Strona 34 z 34

: 2016-04-22, 13:13
autor: Fiko
V8 RWD Ci potrzeba ;-) jaki masz motor w e36?

: 2016-04-22, 13:16
autor: quadysz
Fiko pisze:V8 RWD Ci potrzeba ;-) jaki masz motor w e36?
hehe nie powiem :D

...wstydze sie :D



:oops: 1,8IS :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

edit: chcialem V8 :) ale wiecej w tej budzie z tym problemow niz pozytku, nie mowiac ile mi zaspiewali za taka przyjemnosc :P za tydzien, dwa wpada 2,8 jak nic nie wyskoczy.

Mocne RWD jak najbardziej :D

aaaa zapomnialem, jak bylem u mechaniora tam gdzie bede swapowal silnik to widzialem stara 6-stke, kurna piekna jest :D i V8 sie zmiesci bez problemu :D

: 2016-04-22, 13:19
autor: Fiko
Demon predkosci nie sa, ale to dobre silniki ;-) . Ja w tym roku bede zmienial auto i mam problem z wyborem co nastepne. Wszystko wydaje sie byc takie ucywilizowane, za malo odczuc za kolkiem.

Edit: v8 w e36 to przerost formy nad trescia, za ciezki przod. Jak bedziesz swapowal silnik to wrzuc od razu barany na kolektor wydechowy, zdecydowanie lepiej jedzie.

Tylko co z tych mocnych rwd? Wbrew pozorom wybor nie jest duzy. Najlepsza opcja to chyba e39 540i w manualu. E60 545/550 tez spoko, ale ma troche wad. I ten tandetny srodek bardzo boli w oczy..

: 2016-04-22, 13:33
autor: quadysz
nie spodziewam sie szalu hehe ale juz sie mozna jakos normalnie poruszac :)

zobaczymy czy bedzie czas na kombinacje, myslalem o jakichs takich zabiegach ale planowalem caly komplet od razu ladowac jak juz czyli walki dolot i barany. A z czego masz barany? z emki czy robione?

[ Dodano: 2016-04-22, 13:33 ]
Fiko pisze:Tylko co z tych mocnych rwd? Wbrew pozorom wybor nie jest duzy. Najlepsza opcja to chyba e39 540i w manualu. E60 545/550 tez spoko, ale ma troche wad. I ten tandetny srodek bardzo boli w oczy..
Powiem Ci ze sam myslalem o e60 545 zona ma 530i i naprawde bardzo wygodne auto, czuc juz troche mase w stosunku do e36 cudow nie ma ale i tak fajnie sie prowadzi, jakos wykonania srodka troche kuleje, aaale i tak bym nie narzekal...

ale powiem Ci ze ta stara szostka co widzialem to mi zmacila w glowie, na zdjeciach sa takie sobie, na zywo piekne.

: 2016-04-22, 13:35
autor: Fiko
Custom, kupilem juz z baranami. Jednak mam porownanie do tych bez baranow i jest duzo lepiej. Ogolnie moja sztuka jest bardzo szybka wsrod 328, mam tylko barany i stozek i 200km na hamowni. Objezdza te z kolektorem od m50 z 215-220 hp.

Nie zapomnij o kolektorze ssacym z m50b25. To najtamszy mod (ok.300zl) i daje najwieksze przyrosty. 2.8 puchna po 5.5tys obrotow, a dzieki temu kolektorowi cisna do samego konca.

Mowisz o e24? Ponadczasowe auto.

O e60 545/550 dalej mysle, ale troche sie boje szczerze mowiac kosztow utrzymania. Wkurwia mnie to,ze nigdzie,ale to absolutnie nigdzie na zadnym forum nie mozna znalezc kosztow napraw i utrzymania. Wszyscy jada ogolnikami...

: 2016-04-22, 13:52
autor: quadysz
huehue no, fora BMW to troche dzikie, i jest ich tyle ile "emek" wyprodukowanych w polsce w garazach :D pomijajac merytoryke, to obcowanie z ludzmi jednak u nas jest przyjemniejsze :D

no ale chyba nie powinnismy zasmiecac tematu kenpachiemu :D

z V8 to chyba zawsze to samo, jak sie nic nie psuje to spoko, a jak zacznie to kosmos, bo cokolwiek chcesz zrobic to musisz targac silnik etc. Ponoc silniki sa spoko ale to wszystko zalezy w jakim stanie kupisz jak zawsze...

