Strona 4 z 5

: 2011-04-03, 22:51
autor: Z0_RS2
Wiec w czym problem jeden woli wydać 150 zł za dobry dv, a drugi woli wydać 450zł też za doby fakt faktem , że za cenę metalowego masz 3 plastiki ale niestety przyszły takie czasy że metal droższy od plastiku :mrgreen:

: 2011-04-03, 22:51
autor: turbo4you
idąc waszym tokiem myślenia najlepsza w ogóle byłaby sprezynka od długopisu, bo przecież sprężyna jest całkowicie nie potrzebna.

: 2011-04-03, 22:52
autor: aw69
no ale zaraz kolega turbo4you podesłał link w ktorym te zawory są po 760 zł sztuka

: 2011-04-03, 22:54
autor: kosiniak
turbo4you pisze:idąc waszym tokiem myślenia najlepsza w ogóle byłaby sprezynka od długopisu, bo przecież sprężyna jest całkowicie nie potrzebna
jakby byla dobra to co za roznica do czego ich jeszcze uzywaja? sprezynka to sprezynka jak sama nazwa wskazuje!

: 2011-04-03, 22:55
autor: Z0_RS2
Ale na początku napisał 900 zł za komplet więc tragedii chyba nie ma tak jak wcześniej napisałem metal kosztuje.

: 2011-04-03, 22:55
autor: turbo4you
nie mam takiej potrzeby, ale słuszna uwaga;)

[ Dodano: 2011-04-03, 22:56 ]
turbina to turbina, załóż sobie najlepiej 2 turbinki kowalskiego do S4 8-)

: 2011-04-03, 22:58
autor: buba
ehh... jak dzieci dosłownie :mrgreen:

: 2011-04-03, 23:01
autor: kosiniak
naprawde idz juz stad! nie chcemy tu ciebie, twoich kkk za 4900 ani DV za 900 tez! wolimy seryjne DV po 110 i GT28 po 6000! a jak chcesz sie dalej madrzyc to pokaz nam tego swojego potwora na tych DV, pokaz co on potrafi i udowodnij ze poza teoria z netu masz tez troche praktyki i wiesz o czym mowisz!

: 2011-04-03, 23:06
autor: turbo4you
a co robię Ci jakąś konkurencje czy jak? Kto Ci każe cokolwiek kupować? Nie stać cię to nie kupuj, ale też nie oczerniaj innych,... Peace! i do przodu.

: 2011-04-03, 23:15
autor: JohnyBI
Turbo coś dla ciebie.
http://www.proracingtechnology.com/html/dv_ver_bov.html
Ps.
Dowiedz się ile kosztuje dobry polski METAL(czytaj aluminium)
Trzyma do 2 barów, żadnych błędów, zero serwisowania.

: 2011-04-04, 00:08
autor: Z0_RS2
każdy zachwala co innego i słusznie przynajmniej wiadomo co dobre a co złe a ja tam wolę bez dv :mrgreen:

: 2011-04-04, 00:42
autor: Suchar
Panie "turbo4you"- skończ Waść, wstydu oszczędź. Twoja obecność tutaj jest potrzebna, jak rybie ręcznik...
Przerzuciłeś się z handlu chińskimi turbinami na DV-ki po 1500 i chcesz nam sprzedać swoje kity. Chyba nie damy się namówić, poszukaj innego forum. My wolimy tańsze OEM'owe DV-ki.

: 2011-04-04, 08:44
autor: turbo4you
podając jakieś linki po raz kolejny radzę czytać ze zrozumieniem...


"Z powodu małego marginesu bezpiecznego ciśnienia, czyli takiego, przy którym DV zachowuje szczelność (z reguły wynosi 0.2 Bar ponad maksymalne ciśnienie w kolektorze dolotowym ustawionym przez producenta samochodu), nie jest zalecane nadmierne zwiększanie maksymalnego poziomu ciśnienia doładowania poprzez chip tuningu"


"W momencie, gdy np. poprzez dokonanie chip tuningu, zwiększymy ciśnienie w układzie dolotowym o 0.4 Bar, z 0.6 do 1 Bar, a DV przez producenta posiadał margines bezpieczeństwa 0,2 Bar, czyli był w stanie pracować efektywnie do ciśnienia 0.8 Bar, to w efekcie DV zacznie działać jak zawór bezpieczeństwa. Każde przekroczenie poziomu ciśnienia powyżej 0.8 Bar będzie powodowało uchylanie się DV, w momencie, gdy DV będzie próbował ograniczyć dalszy wzrost ciśnienia, to w tym samym czasie turbosprężarka będzie starał się zniwelować braki w ustalonym ciśnieniu doładowania, i będzie starała się pompować więcej powietrza by zniwelować straty w kolektorze dolotowym, co za sobą pociąga wzrost wartości prędkości obrotowej wirnika turbosprężarki a w dalszej części doprowadzi do uszkodzenie łożysk wałka turbosprężarki (nastąpi tzw. przekręcenie turbiny)."


Dalej uważacie, że fabryczny DV działa poprawnie przy większym ciśnieniu, czy może jednak w trybie bezpieczeństwa, o czym nawet nie wiecie, skoro macie założone recyrkulacje?

: 2011-04-04, 13:33
autor: 1kowal1
ktoś może podać numer seryjny DV w ASO

: 2011-04-04, 13:41
autor: buba
034 145 710A RS4
N jest chyba z S3 (?)

jak juz jesteśmy w temacie DV to zapytam mądrzejsze głowy. Czy jest różnica w zaworach BOSCH które są obecnie sprzedawane w ASO? Na sryliard procent różnią się cena (S4 240zł za sztukę a zwykłe 1.8T 110zł)

a jak z wytrzymałością bo podobno nie ma różnicy :?: