Strona 33 z 74

: 2012-05-18, 13:24
autor: kamil
SID pisze: no ale nie bierzesz pod uwagę ruchu na drodze :-)
ruch znikomy. jedyny minus, to las po obu stronach, wiec w nocy troche balbym sie.

: 2012-05-18, 13:43
autor: buba
kamil pisze:
SID pisze: no ale nie bierzesz pod uwagę ruchu na drodze :-)
ruch znikomy. jedyny minus, to las po obu stronach, wiec w nocy troche balbym sie.
no risk no fun ;-) SID ma takie heble że staje w miejscu nawet przy 200 :mrgreen:

: 2012-05-18, 16:42
autor: bracus
Majkel pisze:
bracus pisze: a na koniec się okaże ze kleju i uszczelek tyle poszło ze waży to mniej od oryginału o 10 kilo :-) a kasy poszło dwa worki
chociaż u Andrzeja liczy się efekt a nie zainwestowane pieniądze :-P tak że kto wie ;-)
Klej 40 zł, kilka nitów dla bezpieczeństwa - grosze. Uszczelka wtedy już nie potrzebna jak się ładnie wykończy.
Majkel mowa była o wymianie całego dachu na carbon :-) nie o zatkaniu szybra ;-)
Ja się dziwię dlaczego Andrzej jeszcze nie zrobił konstrukcji z rurek po jakimś starym rowerze...fotel z przed telewizora zeby wygodny był i <500 kg jak nic :-)
czekam na taki film Andrzeja tylko z 2.7bT na pokładzie
http://www.youtube.com/watch?v=gAAFn0HaTi4
:-P

: 2012-05-18, 16:45
autor: Z0_RS2
bracus pisze:Majkel mowa była o wymianie całego dachu :-) nie o zatkaniu szybra ;-)
Cały dach czy szyber jeden ciul jak dobrze zamontujesz nie ma prawa odlecieć nity + klej dadzą rade bez stresu.

: 2012-05-18, 22:49
autor: wujek 2pac
Z0_RS2 pisze:Ale znając SIDA może już tam coś kombinuje i nie długo w tym samochodzie to tylko on nie będzie z carbonu ;-) ;-)
Spokojnie, transplantologia sie szybko rozwija :mrgreen:

: 2012-05-19, 21:21
autor: Majkel
bracus pisze: Majkel mowa była o wymianie całego dachu na carbon :-) nie o zatkaniu szybra ;-)
Ja się dziwię dlaczego Andrzej jeszcze nie zrobił konstrukcji z rurek po jakimś starym rowerze...fotel z przed telewizora zeby wygodny był i <500 kg jak nic :-)
czekam na taki film Andrzeja tylko z 2.7bT na pokładzie
http://www.youtube.com/watch?v=gAAFn0HaTi4
:-P
Ja o całym dachu przecież pisałem :D ///EOT

: 2012-05-22, 18:16
autor: Flyer
Gratulacje, gruby wynik :-P

: 2012-05-22, 18:25
autor: LCQ
Jędrek powiększyłeś sobie pakiety smsów :mrgreen: , pokażcie ten wykres :-)

: 2012-05-22, 18:37
autor: Flyer
Obrazek

: 2012-05-22, 19:09
autor: LCQ
zajebiście równo jak na tą moc, ładny wykres, jaki jest wreście teraz setup? silnik z rsa+ turbo rs6? co tam jeszcze było???, bo już się pogubiłem :D

: 2012-05-22, 19:10
autor: Rapix
No wyszło naprawdę bardzo dobrze :shock:

: 2012-05-22, 19:25
autor: kosiniak
LCQ pisze:silnik z rsa+ turbo rs6? co tam jeszcze było???
wtryski, FMIC, kolektory wagnera? :) Jest grubo, 1370kg i ta moc, musi gniesc!

: 2012-05-22, 19:37
autor: buba
Sid wyjechal dopiero ok 17 wiec okolo polnocy powinien byc. z 5tankowan po drodze jeszcze go czeka

: 2012-05-22, 19:49
autor: LCQ
kosiniak pisze:
LCQ pisze:silnik z rsa+ turbo rs6? co tam jeszcze było???
wtryski, FMIC, kolektory wagnera? :) Jest grubo, 1370kg i ta moc, musi gniesc!

jak na takie mody to mega wynik, ciekawe ile te kolektory pomogły :roll: strojenie na 100oktanach?


P.S. ile ważyło auto Nika?? w lżejszej specyfikacji??

: 2012-05-22, 20:20
autor: wiciu78
powiem tyle ... zapierdala jak pojebane !!! , jeszcze mi sie łapy trzęsą :lol: , tylko Sid musi troche poćwiczyć bo nie nadąża zmieniać biegów :-P (albo zrobić coś z tym lewarkiem)
gratulacje wyniku :)