Strona 5 z 21
: 2015-04-02, 22:25
autor: LCQ
do mnie chyba to było, gotowce czyli podobnie jak kolektory i inne graty, wykonane przez jakąś firmę :), ktoś kiedyś robił na forum, kto to był? aw? trzeba by poszukać
: 2015-04-02, 22:28
autor: marecek1522
gowor Ci powiem że dupy nie urywa ale tragedi też nie ma u mnie w 1.8t i tak wszystko jest 1tyś obr póżniej :P liczyłem się z tym ze będzie póżno wstawać bo duże turbiny , jednak na początek zaatakuje to co mam hardkorowe hybrydy k03 z muszli zrobi się gazety wirniki cnc zobaczymy co wyjdzie Dzięki bardzo za rady :) odrobie przy dzieciach :P
[ Dodano: 2015-04-02, 22:28 ]
Tak do Ciebie LCQ a tak nawiasem nie masz juz tych k04 :P ??
: 2015-04-02, 22:31
autor: gowor86
u mnie nie było ciśnienia na moc (doładowanie 0.9bara).
niestety po pewnym czasie chce się mieć więcej.

: 2015-04-02, 22:34
autor: marecek1522
to faktycznie książkowe doładowanie :P hehe znam ten ból ile byś nie miał zawsze mało :P nie ukrywam że nie chciabym 600 700km ale zakuć ten silnik i przygotowac go pod tą moc to worek pieniędzy a robie teraz to body bochce wyjechać na wakacje to CI powiem ze studnia bez dna.... :P heh pozdr
: 2015-04-02, 22:36
autor: gowor86
masz rację to studnia bez dna

: 2015-04-02, 23:36
autor: LCQ
nie mam, pracują u w Sce w Biłgoraju

: 2015-04-03, 00:54
autor: Grondzi
Jak narazie działają i jestem zadowolony z tych hybrydy

: 2015-04-04, 10:10
autor: luk448
Apetyt rosnie w miare jedzenia wiec od razu bym pakowal k04 z RS6

a tam biadolicie ze to slaby set na miasto.Wleke sie na codzien swoja eska z k04 z Rs6 i to typowy dupowoz

: 2015-04-04, 11:32
autor: buba
Z mega lagiem

: 2015-04-04, 11:43
autor: bracus
bzdury opowiadacie

2 lata jeździłem codziennie na rs6 k04 i nie było żadnego "mega laga"
jak ktoś lubi z dołu to niech sobie diesla kupi

: 2015-04-04, 12:47
autor: luk448
bracus pisze:bzdury opowiadacie

2 lata jeździłem codziennie na rs6 k04 i nie było żadnego "mega laga"
jak ktoś lubi z dołu to niech sobie diesla kupi

+1 baa,krwią się podpisuje

: 2015-04-04, 13:16
autor: dzzejkop
Lag to nie okreslenie jak wczesnie wstaje turbo

: 2015-04-04, 16:13
autor: kfasik
Lag to opóźnienie w reakcji na gaz.
A turbo-dziura, to właśnie słaby dół.
Ja też jeżdżę na K04 RS6 i przyznam, że reakcja na gaz jest naprawdę przyzwoita.
Ponadto niedługo wchodzi zmiana w przepisach ruchu drogowego i za przekroczenie o 50km/h w terenie zabudowanym, będą wstrzymywane uprawnienia na 3 miesiące. Tak więc wyścigi na mieście powoli i tak będą przechodzić do lamusa.
Wniosek jest jeden: duże turbo => duży fun

: 2015-04-04, 16:19
autor: ARAS200
kfasik pisze:Lag to opóźnienie w reakcji na gaz.
A turbo-dziura, to właśnie słaby dół.
Ja też jeżdżę na K04 RS6 i przyznam, że reakcja na gaz jest naprawdę przyzwoita.
Ponadto niedługo wchodzi zmiana w przepisach ruchu drogowego i za przekroczenie o 50km/h w terenie zabudowanym, będą wstrzymywane uprawnienia na 3 miesiące. Tak więc wyścigi na mieście powoli i tak będą przechodzić do lamusa.
Wniosek jest jeden: duże turbo => duży fun

Naprawde na tym forum powinny byc Like comment :)
: 2015-04-04, 20:12
autor: buba
kfasik pisze:Lag to opóźnienie w reakcji na gaz.
A turbo-dziura, to właśnie słaby dół.
Ja też jeżdżę na K04 RS6 i przyznam, że reakcja na gaz jest naprawdę przyzwoita.
Ponadto niedługo wchodzi zmiana w przepisach ruchu drogowego i za przekroczenie o 50km/h w terenie zabudowanym, będą wstrzymywane uprawnienia na 3 miesiące. Tak więc wyścigi na mieście powoli i tak będą przechodzić do lamusa.
Wniosek jest jeden: duże turbo => duży fun

w terenie zabudowanym więc wszyscy wyjadą poza
