciach :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

: 2017-03-16, 08:59
autor: Jigsaw
Dobrzanski pomierzymy RL może nie długo bo będzie okazja 8-) albo kiedykolwiek indziej ;-)

Ale właśnie takie czasy obstawiam że niskie 6 sek będziesz robił

: 2017-03-16, 09:25
autor: DobrzanskiS4B5
Co tam :lol: co tam ...
Jeszcze mamy zapas na zaplonie ,i pamiętajmy że tu są tylko k04
NM u mnie jest fajny i wcześnie dostępny 880nm przy 3800obr :mrgreen:
Sid 815nm przy 4800obr...mamy szybkie b5 i to najważniejsze

Kreski na hamowni to tylko kreski

[ Dodano: 2017-03-16, 09:25 ]
Kamil_D pisze:Ostatnio fajna apke znalazlem do pomiarow. Jak masz dobry gps w tel to bedzie w miare realistyczny pomiar. Na pewno lepsze to niz stoper. :mrgreen:
https://play.google.com/store/apps/deta ... celeration
Właśnie ja pobralem,przy okazji potestuje

: 2017-03-16, 09:33
autor: Kamil_D
telefon w szybie najlepiej trzymac i na w miare odslonietym terenie :D ja kilka testowalem apek i ta najlepiej wypadła :-D

: 2017-03-16, 11:55
autor: DobrzanskiS4B5
Seria Panie :mrgreen:


Obrazek

: 2017-03-16, 12:03
autor: sztybor
wykresy w zakresie w ktorym sie zapierdala wygladaja bardzo podobnie.. fajnie to wyszlo Dobrzanski.. :)

: 2017-03-16, 16:48
autor: SID
a co tam za wężyk idzie ? no chyba nie wtrysk ...

: 2017-03-16, 16:56
autor: DobrzanskiS4B5
Odpowietrzenie z listwy :)

: 2017-03-16, 17:35
autor: =Tomi=
Dobrzanskis4b6 pisze:Zjechalismy z rolek i w drodze powrotnej (270km) Digitun jeszcze majstrowal w kompie więc myślę że ten dołek nie aktualny,przynajmniej go nie czuć, bo Ciąg jest cały czas do końca :-D
W 2os na pokładzie i mierzone narazie stoperem parę razy wychodziło ok---»

100-200 - 6.1sek
Mój wykres z hamowni w vagtune wygląda bardzo podobnie.. też nie wiem czemu jest ten dołek.. pomimo zmian w sofcie dołek cały czas był. W czasie jazdy nie jest to odczuwalny.

: 2017-03-16, 18:34
autor: bombel9
Hamownia u MIrassa nie wybacza błędów i rysuje tak jak się zachowuje auto... Z boku jest opcja wygładzania wtedy parabole robią się gładkie ale zawsze jest ona w funkcji off... TAk jak kolega Tomi pisze nie odczuwalne jest to na ulicy....