Strona 5 z 5
: 2011-02-10, 19:38
autor: aw69
mrowienie o którym mówisz norbi to standard...ale u Sql z tego co pamietam to obrotmierz falował na jałowych
: 2011-02-10, 19:57
autor: Sql
Tak jak pisalem w tym watku wczesniej:
"buja sie w okolicy 800-840 obrotow, ze skokami 720-980.
Dla porownania allroad 2.7t ma 840-880 caly czas"
Niedlugo sie okaze, czy sie poprawilo!
: 2011-02-10, 20:21
autor: deSigner
Zaraz się okaże ze 2.7tt to taka sama mina jak 2.5tdi z tymi walkami...

: 2011-02-10, 20:29
autor: Sql
Wlasnie dzwonil Adam... buja sie jak sie bujal.

: 2011-02-10, 22:16
autor: Flyer
aw69 pisze:mrowienie o którym mówisz norbi to standard...ale u Sql z tego co pamietam to obrotmierz falował na jałowych
u mnie raz na jakis czas tez faluje... + cofa zaplony
ostatnio rano odpalilem, obroty wskoczyly na 1400 i sobie falowaly przez 10-15s
: 2011-02-10, 22:22
autor: deSigner
Flyer pisze:aw69 pisze:mrowienie o którym mówisz norbi to standard...ale u Sql z tego co pamietam to obrotmierz falował na jałowych
u mnie raz na jakis czas tez faluje... + cofa zaplony
ostatnio rano odpalilem, obroty wskoczyly na 1400 i sobie falowaly przez 10-15s
Ja zawsze po nocy jak odpalam to najpierw mam 1100-1200 po czym po 10-15 sek spadają na ok 800, ale też mi minimalnie wskazówka drży jak stoję np na światłach.
: 2011-02-10, 22:41
autor: Flyer
tak, u mnie zawsze wskakuja obroty na wyzsze, ale stoja rowno... a dzis rano zaczely falowac o 200 obr gora/dol.
: 2011-02-10, 23:29
autor: sportmile
u ciebie Maciek buja sie 720-740-800 Szukalem jeszcze teraz jakiejs nieszczelnosci ale wszystko wyglada normalnie . Silnik ladnie cyka na nowych gratach ale jak widac to nie to. Glowny problem falowania to lewe powietrze za przeplywomierzem hmmm tylko ze wszystko poza uszczelnieniem przy sprezarkach sprawdzalem
: 2011-02-23, 10:06
autor: nosb
Sql ile ten twoj RS ma przelotu ?