Strona 5 z 6

: 2012-02-20, 13:03
autor: Jigsaw
Nik w sumie nie wiadomo czy nie ma spadków mocy...wiesz 5.2 występuje w nowym S6 a to auto raczej dla statycznych ludzi którzy nie chcą mieć problemów z wyprzedzaniem na trasie i to wszystko...raczej fani tuningu którzy mierzą to auto na hamowni go nie kupują

RS4 B7 jest bardziej upalany i modzony tak mi się wydaje dlatego powychodziły jego słabości a S6 z 5.2 nie

: 2012-02-20, 13:48
autor: Surveyor
Niedługo będzie okazja przetestować :mrgreen: ale znając moje szczęście do niedoborów mocy w eskach, to będzie jakieś -50KM do serii ;-) Może Nik znów użyczysz racelogic'a i jakiś mały spocik byś zwołał przy okazji :-P

: 2012-02-20, 15:13
autor: CoLo
Surveyor pisze:Niedługo będzie okazja przetestować :mrgreen: ale znając moje szczęście do niedoborów mocy w eskach, to będzie jakieś -50KM do serii ;-) Może Nik znów użyczysz racelogic'a i jakiś mały spocik byś zwołał przy okazji :-P
+1 :-)

: 2012-02-20, 16:01
autor: sportmile
rozbieralem juz jedno 5.0 a takze jedno 5.2 ;-)

: 2012-02-20, 17:41
autor: Nikolas
Jigsaw pisze:Nik w sumie nie wiadomo czy nie ma spadków mocy...wiesz 5.2 występuje w nowym S6 a to auto raczej dla statycznych ludzi którzy nie chcą mieć problemów z wyprzedzaniem na trasie i to wszystko...raczej fani tuningu którzy mierzą to auto na hamowni go nie kupują

RS4 B7 jest bardziej upalany i modzony tak mi się wydaje dlatego powychodziły jego słabości a S6 z 5.2 nie
5.2 jest tez w Lambo i to co widziałem w necie to ładnie moc trzymają po przebiegach.

: 2012-02-20, 18:45
autor: Jigsaw
Aa to co innego ;-) myślałem że nikt nic nie widział ;-)

: 2012-02-20, 20:52
autor: Nikolas
5.2 V10 z R8 nawet ma bonus ;) A po małych modach 600+

Obrazek

: 2012-02-20, 23:45
autor: CoLo
Jak widac silnik lambo daje rade nawet.
Po modzie chyba 587hp ? dobrze widze ?

: 2012-02-21, 09:01
autor: Surveyor
No a te straty mocy na poziomie 50-70KM nie za niskie? Zwykle dla quattro jest 100-140KM. Od czego to zależy? Od ustawień obciążenia hamowni czy coś takiego?

: 2012-02-21, 11:03
autor: Nikolas
A jak jest rozwiązany napęd Quattro w R8 czy tez 4x4 w Gallardo?

: 2012-02-21, 11:29
autor: CoLo
No z tego co wiem to nie torsen i chyba blizej mu do haldexa wiec mozliwe, ze da sie odpiac oske Dobrze mowie ?

: 2012-02-21, 11:48
autor: cowboy
Nikolas pisze:A jak jest rozwiązany napęd Quattro w R8 czy tez 4x4 w Gallardo?
tak:

Obrazek

pod sprzegłem jest wałek do przedniego dyfra:

Obrazek

mechanizm różnicowy miedzyosiowy jest przed przednim dyfrem

widac jakąs obudowe moze to jest torsen moze jakies sprzegło typu haldex

: 2012-02-21, 12:36
autor: Nikolas
Może dlatego są mniejsze straty..?

: 2012-02-22, 11:22
autor: skalarx
http://sportaud.vot.pl/viewtopic.php?p=22070#22070

"Sprzęgło Wiskotyczne.
Tego typu sprzęgło spotkamy w super sportowym modelu Audi R8. Napęd w sposób ciągły trafia na tylne koła, natomiast na wejściu przedniego mostu znajdziemy sprzęgło wiskotyczne. Jego zasada działania jest prosta jak sikanie. Pod wpływem różnic prędkości kół przednich i tylnych dochodzi do sklejania się płytek pracujących w oleju silnikowym co w konsekwencji powoduję przeniesienie napędu również na przednie koła.
Układ reaguje wyłącznie na różnicę prędkości obrotowych (a nie momentów obrotowych), więc jego działanie nie jest wyrafinowane. W R8 to jednak nie przeszkadza gdyż auto z założenia jest tylno napędowe. Napęd przedni pełni funkcje wspomagającą."

: 2012-02-22, 16:19
autor: marcindlug
skalarx pisze:http://sportaud.vot.pl/viewtopic.php?p=22070#22070

"dochodzi do sklejania się płytek pracujących w oleju silnikowym"
a czasem nie powinno być "w oleju silikonowym" ? ;)