Strona 34 z 37
: 2014-09-10, 11:27
autor: luk448
To jakie dobre turbo na moce rzedu 600+ kunia?
: 2014-09-11, 09:29
autor: kenpachi
luk448 pisze:To jakie dobre turbo na moce rzedu 600+ kunia?
Widzę, że się po mału przymierzasz do ataku

: 2014-09-13, 21:19
autor: GTO
o egt dba motronik wiec nie ma co sobie tym zasmiecac glowy, nawet nie ma potrzeby montowac duzej ilosci wskaznikow bo przy zapierdalabiu i tak malo kto ma czas na nie lukac.
: 2014-09-14, 11:39
autor: Floro
ADI pisze:LCQ pisze:bolo-s4 pisze: łapanie się od 100 ze szliierkamy bo się panoszą po drogach a tu zonk

a cóż to takiego?
gratuluje zapierdzielacza

Pewnie mial na mysli szlifierami - motorami

Intryguje mnie ten temat , ile w s4b5 mocy trzeba aby karcić litrowe szlifierki, bardziej interesuje mnie w ruchu i winklach choć od 0--300 km/h też

Swoją S4 i wirusie aw69 trochę mi brakuje mocy do kolegów ale kiepskich zawodników bez problemów łykam, jeźdzę tym i tym i wiem że czynnik dobrego driver'a ma duży wpływ ale zakładając dwóch dobrze ogarniających
Projekt zajeb%$ty ciągle rozwijający się , masz cierpliwość i zapał , chyba nawet stwierdzam że uzależniłeś się hehe
: 2014-09-14, 12:20
autor: ADI
Dziadek nudzi się na emeryturze to koxuje eskę cały czas

: 2014-09-14, 12:22
autor: luk448
A ktory tu z Nas nie jest uzalezniony

: 2014-09-14, 13:27
autor: bolo-s4
Powyżej 200 motocykle niestety dostają bo i ryzyko na naszych drogach jest duże
łapałem się z dwoma hayabusamy na prędkość na pasie awaryjnym gdzie jest szeroko i wygrałem jedną jechała dziewczyna i przy 280 odpuściła
: 2014-09-14, 14:06
autor: Floro
bolo-s4 pisze:Powyżej 200 motocykle niestety dostają bo i ryzyko na naszych drogach jest duże
łapałem się z dwoma hayabusamy na prędkość na pasie awaryjnym gdzie jest szeroko i wygrałem jedną jechała dziewczyna i przy 280 odpuściła
Nasza ekipa motocyklowa na okolicznych drogach po 300 lata jak jest możliwość

a jaką mocą dysponowałeś wtedy ?
: 2014-09-14, 15:17
autor: lukfk
W zeszłym tygodniu miałem okazje się łapnąć 2 razy z pod świateł z jakimś nowszym suzuki gsxr ,ale jaka pojemność to nie wiem bo mam mocno przyciemnione szyby i niebyło czasu się przyglądać...na pierwszych światłach dostał strasznie w dupe ale chyba się nie spodziewał że audi z naklejką A4 1,6 się będzie z nim ścigać, za drugim razem już chyba miał świadomość że niejest to 1,6

i ruszył pełną pizdą... od wrzucenia 2 biegu do 200km/h odchodziłem mu systematycznie, potem odpuściłem a kolega pognał w siną dal...
: 2014-09-14, 15:22
autor: bartek75
z hayą to jakiś żart niestety. fantazja rzecz piękna
Floro potwierdzi. lukfk raczej 600 albo kierownik nie ogarnięty. z litrami to mega kłopot. wiem co piszę jakby ktoś coś pytał
: 2014-09-14, 15:33
autor: bolo-s4
Ładna obwodnica u was motocykl trochę zawyża prędkość na dużych prędkościach jest spory uślizg koła
ok 600 km dwa setapy wcześniej
[ Dodano: 2014-09-14, 15:33 ]
Nie wiem czy kierowca cipa ale tak było
na parkingu się chwalił że jechał 330 ja powiedziałem że możemy się złapać na maksa on ok i olewająco powiedział jedz ja cię dogonię i niestety nie dogonił po mówił że miał 330 i nie dogonił
: 2014-09-14, 20:08
autor: rwtnt
https://www.youtube.com/watch?v=boOnygO-ZWc a potem pomyślcie ile brakuje waszej esce rsce ;)
Z nowym tysiącem to nie ma żadnych szans.
https://www.youtube.com/watch?v=oWuzcrG6Dow stockowy silnik :)
Ew v-max a tak to każdy nowy tysiąc z dobrym kierowcą zrobi wiatrak z s rs nawet 600+
: 2014-09-14, 21:40
autor: Floro
Na prostej wiadomo stosunek mocy do masy i przewaga jednośladu jest znacząca , głównie interesuje mnie na drodze z winklami , porównanie seryjnego 1000 bez turbin długich wahaczy i podtlenku a zmodzonej eSki czy rs4 , oglądając filmik
aw69
http://m.youtube.com/watch?v=lpYQkCshDEA
jak jego 700+ idzie do 300 to mam wrażenie że ciężko motocyklem odjechać w warunkach drogowych a trochę latam motocyklem i zrobiłem próbę koledzy moto a ja S4z wirusem na prostej wiadomo ale w winklach z tą mocą dawałem radę... Latając moto nie trafiłem na auto 500+ ( bez ograniczenia do 250km/h) chętne na drodze do takich igraszek , pojawił się temat karcenia szlifierek więc zapytałem o wrażenia...
: 2014-09-14, 21:47
autor: rwtnt
Ten motocykl jest fabryczny tylko ma dluzszy wachacz zadnego turbo ani nitro a ten z veyronem jest całkowicie stockowy. Miałem gsxr 1000 + pełny wydech acrapa power commander zdjęte ograniczenie prędkości. 162 konie na tylnym kole i próbowałem się kiedyś z porsche turbo po programie i jakoś nie miałem problemu z odjechaniem mu od 50-300 licznikowego.
https://www.youtube.com/watch?v=lTAUV1Yj4NE
https://www.youtube.com/watch?v=Z5g5J4mq8nE stary gsxr z 2007 bawi się z gallardo
https://www.youtube.com/watch?v=n84fffP81Nw
https://www.youtube.com/watch?v=O7s1nnG3_9o
Proszę ciebie ogarnięty kierowca + litr trzymający moc i raczej nie ma co zbierać :)
: 2014-09-14, 22:00
autor: Floro
rwtnt pisze:Ten motocykl jest fabryczny tylko ma dluzszy wachacz zadnego turbo ani nitro. Miałem gsxr 1000 + pełny wydech acrapa power commander zdjęte ograniczenie prędkości. 162 konie na tylnym kole i próbowałem się kiedyś z porsche turbo po programie i jakoś nie miałem problemu z odjechaniem mu od 50-300 licznikowego.
Mam gsxra 1000 K8 + pełny wydech Yoshimury 4w1 bez kata 175KM na kole
