Strona 4 z 7
: 2016-12-19, 14:16
autor: buba
grzopi pisze:A gdzie Krzychu ma hamownie??
dynometa ma
: 2016-12-19, 15:47
autor: grzopi
No to wiem ;) ale gdzie ta hamownia...

: 2016-12-19, 16:41
autor: bombel9
Dół seria odprężony "kanapką" żeby zrobić pomiar na dynomecie trzeba 4 zakręcić do końca czyt 240....km a warunki średnie do tego.. zresztą to tylko cyfry... Ważniejsza jest dla mnie mina mojej Żonki jak podpity wracałem na fotelu obok i kazałem jej zakręcić w odcine na trzecim biegu...

: 2016-12-19, 18:17
autor: 16vg60
bombel9 pisze: Ważniejsza jest dla mnie mina mojej Żonki jak podpity wracałem na fotelu obok i kazałem jej zakręcić w odcine na trzecim biegu...


haha
i co dokrecila ,wytrzymala ?

: 2016-12-19, 18:34
autor: bombel9
Wytrzymała do momentu jak Hybrydki wstały

"Powiedziała że nie chce wiedzieć co się dzieje dalej....." Teraz zostały detale musze yrek pomalować po Zimie wlatuje gwint hr na grubej ladze koła itp. itd... Plan był na szybkie Kombi i chyba się udało....
: 2016-12-20, 10:45
autor: mylek
Silnik odprężyłeś kanapką. Ile w sumie grubej w stosunku do serii? Jaki Ci wyszedł CR?
Wynik elegancki.

: 2017-01-19, 21:42
autor: bombel9
Audi ma się dobrze jeździ 7dni w tygodniu jako daily i jako zabawka... Jak na razie odpukać nic się nie dzieje ostatnio pogoda pod quattro wiec więcej techniki niż zapierdalania...Czekam aż się ociepli i kusi mnie żeby podciągnąć wg wymienić mapsensor i zrobić drugą mape żeby zobaczyć co perunowe hybrydy warte albo ile przyjmie motor bezpiecznie.....
Ps. Silnik odprężony kanapką cr nie liczyłem bo mało mnie to interesowało temat już sprawdzony...

Podsyłam film jak przyśpiesza dwie osoby i pół baku=240kila i auto ok 1750(tyle ważyła s4 b6)
Wku... mnie tylko zwalnianie turbin po zmianie biegu albo to wina tych za luźno napiętych wg albo potrzeba flatshifta
https://www.youtube.com/watch?v=dJewSwc ... e=youtu.be
: 2017-01-20, 08:47
autor: emay
Strasznie duzy lag. Mierzyles 100-200 ?
: 2017-01-20, 09:19
autor: bombel9
Właśnie chciałem spota zrobić żeby porównać jak zwykłe k04rs6 w porównaniu do perunowych się zachowują no i jak jest u ciebie bez flata a jak z flatem.... Czas +-8,7s tylko strata duża po przepięciu jakby tego nie było to wskazówkę bym złamał

: 2017-01-20, 11:07
autor: sztybor
cos nie gra z tym lagiem..
https://www.youtube.com/watch?v=UZM5p6t9Jmg tak powinno byc mniej wiecej...
: 2017-01-20, 11:44
autor: DobrzanskiS4B5
Ale u mnie było tak samo ze przytykalo bez flatshifta
: 2017-01-20, 13:58
autor: Kamil_D
spróbuj zmieniac biegi bez odpuszczania gazu, powinno byc lepiej
: 2017-01-20, 14:15
autor: kurpiu
Jaki masz AFR po zmianie biegu?? Bo zapewniey jest przylany AFR dlatego jest takie zwolnienie przepali i jedzie juz normlanie.
: 2017-01-20, 14:27
autor: DobrzanskiS4B5
To by się zgadzało bo moja była srogo podlana
: 2017-01-20, 16:04
autor: bombel9
Ogólnie nie chciałem robić flata ani luncha bo o turbinki chciałem zadbać... ale coś czuje że bez tego flata się nie obędzie chyba że naprawdę wina leży gdzieś indziej....Na co dzień mi to nie przeszkadza bo turbawy wstają ok wszystko jest git tylko jak lece po biegach do odciny i jakbym biegu nie zajee. i nie ważne przy ilu obr i tak jest przytkanie..... Najpierw zaczne od podciągnięcia wg i wymiany map sensora zrobie korektę pod to i dalej będę sprawdzał... Bo jakby szła ogniem od razu po zmianie biegu byłoby pięknie....