Strona 5 z 5

: 2014-05-26, 13:52
autor: bracus
gustav pisze: nie ma kompetentnej osoby w Białej Podlaskiej od 2.7 TT
co Ty gadasz a Darek ? on ogarnia wszystko

http://www.filmweb.pl/person/Eryk+Lubos ... tos/450946

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

: 2014-05-26, 15:38
autor: aw69
Moja rada to albo sam będziesz siedział i sprawdzał wszystko albo oddasz komuś kto dłubał ten motór i dobrze sprawdzi co tam siedzi
To nic nieda ! Po pierwsze nawet jak wymieni daną rzecz to nie będzie wiedział czy wskazanie/działanie tej cześci będzie poprawne bo wóz jest nie seryjny i soft ma tez nie seryjny niewiadomego pochodzenia.

Moja dobra rada jeśli chcesz ogarnąć ten samochód tak jak książka pisze:
1) Sprawdz dokładnie co masz zamontowane (DOKŁADNIE !! - numery częsci, jakie turbosprężarki na jakich actuatorach, jaki N75, jaka przepływka, jakie wtryskiwacze, jaka pompa paliwa, jaka przepustnica, jaki kolektor, i mase innych pierdół.
2) wgrać seryjny program z S4 i założyć seryjne wtryskiwacze. I od tego zaczynać naprawę auta.

To że ci pokazuje na vagu wskazania z mapsensora 2520 mbar najprędzej obstawiam że zamyka ci skale mapsensora a boost tak naprawde masz o wiele wyższy (możliwe ze nawet 2 bary :mrgreen:

: 2014-06-07, 14:53
autor: gustav
S4 już nie szarpie.

Przyczyna: N75 - co ciekawe n'ka była nowa od Sida. Ciekawi mnie jakość tych nowych elementów jak po kilku miesiącach dają ciała :( . Bardzo nas to zwiodło ale ja byłem uparty i zaczeliśmy sprawdzać nowe elementy i wyszło.

W tygodniu zostają wywalone katy, zamontujemy wtryski i pompę i będziemy chcieli się wybrać na strojenie. Pytanie do kogo uderzyć.

Kogo polecacie ???

: 2014-06-09, 12:03
autor: KaszpiK
R Performance i turbodiesel.pl są OK

: 2014-11-18, 08:36
autor: gustav
Ciekawy jestem co wypluje po naszym druciarstwie, już jest przyjemnie bez szarpania w końcu :).

[edit]

Po strojeniu u zaprzala turbodiesel.pl

wyszedł piękny wynik

340PS i 512 Nm. :mrgreen: