To tylko polowa zapasusiwydh pisze:[url=http://naforum.zapodaj.net/thumbs/b0408f1ae85c.jpg]Obrazek[/url]
zobaczymy co bardziej wydajne :D
S4 B5 Szwajcar w stanie igła FULL
Ja widze Tu mnostwo projektow 600,700,800++Ps z Fmic SidSID pisze:Chinol dobry do max 500ps, potem jest problem
Ja swojego w skorupie na 560ps lalem woda jak na dyngusa by chamownie w lecie przetrwal
Ale wiem tez ze boczne wagnera przy tej mocy mialy by to samo,
Dlatego mam teraz centralny z rdzeniem Garrett'a - zobaczymy niebawem co to warte
Nie wglebialem sie czy to chinol,Garrett czy jeszcze cos... Duze moce sa na Fmicu... I Ty wiesz o tym👍
http://m.youtube.com/watch?v=JoiWVypEl48
co tu dużo mówić, chinol jest ok w wersji tańszej, nie ma co porównywać do jakiś liczących się producentów, ale biorąc pod uwagę cena/jakość wypada nieźle. Co do samej efektywności od zawsze są dywagacje co lepsze FMIC czy SMIC, moim zdaniem najważniejsze jest zgranie IC z kierownicą powietrza, dzięki czemu osiąga się maksymalny efekt. Kierownica powietrza powinna być zbudowana tak by wykorzystać maxymalny napływ strumienia powietrza na samą wielkość rdzenia IC. Większa wartość i tak nie jest potrzebna, bo więcej on nie wchłonie. Odnosząc się do np: Wagnerów mają świetne kierownice które robią robotę, wystarczy zrobić mały test, wywalić je i porównać z chinolem
. Nawet w FMICu można by zastosować kierownicę powietrza, ale wyglądowo nie będzie szału biorąc pod uwagę S4/RS4.
Sutow ten Wagner nie urwie...ale jak juz tak ciezko odkladales,to czemu nie dolozyles do Wagnera Rs4...przynajmniej bys mial pewnosc, ze szybciej je ktos odkupi👍 jak Ci sie auto odwidzi
[ Dodano: 2015-10-30, 20:46 ]
[ Dodano: 2015-10-30, 20:46 ]
"chinski Fmic"Rydel pisze:bardziej się cieszę z Wagnerów niż z chińskiego FMIC.
Długo czekałem żeby sobie na nie pozwolić i cieszę się, że mam górną półkę części u siebie. Zobaczymy ile wyjdzie na hamowni w przyszłym tygodniu.


