Strona 4 z 7
: 2016-03-04, 21:33
autor: atom1
no panie :D to nie gtr ale robi robote, na filmie dosc mocno obciazona 200 kg zbednego balastu (koks pasazer plus bak :D i graty w bagazniku) to dla niej jakies 30-40 kucy do tylu
: 2016-03-04, 21:40
autor: bartek75
Nie bądź polaczkiem z cebulą w kanapkach na drogę bo wspominanie o nysie nic tu nie robi. Fajnie po kosztach ulepiłeś S i jak dla mnie za bardzo próbujesz pokazać jaki to jest wół roboczy dla ciebie. Tak czy inaczej ten twój wściekacz jedzie jak moja firmówka.
: 2016-03-04, 21:57
autor: atom1
no trudno, jakos to przezyje jak ludzie maja lepsze firmowki, na tyle na ile mnie stac staram sie działac
jak widac kazdy ma inne prio co do mocy
: 2016-03-04, 23:52
autor: vwmariusz
bogaci zyją inaczej co zrobić :) :)
: 2016-03-05, 03:41
autor: bartek75
Ten crx t powinien rwać na każdym biegu a nie płynnie przyspieszać. Poza tym to extra wydmuszka do miasta

: 2016-03-05, 11:12
autor: atom1
no i na 1 i 2 rwie a na 3 przestaje

film jest akurat z piekielnego lata gdzie bylo z 30 stopni

dogrzalem te r1 i jakos na 2 dalo sie tak przyspeiszyc bez zrywania trakcji, zreszta po co ma rwac skoro to tylko straty nie mam nic lepszego z filmow poza tym co to za atrakcja ruszyc z 4000 zmielic jedynke potem dwojke i na 3 dopiero przyspieszyc
tu wlasnie podoba mi sie audi, jebnie sie i ciagnie az glowe odrywa
bedzie sezon to porownam wozy
wczoraj troche poganialem audi i jest fajnieee! :) podoba mi sie elastycznosc i to jak przyspiesza na 6 biegu, nigdy nie mialem takiej mozliwosci

)) podlaczylem juz wczsniej kompa i byly te bledy teraz znow sprawdzilem i dalej sa:
17863 czujnik temperatury spalin nr 1 nieodpowiedni sygnal -mam rozumiec ze to sonda egt, 1 jest od strony pasazera ? to blad sondy czy tej plytki elektronicznej (wieczorem postaram sie doczytac)
no i drugi 17 977 wylacznik tempomatu nieodpowiedni sygnal tutaj nie wiem ocb skoro tempomat dziala
: 2016-03-05, 12:06
autor: bartek75
Zmień moduły egt i dv na nowe. Tak to będziesz się bujał niesprawnym autem od awaryjnego do awaryjnego
: 2016-03-05, 13:05
autor: Kamil_D
zmien plytki to wtedy dopiero zobaczysz jak przyspiesza, bo teraz w trybie awaryjnym jezdzisz(niskie doladowanie)
: 2016-03-05, 14:29
autor: atom1
hmm...mam wskaznik i bije 0.9B w peek takze raczej nie jest niskie ;D
tak myslalem ze powinna chodzic w trybie AW i przez to tez moze duzo palic? znaczy nie weim czy duzo przy 120 wychodzi ponad 10 na kompie
no ale to plytki + termopary czy na poczatku same plytki ogarnac?
: 2016-03-05, 15:07
autor: Kamil_D
same plytki najpierw, od SIDa weź
: 2016-03-05, 15:11
autor: Lazer
Ja mialem obie plytki uwalone ale palia kosmiczne ilosci paliwa! Pol baku 70km
: 2016-03-05, 15:13
autor: Kamil_D
moze EGT ma "wylaczone" w kompie, wtedy bedzie blad, ale nie bedzie robilo to znaczenia dla pracy silnika
: 2016-03-06, 00:06
autor: atom1
tu moze byc problem wlasnie, tak zaczalem dumac nad tym programem, bo jest jakis na pewno skoro jest 0.9 na gajgerze, a jest AG na krokowym wiec jakas tam dokladnosc ma wieksza niz te zwykle, na wykresie jest napisane compsport vs seria wiec moze to nawet program z dobrej firmy. musialbym sie przeleciec do lublina albo naleczowa na hamownie 4x4 z pomiarem afr'u zeby cokolwiek stwierdzic, gyby byl wylaczony to nie ma sensu kupowac :|
no moja jak wracali z danzig to niby po autostradzie wyszlo na baku gdizes 400km do rezerwy (ktora mysle ma max 10l) wiec 50l na 400 km to nie jest chyba tak zle
: 2016-03-06, 01:10
autor: Kamil_D
po programie powinna wiecej pompowac chyba, popularne jest 1,1bara trzymajace, nie w peaku. Zmien plytke i zobacz jak sie zachowa. To nie taki duzy wydatek. A najlepiej zrob gdzies program od nowa lub wgraj serie zebys wiedział co masz. Te egt chronia auto przed stopieniem silnika, wiec jak sa wylaczone to nie jest fajnie
: 2016-03-07, 21:26
autor: Stachu909
nie patrz na gajger tylko na vagu zobacz, bardziej pewne
