do C6 pasują tylko OEM flegi i OZ i tyle !
ta buda to brzydal !
przerabiam to u siebie od dawna i jestem dalej niż jak auto kupiłem, i wciąż na zimówkach jezdze, wstyd
SID pisze:do C6 pasują tylko OEM flegi i OZ i tyle !
ta buda to brzydal !
przerabiam to u siebie od dawna i jestem dalej niż jak auto kupiłem, i wciąż na zimówkach jezdze, wstyd
Najlepsze jest to, że według OZ, Leggera HLT ani ultraleggera HLT nie spełnia wymaganej nośności dla c6;) w konfiguratorze wyskakuje tylko MONACO HLT i MONTECARLO HLT. Obie ULTRA BRZYDKIE:))
SID pisze:do C6 pasują tylko OEM flegi i OZ i tyle !
ta buda to brzydal !
przerabiam to u siebie od dawna i jestem dalej niż jak auto kupiłem, i wciąż na zimówkach jezdze, wstyd
SID pisze:do C6 pasują tylko OEM flegi i OZ i tyle !
ta buda to brzydal !
przerabiam to u siebie od dawna i jestem dalej niż jak auto kupiłem, i wciąż na zimówkach jezdze, wstyd
Szykuje się naprawdę dobry projekt, bo sądząc po Twoim poprzednim projekcie VW Passata b6 będzie ciekawie ;) Zresztą widziałem kiedyś passata Twojego chyba w Zakopcu i robił na prawde niezłe wrażenie.
Z doborem konkretnych felg do tego RS będzie "lekki" problem ;)
Zdjęcia z budowy wydechu u Wojtka Lutomskiego w EL-TECu w Piastowie.
Układ wydechowy od turbin do końca, Downpipe'y 3,5 cala (86mm) za samymi turbinami, schodzące do 3 cali (73mm), Katalizatory sportowe 100CPSI (Euro4;), X-Pipe, 4 tłumiki środkowe, przelotowe - 2 małe za katalizatorami, 2 możliwie duże dalej i dwa tłumiki końcowe, przelotowe, również możliwie duże.
wujek 2pac pisze:Zostan przy OEM, OEM jest ponadczasowe i zawsze bedzie cieszyc... a trendy przemijaja i to coraz szybciej
Dużo racji, dlatego jedyną opcją jest felga motorsportowa z tradycjami - BBS CH-R/CH-RII, OZ Leggera/ultraleggera albo właśnie taki ADVAN GT lub TE37ultra RAYS'a.
z tego powodu u mnie np. odpada Vossen. za rok, dwa nikt już nie będzie tego kupował, tak mi się wydaje ;)
[ Dodano: 2016-04-24, 09:18 ]
Wszyscy tu o felach, nikt nic nie powie na temat wydechu?;)
Jigsaw pisze:Wydech gra ładnie te ostatnie tłumiki przed końcowymi były konieczne ?
Mi się od zawsze podobają fele OZ ultraleggera ale piszesz że nośności nie spełniają...choć jeden mocny czarny sedan latał na takich
Dzięki. Prędzej te dwa małe za katalizatorami można by było sobie darować, ale te dwa duże środkowe dla mnie obowiązkowo. Większość posiadaczy C6 ma Downpipe'y bez katalizatorów i 4 lub 6 tłumików.
Samochód czeka na remap skrzyni MRC i korektę softu, czyli zamykamy Stage 2. Mam nadzieję, że majówka bedzie udana;)))