Strona 34 z 139
					
				
				: 2016-12-13, 13:58
				autor: DobrzanskiS4B5
				Terminu nie ma ustalonego 
 
 
Gwint AP idzie w kąt...
W jego miejsce Bilstein b16  
 
 

Na wiosnę jak się uda to jeszcze całe auto w poliuretan AK motorsport + alu krążki pod sanki
 
			
					
				
				: 2016-12-13, 14:24
				autor: Papol
				Piekny... bedzie sztos nie ma co...
			 
			
					
				
				: 2016-12-20, 11:08
				autor: DobrzanskiS4B5
				Wiskoza będzie zastąpiona wydajnym wentylatorem SPAL 
 
 

 
			
					
				
				: 2016-12-20, 14:35
				autor: kuba411vm
				Czym podyktowane jest zastąpienie wiskozy Spal'em? Wątpię, żeby był wydajniejszy niż wisko...
			 
			
					
				
				: 2016-12-20, 15:35
				autor: sztybor
				dobrze sie dzieje w tym watku! :)
			 
			
					
				
				: 2016-12-20, 20:53
				autor: Kamil_D
				Nie zabiera mocy 😀
			 
			
					
				
				: 2016-12-21, 05:24
				autor: DobrzanskiS4B5
				Tak nie zabiera mocy ,a po drugie to wiatrak wiskozy jakoś u mnie wytrzymać nie chce...
			 
			
					
				
				: 2016-12-21, 08:27
				autor: kuba411vm
				To, że wisko zabiera trochę mocy jest oczywiste. Ale czy w aucie 500+ konnym ta wiskoza zrobi tak dużą różnicę, żeby ją wyrzucać kosztem gorszego chłodzenia?
Ja w swoim aucie mam dwa duże spale (ori) z powodu braku miejsca i szału to nie robi. Gdybym tylko miał jak, to zamontowałbym wisko, albo jakiś grubszy wentylator z porządnym silnikiem...
No chyba, że w B5 2.7 jest to sprawdzony patent i na pewno będzie działało poprawnie.
			 
			
					
				
				: 2016-12-21, 08:53
				autor: pawelosinski83
				kuba411vm pisze:To, że wisko zabiera trochę mocy jest oczywiste. Ale czy w aucie 500+ konnym ta wiskoza zrobi tak dużą różnicę, żeby ją wyrzucać kosztem gorszego chłodzenia?
Ja w swoim aucie mam dwa duże spale (ori) z powodu braku miejsca i szału to nie robi. Gdybym tylko miał jak, to zamontowałbym wisko, albo jakiś grubszy wentylator z porządnym silnikiem...
No chyba, że w B5 2.7 jest to sprawdzony patent i na pewno będzie działało poprawnie.
Gorszego chłodzenia?? Nie dość, że będzie lepsze to ma pozostałe atuty o których tu mowa i w zasadzie nie ma wad... Odkąd wrzuciłem do siebie w B5 elektryczny wicher skończyły się akcje z przekraczaniem temperatury ponad normę w korkach w upalne dni.
 
			
					
				
				: 2016-12-21, 11:04
				autor: DobrzanskiS4B5
				pawelosinski83 pisze:kuba411vm pisze:To, że wisko zabiera trochę mocy jest oczywiste. Ale czy w aucie 500+ konnym ta wiskoza zrobi tak dużą różnicę, żeby ją wyrzucać kosztem gorszego chłodzenia?
Ja w swoim aucie mam dwa duże spale (ori) z powodu braku miejsca i szału to nie robi. Gdybym tylko miał jak, to zamontowałbym wisko, albo jakiś grubszy wentylator z porządnym silnikiem...
No chyba, że w B5 2.7 jest to sprawdzony patent i na pewno będzie działało poprawnie.
Gorszego chłodzenia?? Nie dość, że będzie lepsze to ma pozostałe atuty o których tu mowa i w zasadzie nie ma wad... Odkąd wrzuciłem do siebie w B5 elektryczny wicher skończyły się akcje z przekraczaniem temperatury ponad normę w korkach w upalne dni.
 
 
 pewnie dlatego że nawet na postoju gdy obroty silnika niższe (wiskoza krecilaby się wolno)
SPAL chodzi na max obr.
Dobra nowina  

 
			
					
				
				: 2016-12-21, 12:39
				autor: gumin58
				Według mnie elektryk lepsza opcja,w drifcie ładują tylko na elektrykach i się spisują więc według mnie ma to sens :)
tak jak np tu, tylko że tu ma dwa, jeden dołączany na przycisk :P
https://www.youtube.com/watch?v=Wrq2c4OA9jQ 
			
					
				
				: 2016-12-21, 13:35
				autor: buba
				Dobry, niedobry... założy i będzie wszystko wiadomo. jak się zagotuje to założy wisko
			 
			
					
				
				: 2016-12-21, 14:10
				autor: kuba411vm
				Ja się nie upieram przy wisko, żeby nie było. Jeśli to sprawdzony patent w 2.7, to jak najbardziej. Napisałem to na podstawie swoich doświadczeń z 4.2. Z wiskozami też bywa różnie, szczególnie używanymi. Może być tak, że "spina" ale słabo i choć wydaje się na oko, że działa, to wydajność ma marną.
Cienkie wentylatory moim zdaniem to opcja, która ma sens tylko w wypadku kiedy nie mamy innego wyjścia z racji braku miejsca. W B5 2.7 jeśli jest miejsce na wisko, to myślę że dałoby rady upchnąć SPALA, lub inny wentylator z normalnym dużym silnikiem, który będzie miał zdecydowanie większą wydajność niż cienki. Bawiłem się swego czasu różnymi wentylatorami (chińskie z fmic.pl, Oryginalne SPALE), żeby wepchnąć coś maksymalnie mocnego w cienką szczelinę między silnikiem a chłodnicą w moim B4. O ile rzeczywiście z cienkich wiatraków oryginalne SPAL'e wieją najlepiej, to nijak się mają do wentylatorów z seryjnych samochodów i SPAL'i z dużymi silnikami.
			 
			
					
				
				: 2016-12-21, 14:19
				autor: pawelosinski83
				Miejsca jest bardzo mało wbrew pozorom... Ja miałem cienkiego chinola za 120 zeta i dawał rady bez problemu. Bez wywalenia podstawy wisko by nie wszedł wcale, a po wywaleniu i tak od silnika do paska osprzętu jest 1cm...
Będzie Pan zadowooolooonyyy  

 
			
					
				
				: 2016-12-21, 15:10
				autor: kuba411vm
				pawelosinski83 pisze:Miejsca jest bardzo mało wbrew pozorom... Ja miałem cienkiego chinola za 120 zeta i dawał rady bez problemu. Bez wywalenia podstawy wisko by nie wszedł wcale, a po wywaleniu i tak od silnika do paska osprzętu jest 1cm...
Będzie Pan zadowooolooonyyy  

 
Rozumiem. Widzę, że szlak już przetarty i działa. Przepraszam za zamęt :)