: 2016-04-22, 13:57
autor: Fiko
A myslalem,ze to Twoj temat :-) . To o czym pisalem dotyczy akurat wszystkich for, ale masz racje z uzytkownikami bmw. Niestety wiekszosc to wiesniaki i patosy.

Te v8 z e60 ogolnie spoko. Maja swoje bolaczki,ale juz zostaly opracowane. Jak na przyklad rura od plynu chlodzacego miedzy glowicami :-)

: 2016-04-22, 13:57
autor: buba
Eee tam zasmiecanie. Przynajmniej tutaj cos sie dzieje :)

: 2016-04-30, 18:05
autor: kenpachi
:D Chwila nieuwagi a tu ciach! Dzięki za życzenia!

Esa niestety sprzedana :(

No i przyrzekam, że bardzo długo szukałem nowego samochodu... Rozsądnego, ekonomicznego i wogóle nudnego itd.

Byliśmy już niemal zdecydowani kupić Volvo XC70 D5 2013r, ale handlarz nie chciał negocjować, więc poszedłem dalej...

No i tak sobie pomyślałem, że te turbiny to się tylko psują i że nie można od razu zgasić silnika, że na moc trzeba poczekać i w związku z tym to chyba lepiej kupić rozsądne kombi z większym silnikiem wolnossącym i benzynowym, bo te diesle to nic nie warte...

No i kupiłem S6 C6 z silnikiem od Lambo. I wiem, że te klapki mogą odpaść, ale ja już żadnych modów robić w nim nie będę i zajrzałem do kolektora i wygląda, że się jeszcze potrzymają trochę ;p.

Założyłem fundusz "kolektor" i odkładam ;p

Powiem, że jestem w niebie jak sobie mruczy i zajebisty system audio jeszcze nie stestowałem ;)

EDIT:
I teraz wuzek mi cały wchodzi bez problemu i przewijak!!!

EDIT 2:

A z tym, że dzieci trzeba przyzwyczajać to święta prawda! U mnie żona przez pierwsze 3 miesiące jeszcze pomykała na swojej CBr600RR, a potem wszędzie naszą kochaną esą, a ona jeździ bardzo dobrze i szybko :) Teraz jak się mały urodził i beczy, wsadzamy go do samochodu, odpalamy silnik (zaczyna już z płaczu przechodzić w pomrukiwanie), dajemy ostro gaz i zasypia lol I shit you not!

: 2016-04-30, 19:15
autor: volski1
kenpachi pisze: ... Założyłem fundusz "kolektor" i odkładam ;p ...
Autko zajefajne, ale założył bym jeszcze fundusz na śruby korbowodowe.

: 2016-04-30, 21:37
autor: kenpachi
volski1 pisze:
kenpachi pisze: ... Założyłem fundusz "kolektor" i odkładam ;p ...
Autko zajefajne, ale założył bym jeszcze fundusz na śruby korbowodowe.
Dzięki za podzielenie się doświadczeniem.

: 2016-05-02, 17:03
autor: qlas1
Dźwiek V10 powala to fakt, ale żeby usypiało dzieci to jeszcze nie słyszałem :D

: 2016-05-02, 21:46
autor: Flyer
łoł, szybko się udało zmienić auto :)

Daj znać jak wrażenia z S6 C6, ile to pali w Warszawie etc...

: 2016-05-02, 21:50
autor: luk448
Dzis widzialem,siedzialem w tym S6 :-) .Ogolnie ladna sztuka.Srodek mega zadbany.Caly wypas.No i dzwiek v10 tki robi robote -na wsi kury sie nie niosa. :mrgreen:

: 2016-05-03, 09:22
autor: Jigsaw
Gratki zakupu ;-) możemy jakąś fotkę prosić ? ;-) i tak jak piszę Flyer opisz wrażenia