Strona 36 z 37
: 2014-09-16, 11:35
autor: kenpachi
Floro pisze:
Na prostej wiadomo stosunek mocy do masy i przewaga jednośladu jest znacząca , głównie interesuje mnie na drodze z winklami , porównanie seryjnego 1000 bez turbin długich wahaczy i podtlenku a zmodzonej eSki czy rs4 , oglądając filmik
aw69
http://m.youtube.com/watch?v=lpYQkCshDEA
jak jego 700+ idzie do 300 to mam wrażenie że ciężko motocyklem odjechać w warunkach drogowych a trochę latam motocyklem i zrobiłem próbę koledzy moto a ja S4z wirusem na prostej wiadomo ale w winklach z tą mocą dawałem radę... Latając moto nie trafiłem na auto 500+ ( bez ograniczenia do 250km/h) chętne na drodze do takich igraszek , pojawił się temat karcenia szlifierek więc zapytałem o wrażenia...
Kiedyś widziałem filmik na youtube nissan skyline vs motocykl 1000cc. To chyba ten filmik:
http://www.youtube.com/watch?v=Man0X0bf8vk
Nie obejrzałem, ale w tym co oglądałem samochód wygrał właśnie z uwagi na zakręty.
: 2014-09-16, 14:52
autor: Macharadziu
kenpachi pisze:Floro pisze:
Na prostej wiadomo stosunek mocy do masy i przewaga jednośladu jest znacząca , głównie interesuje mnie na drodze z winklami , porównanie seryjnego 1000 bez turbin długich wahaczy i podtlenku a zmodzonej eSki czy rs4 , oglądając filmik
aw69
http://m.youtube.com/watch?v=lpYQkCshDEA
jak jego 700+ idzie do 300 to mam wrażenie że ciężko motocyklem odjechać w warunkach drogowych a trochę latam motocyklem i zrobiłem próbę koledzy moto a ja S4z wirusem na prostej wiadomo ale w winklach z tą mocą dawałem radę... Latając moto nie trafiłem na auto 500+ ( bez ograniczenia do 250km/h) chętne na drodze do takich igraszek , pojawił się temat karcenia szlifierek więc zapytałem o wrażenia...
Kiedyś widziałem filmik na youtube nissan skyline vs motocykl 1000cc. To chyba ten filmik:
http://www.youtube.com/watch?v=Man0X0bf8vk
Nie obejrzałem, ale w tym co oglądałem samochód wygrał właśnie z uwagi na zakręty.
W programach telewizyjnych wygrywa producent :) czyli zalezy od kasy, a co bmw 1000rr to piekna i mocna maszyna :) sam bym taka chcial ^^
: 2014-09-16, 20:56
autor: bolo-s4
xan pisze:Tyle razy byłem już w Przasnyszu a jeszcze nigdy nie widziałem Twojej furki. Za dużo modzisz a za mało z garażu wyjeżdzasz :P
Jak już wyjadę to ciężko zobaczyć co to jechało nawet na mieście
Floro a jaki czas 100-200 robi twój ścigacz
: 2014-09-16, 21:07
autor: Floro
bolo-s4 pisze:xan pisze:Tyle razy byłem już w Przasnyszu a jeszcze nigdy nie widziałem Twojej furki. Za dużo modzisz a za mało z garażu wyjeżdzasz :P
Jak już wyjadę to ciężko zobaczyć co to jechało nawet na mieście
Floro a jaki czas 100-200 robi twój ścigacz
Nie mierzyłem, w sumie to niemam sprzętu aby dokładnie zmierzyć, ale skoro pojawił się temat to jakoś postaram się sprawdzić pogoda jeszcze jest na latanie...
: 2014-09-17, 15:21
autor: xan
bolo-s4 pisze:xan pisze:Tyle razy byłem już w Przasnyszu a jeszcze nigdy nie widziałem Twojej furki. Za dużo modzisz a za mało z garażu wyjeżdzasz :P
Jak już wyjadę to ciężko zobaczyć co to jechało nawet na mieście
Ale pewnie słychać :P
: 2014-09-21, 17:10
autor: bolo-s4
Auto śmiga tylko te docieranie -nie lubię!
Przechlapane trzeba mocy ująć bo szkoda bloku

: 2014-09-21, 17:14
autor: mik-17
To z jakiej do jakiej mocy chcesz ujmować że szkoda bloku ?
Masz już określoną jakąś żywotność dołu silnika ?
: 2014-09-21, 17:19
autor: bolo-s4
Około 800 km
: 2014-09-21, 17:23
autor: mik-17
tzn masz serię blok rs4 czy ekstra go zakuwałeś bo do tyłu w temacie nie widzę??
: 2014-09-21, 17:27
autor: bolo-s4
Blok seria tłoki kute i rozwiert na 82mm ale nie na 3 litry
dlatego trzeba docierać
: 2014-09-21, 17:36
autor: mik-17
Czyli masz jeszcze lepiej odprężony silnik niż seria RS4 i dlatego granica 800 km. Tłoki ze stopniem sprężania 8,0:1?
Jaki osprzęt głowic ?
: 2014-09-21, 18:00
autor: bolo-s4
odprężenie 8,5 a głowice 2,4 na zaworach z esy
: 2014-09-21, 18:46
autor: mik-17
Zawory z esy są lżejsze / lepsze ??
: 2014-09-22, 00:16
autor: buryy
Są sodowane
: 2014-09-22, 09:08
autor: kurpiu
Gdzies czytalem ze w kazdej glowicy v6 30V zawory sa sodowane