Przetestujemy na pewno, tylko jak wyżej brak czasu, żonie kilka rzeczy obiecałem porobić i siła wyższa, muszę się wywiązać bo dzielnie przymyka oko na moje hobby i nawet na wyścigi jeździ to muszę docenić. Na razie się cieszy, że tak bardzo się nie boi jeździć bo 600+ już poznała:) Puki co zrobiłem z 1500km i nic się nie dzieje niepokojącego:)
Dokładnie, na razie lata regularnie i korba bokiem nie poszła. Faktycznie przy tej pogodzie trakcji szybko brakuje, ale już myślę o wiośnie i dlatego powoli idą graty do kucia żeby ten stan był zachowany jak będzie ciepło + semislick. Silnik przyjmuje i chce więcej, było już załadowane chwilowo tyle że przy dobrej trakcji pewnie bym zbierał z ulicy :)
No widzisz chciałem przetestować seryjną korbę i zrobić w miarę płaskie 900nm ale powoli wymiękłem, to będzie niepłaskie 1100+ i jakiś zapas pod nitro, te silniki generują już sporo niuta a szkoda trochę wysadzić
Grubo to może jeszcze nie jest, chociaż nie mierzyliśmy, ale jeżdzi bezawaryjnie , z 10tyś km przejechane, dostało kutą korbę bo się bałem niuta i wstępnie wystrojone na 1.6 =>1.4b, zapłonu przyjmuje pod 30st na pb98/100 i jedzie pojemnością bo ciężko s4 z 2.7 z masą ponad 1700 kg zrobić 2.89s 0-100km/h i 8.78s 0-200km/h nie mając z 900KM
Filmik z przejazdu z ET 10.45s https://youtu.be/YBH5npUfctA pomiary czasu zawiodły ale na szczęście mieliśmy dragy :)