Strona 5 z 37
					
				
				: 2011-01-14, 18:49
				autor: bolo-s4
				
Realne zużycie na trasie .Po wyjechaniu z warszawskich korków zresetowałem średnie zużycie i wyszło jak widać  

 Jazda spokojna częściowo po mieście większość trasa.
Przyśpieszanie normalnie.Zrobione 150 km.
 
			
					
				
				: 2011-01-14, 19:41
				autor: sportmile
				A co ty lisku wsadziles nowa kiere i nic sie nie chwalisz :)
			 
			
					
				
				: 2011-01-14, 20:16
				autor: bolo-s4
				Adamie a ile było w rs przy doładowaniu 1,3 bara
Pamiętasz o podporze
			 
			
					
				
				: 2011-01-14, 20:32
				autor: LCQ
				no właśnie z jakiego modelu ta kiera? jak podłączenie itd?
			 
			
					
				
				: 2011-01-14, 20:44
				autor: bolo-s4
				Z  TT nie ma problemu z podłączeniem ,działa poducha i sygnał
			 
			
					
				
				: 2011-01-14, 20:50
				autor: sportmile
				1.3 ominelismy szeerokim lukiem . Bylo 0.9  pozniej juz 1.5-1.6 w peaku
			 
			
					
				
				: 2011-01-14, 20:59
				autor: bolo-s4
				Czyli autronika i strojenie u ciebie  500+ pewne przy  1,6
			 
			
					
				
				: 2011-01-15, 08:12
				autor: SID
				przy +400ps wskazania spalania w S4 to pomyłka - 
u mnie nigdy nie bylo realne przy 521ps i 538ps, komp pokazywał wartośc ktora 
realnie na stacji wychodziła z +20 - +40%
pewnie komp. sa skalowane do mocy seryjnych S4
			 
			
					
				
				: 2011-01-15, 09:41
				autor: nosb
				Dokladnie. W spalanie na fisie na wiekszych wtryskach nie ma co patrzec. Chodzi o to ze licznik oblicza spalanie na podstawie czasu wtrysku paliwa. Jesli zalozysz wieksze wtryski to konkretna dawke paliwa ecu poda w krotszym czasie a licznik uzna ze dal mniej paliwa :) To tak na chlopski rozum :) 
Np w moim 1,8T (wtryski 400  przy seryjnych 250 zblizone bo nie pamietam dokladnie juz ) spalanie mialem okolo 12 a na fis 8-9 :)
			 
			
					
				
				: 2011-01-15, 11:49
				autor: Rafał
				U mnie pokazuje między 12-15l w mieście na trasie tez coś 8-9l ale to niestety jakaś pomyłka do rzeczywistości 

 
			
					
				
				: 2011-01-15, 13:01
				autor: bracus
				Rafał u Ciebie pewnie pokazuje jak u mnie tylko trzeba X2 pomnożyć i wtedy jest dobrze  

 
			
					
				
				: 2011-01-15, 14:03
				autor: skalarx
				bracus pisze:Rafał u Ciebie pewnie pokazuje jak u mnie tylko trzeba X2 pomnożyć i wtedy jest dobrze  

 
eee tam. Nie wierzycie w oszczędne eski czy jak 

 
			
					
				
				: 2011-01-15, 14:18
				autor: kosiniak
				bracus pisze:Rafał u Ciebie pewnie pokazuje jak u mnie tylko trzeba X2 pomnożyć i wtedy jest dobrze 

 
az dziwne ze w twoim tak ciezkim potworze (bo przeciez twoje jest najcezsze na swiecie) pali tak malo  

 
			
					
				
				: 2011-01-15, 14:20
				autor: bracus
				hehehe :) mogę pokazać kwitek  

 1660 kg (z połową baku)+124,7 kierowca - nie wiem czy najcięższe na świecie ale np. wiem że RS4 Tomka z którym byliśmy na zawodach w Lublinie 1580 waży
 
			
					
				
				: 2011-01-15, 14:22
				autor: aw69
				FIS mozna skalibrować pod dowolnie podczas strojenia....ale tak idealnie na oko się nieda, trzeba by metoda prób i błędów dostroić go pod realne spalanie. 
[ Dodano: 2011-01-15, 14:26 ]
Czyli autronika i strojenie u ciebie 500+ pewne przy 1,6
Napewno to kiedyś umrzemy :) 
[ Dodano: 2011-01-15, 14:40 ]
jakies wagi u was rozkalibrowane :)