Strona 42 z 62

: 2012-01-18, 00:17
autor: sportmile
Panowie projekt przestal troszke czasu ale od ponad dwoch miesiecy prace trwaja pelnym ogniem. Zalozenie to odpalic oraz sprawdzic mozliwosci tego setupu. Obecnie mechanicznie auto jest przygotowane do zapalenia wiec robie update. Przede wszystkim auto zostalo poskladane tak aby umozliwic odpalenie oraz swobodne przemieszczenie sie o wlasnych silach. Po odpaleniu zostanie ponownie rozlozone do ostatniej srubki i zacznie sie juz mozolne docelowe skladanie. Prosze puki co nie oceniac walorow estetycznych takich jak przewod paliwowy ktory jest tylko tymczasowo oraz brak polerowanych , malowanych elementow....itd itd . Auto jest na chwilowym zawieszeniu itd. Auto w tej chwili czeka na odpalenie i okaze sie czy to co zrobilismy ma jakis sens ! Waga obecnie nie jest mala bo auto wazy 1280 kg. A teraz po kolei .
- bak paliwa ATL 60l z wewnetrznym swirl pot + oryginalne mocowanie na boscha 044 oraz filtr paliwa.
- chlodnica custom Nissens przeniesiona do tylu
- wentylatory davies creig
- dodatkowe pompy wody davies creig
- fmic custom
- 3 dodatkowe chlodnice wody z przodu auta w tym jedna tylko i wylacznie do chlodzenia wymiennika skrzyni biegow
- chlodnica wspomagania
- satreb duza chlodnica oleju silnika dla suchej miski
- wydech 2x3 cale
- oryginalna kierownica oraz maglownica rs6 lacznie z elektryczna regulacja
- fotele carbon 4.6 kg recaro hans spa
- klatka Pawel Trela
- sportowe wkladki filtrow powietrza robione pod zamowienie itg
- systec regulator cisnienia paliwa + zakute przewody
- rs4 full body
- wal przerabiany oryginalny rs6
- polosie przod robione custom rs6--->rs4
- tylny most rs6
- tylne polosie rs4

PLANY
- hamulce custom z Nissana gtr
- pelne regulowane zawieszenie ----- do projektu dolaczyla takze firma 034Motorsport

FOTY
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Nastepny update jak to cudo zapali .

: 2012-01-18, 00:19
autor: nosb
Slicznotka :) Chyba do was wpadne niedlugo pomacac troche :D

: 2012-01-18, 00:51
autor: Szupryk
Wygląda cudnie ;-)

: 2012-01-18, 01:46
autor: marcinz
Gruby grubas.

Jak stąd.

: 2012-01-18, 07:14
autor: SID
Adam waga 1280 kg teraz (podaj bez czego) i ile może dojść orientacyjnie ?

w S/RS4 jest trochę podzespołów do popsucia się a tutaj będzie ich masa :-)

: 2012-01-18, 07:54
autor: sportmile
bez drzwi i okien oraz drugiego fotela tak jak widac na zdjeciu. W srodku bedzie jeszcze jedynie alcantara i carbon. Auto bedzie tez jeszcze polakierowane wiec + lakier .

: 2012-01-18, 08:24
autor: SID
wyczytałem że planujecie 1500kg, tak sobie pododawałem wagi brakujących gratów i będzie ciężko
bez odchudzania drzwi i klap.
- drzwi 4-ry szt (seryjne razem 75-90 kg)
- uszczelki (5-7 kg)
- zderzaki dwa (15-20 kg)
- nadkola (2 kg)
- duże koła i opony (+10-20 kg)
- progi (5 kg)
- drugi fotel (10 kg z mocowaniem)
- płyny (10 kg)
- hamulce duże przód i tył (70-80 kg)
- deska z zegarami (10 kg)
- klapa i maska (13-20 kg)
- szyby brakujące (5-9 kg)
- błotniki (5-6 kg)
- lampy (3-5 kg)
- reszta wydechu (10-18 kg)
- stabilizatory (12-18 kg)
- nawiew (2-5 kg)
- pasy (1-3 kg)
- carbon, alcantara, kable, smary, sruby i inne pierdułki (10-40 kg)

Ciekaw jestem bo w mojej skorupie przeliczam to i owo ;-)

: 2012-01-18, 08:33
autor: Norbi
nosb pisze:Slicznotka :) Chyba do was wpadne niedlugo pomacac troche :D
Ja tam dziś się wybieram namaścić Adamka :-o

[ Dodano: 2012-01-18, 08:36 ]
Tylko jak wczoraj na forum pisał do 1-szej w nocy, a dziś od rana znowu skrobie, to pewnie przyjadę i zobaczę go śpiącego gdzieś przytulonego do ATL-a :-P

[ Dodano: 2012-01-18, 13:01 ]
Przy ATL-u nie spał :-P Nie mam pojęcia skąd taka waga obecnie tego auta, wygląda naprawdę jakby ważył sporo mniej. Może waga kłamała ;-)
Przy aucie niby jeszcze sporo roboty, bo ma być po odpaleniu ponownie rozebrany :shock: i złożony na cacy, ale... do odpalenia krótka droga, Adaś chciał go już odpalać. Jak to ujął "jak się uprzesz to za 3 godz go odpalimy" nie uparłem się... :-o
Projekt już teraz wygląda dobrze, wszystko czysto, ładnie ułożone, ale ciasno w komorze jak ch...
Dzięki Adam za poświęconą dłuższą chwilę ;-)

: 2012-01-18, 13:29
autor: nosb
Nie odciagaj go od roboty :mrgreen:

Wazy silnik + skrzynia najwiecej. Klatka tez pewnie sporo patrzac na ilosc i grubosc rur :) Dyfer , 4 poloski , wal , sanki przod , tyl ,zwrotnice zeliwne tyl hamulce itp... Zbierze sie troche :)

: 2012-01-18, 13:33
autor: Nikolas
Norbi - waga nie kłamie ;) Ma być 600 koni i ważyć 1800 kg czyli jak GT-R :)

: 2012-01-18, 13:44
autor: bracus
gtr spec 2011 530/630 1784 kg ;-) ale ja bym się do tego nie porównywał ;-)
ja Ci bardzo życzę przy Twoich 600 koniach i 1800 kg 3.3 do 100 ale jakoś w to nie wierze :-)
w audi przy tej masie to pod 700 koni trzeba by mieć ale kciuki trzymam bo było by ciekawie :lol:

: 2012-01-18, 14:03
autor: Nikolas
baracus nie wyczułeś mojego posta. Nikt nie będzie znał wagi i mocy auta do momentu pierwszego spotu oprócz mnie i Adama. Nie chce wszystkich kart odkrywać, bo trochę tajemniczości nie zaszkodzi.

: 2012-01-18, 14:05
autor: bracus
wyczułem wyczułem jak by to miało ważyć 1800 kg i mieć 600KM to by były najbardziej zmarnowane $$ w historii tuningu
a mówiłeś że robisz dla siebie a nie dla lansu :mrgreen: tajemnice, wielkie wow...zaraz będzie GT...a moze i tvn turbo..ale wiesz robisz dla siebie ;-)

: 2012-01-18, 14:15
autor: Nikolas
Żadna tajemnica. Poprostu nie chce aby były niepotrzebne dyskusje przed wyjazdem V10.

: 2012-01-18, 15:45
autor: SID
a klimatyzacja będzie ? :mrgreen: