Strona 5 z 15

: 2014-05-08, 19:15
autor: skalarx
buba pisze:Jak mnie plecy napier... od tego klejenia. A to nawet nie 1/4 :-/

Obrazek

Obrazek
a po cenzura to?

: 2014-05-08, 19:19
autor: buba
Stary jestem i zaczynam doceniac komfort podrozowania :-D

: 2014-05-08, 19:28
autor: WhyMe?
Mówisz ocieplenie na zimę robisz :mrgreen:

: 2014-05-08, 19:31
autor: skalarx
buba pisze:Stary jestem i zaczynam doceniac komfort podrozowania :-D
stary to cenzura ja jestem. Czyli, że ciszej?

: 2014-05-08, 19:38
autor: buba
Taki jest plan. Na to jeszcz pojdzie pianka GMS i zobaczymy.

Poza tym chce dowalic troche kilogramow na tyl zeby masa sie rozlozyla lepiej ;-)

: 2014-05-08, 21:22
autor: Source
buba pisze:Taki jest plan. Na to jeszcz pojdzie pianka GMS i zobaczymy.

Poza tym chce dowalic troche kilogramow na tyl zeby masa sie rozlozyla lepiej ;-)
Wystarczy że będziesz woził worki z ziemniakami codziennie w bagażniku. :mrgreen:

: 2014-05-08, 22:10
autor: Jachyr
buba pisze:Taki jest plan. Na to jeszcz pojdzie pianka GMS i zobaczymy.

Poza tym chce dowalic troche kilogramow na tyl zeby masa sie rozlozyla lepiej ;-)
Daj znac jak skonczysz czy robota jest warta zachodu, myslalem nad tym dlugo ale po przeczytaniu tu i tam ze niby ok ale nie warte wsadzonej pracy zrezygnowałem. Czekam na opinie

: 2014-05-08, 22:45
autor: SID
ja wszystko zdarłem do gołej blalchy a on jeszcze dowalił ha ha

: 2014-05-09, 15:26
autor: Barton66
SID pisze:ja wszystko zdarłem do gołej blalchy a on jeszcze dowalił ha ha
a ja wpierdzieliłem wydech większy żeby mnie było lepiej słychać :mrgreen:

Buba to dziadek.

: 2014-05-09, 17:35
autor: buba
mnie też słychać :mrgreen:

powiem Wam że po oklejeniu całej wnęki z subem zajebiście zaczęło to grać. w szoku jestem jak teraz bass słychać. może jeszcze całego suba ojebie jak mi trochę mat zostanie

: 2014-05-09, 17:37
autor: buba
Jachyr pisze:
buba pisze:Taki jest plan. Na to jeszcz pojdzie pianka GMS i zobaczymy.

Poza tym chce dowalic troche kilogramow na tyl zeby masa sie rozlozyla lepiej ;-)
Daj znac jak skonczysz czy robota jest warta zachodu, myslalem nad tym dlugo ale po przeczytaniu tu i tam ze niby ok ale nie warte wsadzonej pracy zrezygnowałem. Czekam na opinie
kumpel ma też matami i pianką oklejone i mówi że jest różnica. nie mam porównania bo nie słyszałem jak wcześniej było. podobno głównie pianka robi robotę jeśli chodzi o wygłuszenie z zewnątrz.

: 2014-05-09, 20:36
autor: jezyk_05
Też wylepiłem bagażnik, ale nadkoli już nie ruszałem, bo tam dużo filcu jest nagicowane. Różnica zdecydowanie na plus, momentalnie słychać inaczej jak sub pyrka. Generalnie robi się po prostu szczelna, zamknięta komora - akustycznie zdecydowanie na +

: 2014-05-09, 21:02
autor: quadysz
buba pisze:
Jachyr pisze:
buba pisze:Taki jest plan. Na to jeszcz pojdzie pianka GMS i zobaczymy.

Poza tym chce dowalic troche kilogramow na tyl zeby masa sie rozlozyla lepiej ;-)
Daj znac jak skonczysz czy robota jest warta zachodu, myslalem nad tym dlugo ale po przeczytaniu tu i tam ze niby ok ale nie warte wsadzonej pracy zrezygnowałem. Czekam na opinie
kumpel ma też matami i pianką oklejone i mówi że jest różnica. nie mam porównania bo nie słyszałem jak wcześniej było. podobno głównie pianka robi robotę jeśli chodzi o wygłuszenie z zewnątrz.
ta mata z folia ponoc sprawia ze blacha nie drzy a pianka pochlania dzwiek ogolnie, ze tak powiem
taka przynajmniej teoria :)
sam jestem ciekaw jak to jest z tymi matami bo na audio mi nie zalezy tak jak na ciszy

: 2014-05-09, 21:24
autor: buba
Wygląda tak

Obrazek

Obrazek

Obrazek

sama mata nic nie daje jeśli chodzi o wyciszenie z zewnątrz, dlatego stosuje się filce/pianki. Na tych wykresach widać jak to działa.

Maty same w sobie usztywniają blachę i tworzą zamkniętą powierzchnię ale nie pochłaniają dzwięków za bardzo.

Pianki/filce są od tego. Dlatego oryginalnie w autach widać przyklejone filcowe płaty na różnych elementach. Jednak żeby te pianki działały trzeba najpierw usztywnić matami.

Tyle z teorii. Co z tego wyjdzie to zobaczymy

: 2014-05-09, 21:44
autor: mik-17
Będziesz zadowolony :) wyciszałem jedno a4 b6 sedan GMSem i STP na drzwiach przednich.
Drzwi stały się takie "głuche" pozbawione dźwięku brzęczenia i bas fajny zaczął być .
Podłoga bagażnika, nadkola, klapa i pod kanapą, półka w której są głośniki, wszystko było wytłumiony zwykła mata dekarską, do tego pianka GMS przyklejona od wewnątrz tapicerek.
Efekt naprawdę super, tapicerki przestały trzeszczeć, zmniejszony szum powietrza, słabiej słyszalny dyfer i kamienie obijające się o nadkola a w bagażniku bas jakby tube ktoś zamontował :-P