Strona 37 z 139
: 2017-01-23, 08:53
autor: Rydel
jakie opony planujesz wrzucić do siebie? semi slick?
: 2017-02-01, 16:48
autor: DobrzanskiS4B5
Już są od dawna
Yokohama ADVAN ad08r i jestem z nich zadowolony
AEM

meth injection...
[ Dodano: 2017-02-01, 16:48 ]
I pytanie do użytkowników bilstein b16.
Czy dobrze mi się wydaje że twardszy jest i odbija trudniej na 1 ?
Jak macie ustawione u siebie ?
Ja wstępnie montuje na najtwardszym zestawieniu i później będę ustawiać już pod auto

: 2017-02-01, 17:08
autor: Kornetto
Jedynka jest najtwardsza.
Czytałem, ze dla Rs4 optymalnie 5 przód 6 tył.
Nie wiem jak w praktyce bo nie jeździłem jeszcze.
: 2017-02-01, 17:15
autor: emay
Bartek a kiedy wpadaja K24 od peruna ? Oczywiscie hybrydowe
: 2017-02-01, 17:32
autor: MaDmAx
AEM

meth injection...
bedzie fajnie

: 2017-02-03, 20:41
autor: DobrzanskiS4B5
emay pisze:Bartek a kiedy wpadaja K24 od peruna ? Oczywiscie hybrydowe
Narazie nic z tego

szczerze mówiąc już mi się nie chce kombinować i wymyślać
To co będzie musi starczyć...na sezon

: 2017-02-04, 08:16
autor: imhotet
masz już jakiś termin na swojego grzmota ? wiadomo kiedy to poskładaja ?:)
: 2017-02-05, 23:05
autor: DobrzanskiS4B5
imhotet pisze:masz już jakiś termin na swojego grzmota ? wiadomo kiedy to poskładaja ?:)
Nie ma wyznaczonego terminu,ale realnie z końcem miesiąca powinno się udać i wyjedzie na gratach ostatecznych

: 2017-02-05, 23:28
autor: Kornetto
chyba wyfrunie :P
: 2017-02-06, 07:33
autor: imhotet
końcem miesiąca to już blisko :) dobrzez, że luty krótki : D
: 2017-02-11, 00:57
autor: DobrzanskiS4B5
Alu Y rs4 + alu grubasne doloty na miejscu

za chwilę można wkładać motor
Jeszcze trochę alu roboty z rdzeniem BELLa i cooler będzie gotowy
Czekam na efekty końcowe całej tej układanki,choć wynik nie będzie Bóg wie jaki bo przecież są to tylko turbiny K04 rs6 z małymi dupami
650KM 800NM

marzy się nadal

: 2017-02-11, 10:17
autor: slawek21400
o dolot konkret
: 2017-02-11, 12:06
autor: kuba411vm
U mnie w 4.2 ABZ z K04 RS6 (+wirnik z 3.0 TDI) przy 580KM (1.35bar) mocno rosło EGT. Finalnie poprzestaliśmy na bezpiecznych 530KM i ~700Nm. Ciekaw jestem jak to wyjdzie u Ciebie!
Zwróć uwagę na adaptery do cewek, bo w moim przypadku się niestety nie sprawdziły i cewki zbyt słabo łapały świece. Wydawało się, że jest ok, ale jak motor się nagrzał to same zaczęły wyskakiwać :)
: 2017-02-11, 15:16
autor: ADI
PKP - Pięknie Kur... Pięknie

: 2017-02-11, 15:38
autor: rs4wagon
ADI pisze:PKP - Pięknie Kur... Pięknie

