: 2012-01-18, 00:17
				
				Panowie projekt przestal troszke czasu ale od ponad dwoch miesiecy prace trwaja pelnym ogniem. Zalozenie to odpalic oraz sprawdzic mozliwosci tego setupu. Obecnie mechanicznie auto jest przygotowane do zapalenia wiec robie update.  Przede wszystkim auto zostalo poskladane tak aby umozliwic odpalenie oraz swobodne przemieszczenie sie o wlasnych silach. Po odpaleniu zostanie ponownie rozlozone do ostatniej srubki i zacznie sie juz mozolne docelowe skladanie.  Prosze puki co nie oceniac walorow estetycznych takich jak przewod paliwowy ktory jest tylko tymczasowo oraz brak polerowanych , malowanych elementow....itd itd . Auto jest na chwilowym zawieszeniu itd. Auto w tej chwili czeka na odpalenie i okaze sie czy to co zrobilismy ma jakis sens ! Waga obecnie nie jest mala bo auto wazy 1280 kg.  A teraz po kolei . 
- bak paliwa ATL 60l z wewnetrznym swirl pot + oryginalne mocowanie na boscha 044 oraz filtr paliwa.
- chlodnica custom Nissens przeniesiona do tylu
- wentylatory davies creig
- dodatkowe pompy wody davies creig
- fmic custom
- 3 dodatkowe chlodnice wody z przodu auta w tym jedna tylko i wylacznie do chlodzenia wymiennika skrzyni biegow
- chlodnica wspomagania
- satreb duza chlodnica oleju silnika dla suchej miski
- wydech 2x3 cale
- oryginalna kierownica oraz maglownica rs6 lacznie z elektryczna regulacja
- fotele carbon 4.6 kg recaro hans spa
- klatka Pawel Trela
- sportowe wkladki filtrow powietrza robione pod zamowienie itg
- systec regulator cisnienia paliwa + zakute przewody
- rs4 full body
- wal przerabiany oryginalny rs6
- polosie przod robione custom rs6--->rs4
- tylny most rs6
- tylne polosie rs4
PLANY
- hamulce custom z Nissana gtr
- pelne regulowane zawieszenie ----- do projektu dolaczyla takze firma 034Motorsport
FOTY













Nastepny update jak to cudo zapali .
			- bak paliwa ATL 60l z wewnetrznym swirl pot + oryginalne mocowanie na boscha 044 oraz filtr paliwa.
- chlodnica custom Nissens przeniesiona do tylu
- wentylatory davies creig
- dodatkowe pompy wody davies creig
- fmic custom
- 3 dodatkowe chlodnice wody z przodu auta w tym jedna tylko i wylacznie do chlodzenia wymiennika skrzyni biegow
- chlodnica wspomagania
- satreb duza chlodnica oleju silnika dla suchej miski
- wydech 2x3 cale
- oryginalna kierownica oraz maglownica rs6 lacznie z elektryczna regulacja
- fotele carbon 4.6 kg recaro hans spa
- klatka Pawel Trela
- sportowe wkladki filtrow powietrza robione pod zamowienie itg
- systec regulator cisnienia paliwa + zakute przewody
- rs4 full body
- wal przerabiany oryginalny rs6
- polosie przod robione custom rs6--->rs4
- tylny most rs6
- tylne polosie rs4
PLANY
- hamulce custom z Nissana gtr
- pelne regulowane zawieszenie ----- do projektu dolaczyla takze firma 034Motorsport
FOTY













Nastepny update jak to cudo zapali .


 
  
  i złożony na cacy, ale... do odpalenia krótka droga, Adaś chciał go już odpalać. Jak to ujął "jak się uprzesz to za 3 godz go odpalimy"  nie uparłem się...
  i złożony na cacy, ale... do odpalenia krótka droga, Adaś chciał go już odpalać. Jak to ujął "jak się uprzesz to za 3 godz go odpalimy"  nie uparłem się...  
