Strona 36 z 67
					
				
				: 2016-02-08, 22:39
				autor: SID
				do S6 C5 wsadzasz zacisk 6-tłok ZR18 + tarcza z Phaeton 360x34mm stoczona na 352mm
			 
			
					
				
				: 2016-02-11, 10:34
				autor: marcin8585
				Dzięki SID za odpowiedz jednak o zestawie Brembo to wiem, interesuje mnie tylko czy podejdzie od S6 C6 pewnie trzeba by coś robić bo widzę ze jest tylko różnica w wysokości tarczy i z tego co wiem to rozstaw śrub zacisków jest identyczna ( i tego nie wiem ile odsadzenie zaisku od zwrotnicy ) tarcze w C5 mają wys 52,5mm a C6 mają wys 59,6mm czy dało by rade to załatwić innymi zwrotnicami, ewentualnie podkładkami adapterem??gdzieś wyczytałem że z A8 D2 FL by pasowała zwrotnica (ewentualnie ludzie zbierają 7mm ze zwrotnicy przy montażu hebli z A8 D3 )
			 
			
					
				
				: 2016-02-26, 14:41
				autor: pawelosinski83
				Znalazłem ciekawy test hamulców - jest w nim mowa o tyle na cztero-tłoku z porsche między innymi...
".... A Porsche "Big Red" conversion that uses adapter brackets to attach Porsche 993TT front and rear calipers and rotors to the Audi S4 is rear biased and, not only has a longer stopping distance, but might even be unstable if ABS is disabled."
https://www.zeckhausen.com/Testing_Brakes.htm 
			
					
				
				: 2016-02-26, 15:34
				autor: Masta_J
				Nie każdy sobie zdaje sprawę, że takimi modami m. in. hamulców może sobie zrobić kuku.
			 
			
					
				
				: 2016-02-26, 19:37
				autor: SID
				Wzmocnione heble zużywają szybciej wszystko dookoła, wahacze, gumy, amory, opony, lozyska, sprężyny itp
Więc w czasie narzekania klienta że zaczęło bić po kilku tys km sugeruje wszystko inne sprawdzić
Jeśli masz padniety jakiś elem z tych co podalem to w krótkim czasie i tarczę skrzywisz bo złapie drgania od innego uszkodzonego elem
			 
			
					
				
				: 2016-02-27, 09:25
				autor: Rydel
				tutaj raczej chodzi chyba o to, że Carrera ma silnik z tyłu i jest inny rozkład sił hamowania (rear biased). Przynajmniej tak bym to rozumiał z tego angielskiego zdania, które wrzuciłeś Masta_J.
			 
			
					
				
				: 2016-02-27, 12:56
				autor: Masta_J
				Dobrze rozumiesz, ja mówiłem bardziej w sensie ogólnym.
			 
			
					
				
				: 2016-02-28, 07:24
				autor: Rydel
				zajebiście ten czterotłok by wyglądał z tyłu, ale chyba praktyczniej i bezpieczniej będzie zrobić adapter i 300 mm
			 
			
					
				
				: 2016-02-29, 16:05
				autor: quadysz
				mozesz dac czterotlok i korektor sily hamowania ;)
			 
			
					
				
				: 2016-03-01, 12:46
				autor: pioteros
				szybkie pytanko, aby zamontować ZL17/ZR17 trzeba frezować uszy zacisku jeśli chodzi o montaż w B6/B7 ? bo tarcza raczej tylko z MLa 330x32 podchodzi ? (nie licząc obróbki delikatnej tarczy)
			 
			
					
				
				: 2016-03-01, 14:08
				autor: mik-17
				pioteros pisze:szybkie pytanko, aby zamontować ZL17/ZR17 trzeba frezować uszy zacisku jeśli chodzi o montaż w B6/B7 ? bo tarcza raczej tylko z MLa 330x32 podchodzi ? (nie licząc obróbki delikatnej tarczy)
Frezowanie uszu jeśli bierzesz tarcze od sida
 
			
					
				
				: 2016-03-01, 17:23
				autor: pioteros
				czyli customy ? dla normalnych tarcz z ml nie trzeba ?
			 
			
					
				
				: 2016-03-06, 11:33
				autor: bombel9
				Panowie czy do s4 b6 na tył żeby założyć tarcze 330mm z a6 c6 potrzebuje tylko jarzma od c6 i odpowiednie śróby??
			 
			
					
				
				: 2016-03-07, 08:43
				autor: pawelosinski83
				musisz zmniejszyć tarcze do 326 z tego co mi wiadomo
			 
			
					
				
				: 2016-03-07, 16:30
				autor: nitro20
				Panowie, sprzedaję hamulce z s4 b5 przód, napisał do mnie kolega z forum następującą wiadomość:
Witam cześć.
Mam przedni zawias ori a4 b5 1.8t.
Podejdą hamulce p&p? Czy coś muszę zmieniać? 
No i prośba wie ktoś ? :)