przy 5600 brakuje z 70 koni z tych 650 - wiadomo co tam się dzieje? przecież właśnie tam do końca powinien być pożar
S4 B5 2.7 sedan by [DOBRZAŃSKI]
-
DobrzanskiS4B5
- Posty: 1000
- Rejestracja: 2015-04-04, 13:42
- Lokalizacja: Cze-wa
- Płeć:
- Kontakt:
Zjechalismy z rolek i w drodze powrotnej (270km) Digitun jeszcze majstrowal w kompie więc myślę że ten dołek nie aktualny,przynajmniej go nie czuć, bo Ciąg jest cały czas do końca
W 2os na pokładzie i mierzone narazie stoperem parę razy wychodziło ok---»
100-200 - 6.1sek
W 2os na pokładzie i mierzone narazie stoperem parę razy wychodziło ok---»
100-200 - 6.1sek
[ D O B R Z A Ń S K I ]
Ostatnio fajna apke znalazlem do pomiarow. Jak masz dobry gps w tel to bedzie w miare realistyczny pomiar. Na pewno lepsze to niz stoper.
https://play.google.com/store/apps/deta ... celeration
https://play.google.com/store/apps/deta ... celeration
- SID
- Posty: 4747
- Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
- Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
- Lokalizacja: Rzeszów
- Płeć:
- Kontakt:
tak sobie porównywałem swoje 700 i Twoje 650ps i tak gdybam
górne partie obrotów +5500 penie już nie przyjmuje mocy
różnice między Tobą a moją skorupą to : sportowe wałki, głowice CNC, zawory +1mm, doładowania podobne chociaż na moich turbo ponoć pompują po 1,8-1,85
U mnie na hamowni temp +22st a u Ciebie pewnie było do +5-10st
nie mam info jakie masz paliwo ?

górne partie obrotów +5500 penie już nie przyjmuje mocy
różnice między Tobą a moją skorupą to : sportowe wałki, głowice CNC, zawory +1mm, doładowania podobne chociaż na moich turbo ponoć pompują po 1,8-1,85
U mnie na hamowni temp +22st a u Ciebie pewnie było do +5-10st
nie mam info jakie masz paliwo ?

-
DobrzanskiS4B5
- Posty: 1000
- Rejestracja: 2015-04-04, 13:42
- Lokalizacja: Cze-wa
- Płeć:
- Kontakt:
Co tam
co tam ...
Jeszcze mamy zapas na zaplonie ,i pamiętajmy że tu są tylko k04
NM u mnie jest fajny i wcześnie dostępny 880nm przy 3800obr
Sid 815nm przy 4800obr...mamy szybkie b5 i to najważniejsze
Kreski na hamowni to tylko kreski
[ Dodano: 2017-03-16, 09:25 ]
Jeszcze mamy zapas na zaplonie ,i pamiętajmy że tu są tylko k04
NM u mnie jest fajny i wcześnie dostępny 880nm przy 3800obr
Sid 815nm przy 4800obr...mamy szybkie b5 i to najważniejsze
Kreski na hamowni to tylko kreski
[ Dodano: 2017-03-16, 09:25 ]
Właśnie ja pobralem,przy okazji potestujeKamil_D pisze:Ostatnio fajna apke znalazlem do pomiarow. Jak masz dobry gps w tel to bedzie w miare realistyczny pomiar. Na pewno lepsze to niz stoper.![]()
https://play.google.com/store/apps/deta ... celeration
[ D O B R Z A Ń S K I ]
-
DobrzanskiS4B5
- Posty: 1000
- Rejestracja: 2015-04-04, 13:42
- Lokalizacja: Cze-wa
- Płeć:
- Kontakt:
- SID
- Posty: 4747
- Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
- Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
- Lokalizacja: Rzeszów
- Płeć:
- Kontakt:
a co tam za wężyk idzie ? no chyba nie wtrysk ...Dobrzanskis4b6 pisze:Seria Panie![]()
[url=https://images84.fotosik.pl/435/986705e984b97fa9gen.jpg]Obrazek[/URL]
-
DobrzanskiS4B5
- Posty: 1000
- Rejestracja: 2015-04-04, 13:42
- Lokalizacja: Cze-wa
- Płeć:
- Kontakt:
Mój wykres z hamowni w vagtune wygląda bardzo podobnie.. też nie wiem czemu jest ten dołek.. pomimo zmian w sofcie dołek cały czas był. W czasie jazdy nie jest to odczuwalny.Dobrzanskis4b6 pisze:Zjechalismy z rolek i w drodze powrotnej (270km) Digitun jeszcze majstrowal w kompie więc myślę że ten dołek nie aktualny,przynajmniej go nie czuć, bo Ciąg jest cały czas do końca![]()
W 2os na pokładzie i mierzone narazie stoperem parę razy wychodziło ok---»
100-200 - 6.1sek

