Strona 5 z 21
					
				
				: 2016-03-08, 15:26
				autor: xan
				pawelosinski83 pisze:nexeny miałem ns-2 - niewyważalne i miękkie... już nigdy żadnych nie kupię :) 
No właśnie najlepsze opinie mają SU1. Nie wiem na ile można ufać opiniom z oponeo oraz etykietom EU ale jeśli są wiarygodne to te nexeny naprawde wypadają bardzo dobrze na tle tych Vredsteinów. Mają niższe opory toczenia i dużo lepsze hamowanie na mokrym. Wadą ich jest natomiast największa głośność bo 72db.
P.S. myślę też czy nie założyć 225 zamiast 235. Nie będzie naciągu na 8.5J?
 
			
					
				
				: 2016-03-08, 16:13
				autor: luk448
				Ja tam smigam na Conti.Przekonal mnie do Conti "Morda"LCQ  

 Kiedys mialem Yokohuje i nie polecam.Falkeny sa spoko ale szybko gubia bieznik.A wgt to nigdy nie biore parametru glosnosci opony pod uwage.Po co to komu jak i tak czesc aut na forum jest po wydechu  

 
			
					
				
				: 2016-03-08, 16:20
				autor: buba
				pawelosinski83 pisze:A te co kiedyś jeździłeś to RT ??
Oj nie pamietam
Przyszły:
 
 
Przy okazji podrzucam pomysł jak chcecie jakieś części do auta kupić i nie wiecie jak wytłumaczyć kolejny wydatek na auto  

 
			
					
				
				: 2016-03-09, 18:32
				autor: xan
				Ja zamówiłem Vredesteiny. Zobaczymy jak się będzie na tym jeździło. Swoją drogą wciąż ciekawią mnie opinię na temat tych nexenów.
			 
			
					
				
				: 2016-03-09, 21:03
				autor: LCQ
				nexeny do 300 konnego auta  

 
			
					
				
				: 2016-03-09, 21:07
				autor: pawelosinski83
				Ja wezmę te co buba, ale teź się waham czy 225 czy 235 na 8,5j....
naciąg lekki lubię i przy ET30 korzystniej by było mieć 225, ale 235 pozwalają na trochę większą glebę dzięki większej średnicy...
kuuuuła dylematy....
przy okazji fajna stronka:
http://tyrestretch.com/home 
			
					
				
				: 2016-03-09, 22:54
				autor: xan
				LCQ pisze:nexeny do 300 konnego auta  
Wiesz, co do nexenów to bardziej interesowały mnie te opinie z netu i na ile mogą być one miarodajne. Tak samo zastanawiam się na ile można ufać tabliczkom UE jeśli chodzi o parametry opony. Tak czy inaczej zobaczymy jak sobie Vredesteiny poradzą i czy faktycznie mają te 68DB.
 
			
					
				
				: 2016-03-10, 08:11
				autor: Masta_J
				Jak zmierzysz te 68dB?  

 
			
					
				
				: 2016-03-10, 10:40
				autor: pawelosinski83
				ajfonem pewnie  

 albo innym samsungiem - wiarygodność będzie na podobnym poziomie co cyfry na etykiecie  

 
			
					
				
				: 2016-03-10, 12:11
				autor: modek
				wepchnąłem 225 na 8.5j delikatny naciąg, jest ok
			 
			
					
				
				: 2016-03-10, 13:45
				autor: icemanvette
				Chcesz nowe czy używane jak nowe? Bo jak coś to mam dobre dojście w dobrych cenach. Sam latam i nie narzekam. 

 
			
					
				
				: 2016-03-10, 13:51
				autor: pawelosinski83
				modek pisze:wepchnąłem 225 na 8.5j delikatny naciąg, jest ok
Poka szybko
 
			
					
				
				: 2016-03-10, 14:09
				autor: buba
				Bez przesady z tym naciagiem

 
			
					
				
				: 2016-03-10, 15:32
				autor: modek
				jutro  

 
			
					
				
				: 2016-03-10, 15:57
				autor: tasior87
				Co do Vredestein Sessanta:
Zalety:
- dobrze trzymają na suchej i mokrej nawierzchni
- ciekawy wzór bieżnika
- z początku są ciche (z czasem stają się głośniejsze)
Wady:
- miękka mieszanka (mięso znika w oczach)
- nie wiem jak teraz ale pierwsze sztuki były wrażliwe na niskie ciśnienie, na wewnętrznej ściance powstawały pęknięcia