Strona 32 z 67

: 2015-08-01, 14:22
autor: bialas11
-odkręcasz ori zestaw
-musisz podszlifować zwrotnicę w 2 miejscach bo by tarła o nią tarcza ( założysz tarcze z mla to będziesz widział gdzie i ile podszlifować)
-musisz mieć specjalne śruby do montażu z nakrętkami (u sida 80zl)
-no i najważniejsze otwór centrujący w tarczy musisz roztoczyć o 1mm
ja się dowiedziałem o tym w ostatniej chwili ale mam tokarkę pod ręką
-i jeszcze musisz jakoś umocować nowe przewody (ja dorobiłem blachę podobną do tej oryginalnej co była przy starym zacisku)

: 2015-08-14, 21:00
autor: timon_86
Panowie mam zapytanie do osób które przerabiały już hamowanie na 4 tłokach oraz 6 tłokach. Jak duża jest różnica zakładając zbliżone wymiary tarczy i podobne jakościowo klocki? Mam propozycje odkupienia 4 tłoków 17 zr praktycznie za darmochę i nie wiem czy się na nie porywać czy szukać czegoś mocniejszego. W zimę jeżdżę na ori 17 calowej feldze w lato na 18 z s6.
Rozumiem że pod zaciski śmiało podejdzie standardowa tarcza plus dobre klocki przewody oraz śróby. Cos jeszcze potrzebuje?

: 2015-08-14, 22:01
autor: Jachyr
Ja robisz tez tyl i nie latasz po torach to 4 tlok Tobie smialo wystarczy! Ja latam na 330+4 tlok z przodu i ori rs4 tyl i jest naprawde dobrze kilka razy mialy hamowanie z 200+ i dzialaja. Planujesz tylko lekko zacisk i kosmetyka zwrotnicy i cala reszta wchodzi p&p chyba ze chcesz ori oslony na tarcze to tez lekka kosmetyka.

: 2015-08-14, 22:19
autor: timon_86
chodzi typowo o użytek codzienny plus kilka wieczornych, weekendowych sprintów. Na tył ładuje 300mm z s4b6 a na przód skoro tak zostanę przy opcji 4 tłoków. Przewody w oplocie są niezbędne czy jest to jedynie dodatek bo mocno sprzeczne opinie czytałem na ich temat...

: 2015-08-14, 22:29
autor: Jachyr
timon_86 pisze:chodzi typowo o użytek codzienny plus kilka wieczornych, weekendowych sprintów. Na tył ładuje 300mm z s4b6 a na przód skoro tak zostanę przy opcji 4 tłoków. Przewody w oplocie są niezbędne czy jest to jedynie dodatek bo mocno sprzeczne opinie czytałem na ich temat...

Przy cenie hebli przewody to gratis a warto je wymienic...

: 2015-09-10, 22:39
autor: volski1
Czy ktoś się orientuje czy na przednie adaptery z rs6 c5 siądzie zacisk z cayenne turbo lub VW Touareg 2011 nr OEM 7P6615124E i czy upchnę to w 18"?

Rozważam regeneracje 8-tłoka lub wymianę na nowego 6-tłoka :idea:

: 2015-10-18, 21:14
autor: xan
Panowie, czy do a6 c5 na oryginalnych felgach avus silver da się wrzucić jakieś lepsze heble niż ori? Na tył założyłem set z s6 i teraz zdarza mi się że przód nurkuje.

: 2015-10-30, 13:13
autor: michałswd
Może ktoś wstawić zdjęcia 4tłokow na 330 w 17"/18"
vs
6tłok na 345 w 18"/19" ;-)

: 2015-10-30, 13:43
autor: Jachyr
michałswd pisze:Może ktoś wstawić zdjęcia 4tłokow na 330 w 17"/18"
vs
6tłok na 345 w 18"/19" ;-)
Pierwsza opcje mozesz zobaczyc u mnie w opisie projektu jest foto na 17 i 18.

: 2015-10-30, 14:07
autor: peacenotwar
druga opcja
zl18 / 345mm w 18"
nie bierz nawiercanych bo pękają
Obrazek

: 2015-10-30, 14:40
autor: michałswd
dzięki

: 2015-10-30, 21:56
autor: herman30
fajny ten 345 ..musze pomyslec..jakie to koszta?? moze byc pw

: 2015-10-30, 22:12
autor: luk448
A pamietacie jaka najwieksza tarcza wchodzi pod 18 zr/zl?

: 2015-10-31, 01:56
autor: peacenotwar
352mm
, a co do kosztów to ok 2-2,5k na zwykłych tarczach i klockach i stalowych przewodach

: 2015-10-31, 09:47
autor: michałswd
bd miał swoje 345 na zaciskach z S4 b7 caly kmpl na sell po regeneracji (cynowanie malowanie itp)
klocki DSy

[ Dodano: 2015-10-31, 09:47 ]
Jest ktos z śląska z 6 tłokiem na pokładzie chciałbym koła przymierzyc a obawiam sie że będą ocierały o zacisk