Strona 5 z 8
: 2013-03-14, 11:48
autor: sportmile
to wynik na elfie czy vp racing ?
: 2013-03-14, 11:51
autor: buba
lpg

: 2013-03-14, 12:37
autor: aw69
Panta....Ale na 100 V power + CVL turbo reagował tak samo....Wiec tutaj technika dowolna

: 2013-03-14, 13:02
autor: arti@R1
AW na jakim programie bedziesz latał na codzień na 500+ Pb98 czy 700+?
Na razie pewnie na 700+

: 2013-03-14, 13:23
autor: aw69
Na codzień ? Wogole ! Nie budowałem go do jazdy na codzień.
: 2013-03-14, 13:36
autor: Kywak
Jak najbardziej ! Jakby nie skończył nam sie układ paliwowy, jestem pewien ze ukazała by się 8XX z przodu.....z tego co widzialem po tym jak reagował silnik, to na rakiet fjuel chyba niema ograniczeń w kwesti paliwa (oczywiscie, silnik i osprzęt musi być odpowiednio przygotowany). Z tej racji że totalnie sie nie spodziewałem takiego wyniku, to juz wiem że mój silnik do konca nie jest przygotowany na moce 700++ :) I pewnie będe musiał go deko przebudować. Odrazu uprzedzam pytania, że nie chodzi tu o to że się rozleci :)
Tylko nie wiem czy jest sens dokładać mocy, czy lepiej wyjebać pare kilo

Wynik z RL był robiony na średnio przyczepnej nawierzchni, z pełnym bakiem i z całym wnętrzem (załozylem na strojenie kanape, bo bym nie miał gdzie siedziec w aucie podczas strojenia). Przy odpowiednim przygotowaniu auta, zejscie ponizej 5 s. to juz formalność.
Szczerze, to gdybym miał potencjał w gratach na aucie, żeby zaatakować większą moc (czyli w tym przypadku 800+) to chyba nie umiałbym się nie ulec pokusie ;) .
Swoją drogą to pewnie będzie najmocniejsze S4 ever w PL na paliwie drogowym (poprawcie mnie jeśli się mylę), więc zajawka tym większa

.
P.S. Jakie jest obecnie doładowanie, jeśli to nie tajemnica :) ?
: 2013-03-14, 13:42
autor: buba
najmocniejsze na swiecie?
[ Dodano: 2013-03-14, 13:42 ]
dmucha 2 bary
: 2013-03-14, 13:42
autor: aw69
Ale Kywak, mam wrażenie ze nie przeczytaleś tego wątku.
Po pierwsze skonczył się układ paliwowy, wiec nie było juz co atakować.
Po drugie, ten wynik wcale nie był na paliwie "drogowym".
Boost 2 bary
[ Dodano: 2013-03-14, 13:43 ]
bez przesady ! Są mocniejsze i dawno temu już były, także tutaj niema żadnych innowacji twórczych no może pozatym, że całość obsługuje ME 7.1.
: 2013-03-14, 13:45
autor: buba
faktycznie szczegół

: 2013-03-14, 13:47
autor: Kywak
Przeczytałem, wiem, że skończył się układ paliwowy podczas strojenia ;) . Miałem na myśli zaatakowanie większej mocy w przyszłości po przebudowaniu układu paliwowego.
I z tego co zrozumiałem to wynik był identyczny na paliwie VP 100 + CVL Turbo, więc to chyba można nazwać "w miarę" paliwem drogowym :) (przynajmniej moim zdaniem, w końcu to paliwo ze stacji + dodatek) ?
: 2013-03-14, 13:48
autor: aw69
Szczegółem nie jest bo to naprawde duże dokonanie przez Witka ! Tylko poprostu niemam orientacji, bo być moze ktoś juz to zrobił na świecie nie jednokrotnie. Tego nie wiem
: 2013-03-14, 14:03
autor: olecomoya
aw69 jaka jest gorna granica mocy w s4 zeby autem dalo sie normalnie jezdzic na co dzien
: 2013-03-14, 14:09
autor: buba
aw69 pisze:Szczegółem nie jest bo to naprawde duże dokonanie przez Witka ! Tylko poprostu niemam orientacji, bo być moze ktoś juz to zrobił na świecie nie jednokrotnie. Tego nie wiem
możliwe. jednak jest duże prawdopodobieństwo że idąc na łatwiznę robili na SA

s4 b5 3,0 biturbo
: 2013-03-14, 14:42
autor: arek
Może jakiś filmik AW zapodaj jak to lata!!!!
: 2013-03-14, 14:51
autor: aw69
aw69 jaka jest gorna granica mocy w s4 zeby autem dalo sie normalnie jezdzic na co dzien
Tu gdzie kończą się fantazja i pieniądze :)