Strona 4 z 6

: 2011-03-06, 23:23
autor: aw69
cenzura totalnie w szoku jestem....przy 330 KM takie czasy ????!? Cos mi tu niegra....nowe S3 po sofcie (auto kolegi) fakt ze w manualu ale tez moc okolo 330 KM robi jakieś średnie 13.XX z autopsji wiem z zawodów WST.....Czyżby DSG dało rade az o sekunde lepszy czas zrobić na ćwiare ?

: 2011-03-06, 23:51
autor: Thom4s
aw69 pisze:Czyżby DSG dało rade az o sekunde lepszy czas zrobić na ćwiare ?
Bardzo możliwe, widzialem test golfa R z manualem i DSG. Od 0-100 manual mial za każdym razem inny czas - dużo gorszy niż podaje fabryka. DSG wszystkie 3 takie same prawie równe katalogowym. (0.2s)
Żeby nie być gołosłownym:
http://www.youtube.com/watch?v=lRwfvnDt7BA

Różnica między najgorszym czasem w manualu a najepszym DSG była prawie 1s. :->

: 2011-03-07, 00:02
autor: aw69
trza do S4 jakąś konwersje zrobić na nową super skrzynke to i nie trzeba bedzie robić mega mocy ;-)

: 2011-03-07, 00:06
autor: Thom4s
Nie bez powodu we wszystkich nowych super furach jest skrzynia dwusprzęgłowa. Jak będę kuopwał następne auto to tylko z DSG. Połączenie wygody i lepszych osiągów.

: 2011-03-07, 07:57
autor: BKMM
Ostatnio kumple ustai się golfami V GTI jeden w DSG drugi manual. Za każdym razem DSG dostawało i to dużo, ale moze to jeszcze jakaś starsza wersja DSG w golfie V.

Za to w golfie R20 jest jakis nowszy haldex niż w S3 moze stąd różnica miedzy R20 i S3

: 2011-03-07, 08:14
autor: Thom4s
BKMM pisze:Ostatnio kumple ustai się golfami V GTI jeden w DSG drugi manual. Za każdym razem DSG dostawało i to dużo, ale moze to jeszcze jakaś starsza wersja DSG w golfie V.
A ten z DSG użuwał Launch Control? Bo to raczej mało realne, żeby manual wygrał z tą skrzynią.

: 2011-03-07, 09:05
autor: BKMM
Raz używał raz nie używał i nic za każdym razem baty od manuala. Mówię tylko jak było moze ten od DSG miał awarie... Dwa razy mu ta skrzynie na gwarancji wymieniali aż się chłopak przestraszył i nigdy programu nie zrobił :) (manual oczywiscie tez seria)

: 2011-03-07, 10:48
autor: Thom4s
Skoro miał problemy ze skrzynią, to pewnie nie działała jak należy, może coś z silnikiem było. W każdym razie test tygodnika Autocar pokazuje różnice między obiema skrzyniami i precyzję DSG.

: 2011-03-07, 11:13
autor: kurzy79
SID pisze:
zamontowałem Grześkowi Racelogic na szybie
oddał ?? z wynikami ??

: 2011-03-07, 11:13
autor: Suchar
zobaczcie to... http://www.youtube.com/watch?v=MtO2dh8BCPA
jestem pod wrażeniem, jak ta skrzynka przekłada biegi. Hardkor.

: 2011-03-07, 12:05
autor: Thom4s
Suchar pisze:zobaczcie to... http://www.youtube.com/watch?v=MtO2dh8BCPA
jestem pod wrażeniem, jak ta skrzynka przekłada biegi. Hardkor.
Dokładnie, świetna sprawa. Manualem tak się nie da.

: 2011-03-07, 14:48
autor: kosiniak
DSG, SMG, w takich samych autach zawsze dostaje wpierdol od manuala. Dawaj tego Golfa na jakies oficjanle zawody, gwarantuje ze nie przelamie 13tki!

: 2011-03-07, 17:53
autor: Thom4s
kosiniak pisze:DSG, SMG, w takich samych autach zawsze dostaje wpierdol od manuala. Dawaj tego Golfa na jakies oficjanle zawody, gwarantuje ze nie przelamie 13tki!
Sorry, ale nie porównuj SMG do DSG. Ta pierwsza to technologicznie jest 2 epoki wstecz.
Zresztą skrzyna dwusprzęgłowa BMW - DCT nie jest tak dobra jak DSG.
W ogóle jeśli porównywać, to tylko auta o tych samych parametrach i osiągach, w takim przypadku wygrywa DSG.

: 2011-03-07, 18:44
autor: sportmile
Pozostaje jeszcze jedna sprawa ....... yyy ja np uwielbiam miec sprzeglo i w mocnym rwd zajebac meskiego kopa na wejsciu w zakret .

: 2011-03-07, 19:11
autor: Norbi
Nie no DSG rwie suty. Miałem dwa razy automat w swoim życiu, raz z wyboru, raz przez pomyłkę :mrgreen: i powiedziałem sobie nigdy więcej aftomata, teraz odszczekuję to.
Kosi DSG zmienia szybciej biegi niż wprawiony rajli drajwer w afcie z manualem, jest to zmierzone,sprawdzone... tak więc bez komentarza.
Zresztą koleś na filmie wcześniej w tym golfie, też wie o co kaman, bo sprzęgło tylko kopie przy zmianach, a szybciej się już nie da.