tego się domyślam.. ale czy ktoś miał może do czynienia z takim produktem ? jak bardzo odstają od ori borga ?
auto karambol branduje je swoją marką, i dają gwarancję na 18mc..
z tym ,że ta firma tez ma rożne opinie..
Zastanawiam się po prostu czy taki wynalazek po przejściu przez polską "manufakturę" jest coś wart ;)
z Chinolami jest prosta zasada :))))))))))) jestes bogaty to kupuj :) mnie na chinczyka nie stac :))) najwyzej za miesiac dwa powtorzysz zakup, za pol roku znowu ;D a tak jak wypier...olisz x4 to bedziesz mial cos porzadnego :)
kiedys przywziozłem 2 K04-015 (oczywiscie podjeby) z chin jedna sie rozpadła po 10 km i był problem, druga chyba jezdziła troche, w 2.7tt bym nie ryzykował za duzo pierdolenia z wymiana
Rafal84 pisze:
z Chinolami jest prosta zasada :))))))))))) jestes bogaty to kupuj :) mnie na chinczyka nie stac :))) najwyzej za miesiac dwa powtorzysz zakup, za pol roku znowu ;D a tak jak wypier...olisz x4 to bedziesz mial cos porzadnego :)
Mnie też nie stać, więc wiesz jak jest.. Polaczek kombinuje hehe..
jest tendencja do wstawiania hybryd od kowala spod warszawskiej wsi, natomiast tendencja pokazuje również, że coraz więcej fakapów jest z tymi turbinami. Rzekomo kluczem to tego są łożyska które wsadza pan kowal. Gdy wsadzi "mocniejsze" czyli jakieś nie OEM, to podobno jest git, a jak nie to "turbolader schade" und weiter motoren defekt.
Może ktoś się pokusi i wsadzi jakieś EFR6255 lub EFR6258 ? :)
Już ćwiczyłem KKK i Garretty - jedne i drugie ujowo wstają przy 2.7 pojemności i mocach 500++
RotS4 pisze:jest tendencja do wstawiania hybryd od kowala spod warszawskiej wsi, natomiast tendencja pokazuje również, że coraz więcej fakapów jest z tymi turbinami. Rzekomo kluczem to tego są łożyska które wsadza pan kowal. Gdy wsadzi "mocniejsze" czyli jakieś nie OEM, to podobno jest git, a jak nie to "turbolader schade" und weiter motoren defekt.
Może ktoś się pokusi i wsadzi jakieś EFR6255 lub EFR6258 ? :)
Już ćwiczyłem KKK i Garretty - jedne i drugie ujowo wstają przy 2.7 pojemności i mocach 500++
podpytywałem własnie Pana Karambola i tyle się własnie dowiedziałem
"żeliwa są lepiej wykonane jak fabryka, mocniejsze łożyska"
"40 daja wiecej powietrza jak fabryczne"
;)
z drugiej strony, ciekawe czy ori core k04 wejdzie w chińskie muszle :D
RotS4 pisze:jest tendencja do wstawiania hybryd od kowala spod warszawskiej wsi, natomiast tendencja pokazuje również, że coraz więcej fakapów jest z tymi turbinami. Rzekomo kluczem to tego są łożyska które wsadza pan kowal. Gdy wsadzi "mocniejsze" czyli jakieś nie OEM, to podobno jest git, a jak nie to "turbolader schade" und weiter motoren defekt.
Może ktoś się pokusi i wsadzi jakieś EFR6255 lub EFR6258 ? :)
Już ćwiczyłem KKK i Garretty - jedne i drugie ujowo wstają przy 2.7 pojemności i mocach 500++
podpytywałem własnie Pana Karambola i tyle się własnie dowiedziałem
"żeliwa są lepiej wykonane jak fabryka, mocniejsze łożyska"
"40 daja wiecej powietrza jak fabryczne"
;)
z drugiej strony, ciekawe czy ori core k04 wejdzie w chińskie muszle :D
Rafal84 pisze:
z Chinolami jest prosta zasada :))))))))))) jestes bogaty to kupuj :) mnie na chinczyka nie stac :))) najwyzej za miesiac dwa powtorzysz zakup, za pol roku znowu ;D a tak jak wypier...olisz x4 to bedziesz mial cos porzadnego :)
Mnie też nie stać, więc wiesz jak jest.. Polaczek kombinuje hehe..
Pozostaje szukać ori :)
Kolega chyba nie zrozumiał ironi ;d mniejsza z tym, całe społeczeństwo nasze jest takie że za żezarte gówno to by cudów oczekiwało...
dziwne jest to ze co drugi beciarz lata na chinczykach replikach i nic sie nie dzieje, tylko w audi sie wysypuja, nie raz juz widzialem zarzygance chwile po regeneracji
i skoro regeneracja be, i chinskie be, to zostaje kupic calosc ori, bo same srodki tez be skoro muszle albo popekane albo z wieksza srednica niz wirnik