Strona 4 z 4
					
				
				: 2017-06-27, 18:47
				autor: kzychu55
				Ok, dzieki. 
A co jeśli chodzi o przeróbki zacisków czy zwrotnic, trzeba coś robić?
Do 17z idzie chyba tarcza 330
Do 18z tarcza 345/350
			 
			
					
				
				: 2017-06-28, 09:09
				autor: pawelosinski83
				Zwrotnice do zeszlifowania oczywiście żeby tarcza weszła, uszy P&P, ale musisz dać tulejki do uszu zmniejszające otwory w zaciskach z 16 do 14mm albo kupić specjalne śruby u SID'a
18Z, tarcze 350 GL:
Felgi 18" tomason tn1 et30 i musiałem delikatnie podszlifować rogi zacisków, bo ramiona haczyły, ale to specyficzne fele, dość głęboko schodzace w środku...
			 
			
					
				
				: 2017-06-28, 19:03
				autor: kzychu55
				Dzieki. 
Dzis przymierzalem kola i tez felga jest wklesla i uwaga przy 8.5 cala et 35 trze ostro o seryjny zacisk. 
Takze dystanse mnie nie omina tak czy inaczej. 
Dla potomnych japan racing jr25 nie wchodzi przy serii. 
Przy 17z jest ta sama sytuacja ze szlifowaniem zwrotnic?
			 
			
					
				
				: 2017-06-29, 09:45
				autor: pawelosinski83
				w 17z frezujesz na pewno uszy zacisków o 1,3mm ze względu na inną wysokość tarcz 330
nie wiem, czy trzeba też zwrotnice podszlifować...
			 
			
					
				
				: 2017-06-29, 10:02
				autor: grzesiek1985
				Jak przymierzysz tarcze 330 to zwrotnice musisz diaksem lekko potraktować Kosmetyka
			 
			
					
				
				: 2017-06-29, 10:35
				autor: buba
				Podstawowe pytanie to czy masz zimówki 17" czy 18". Od tego trzeba zacząć
			 
			
					
				
				: 2017-06-29, 13:28
				autor: kzychu55
				Mam 17. Ale na rzecz hamulcow rozwazam pozbycie sie ich. 
Jeszcze jedno pytanie, czy moge spokojnie zakladac dystans 5mm bez kolnierza, w sensie czy to co zostanie z piasty wycentruje odpowiednio kolo?
			 
			
					
				
				: 2017-07-03, 13:09
				autor: rs4wagon
				kzychu55 pisze:Mam 17. Ale na rzecz hamulcow rozwazam pozbycie sie ich. 
Jeszcze jedno pytanie, czy moge spokojnie zakladac dystans 5mm bez kolnierza, w sensie czy to co zostanie z piasty wycentruje odpowiednio kolo?
tak,5mm z kolnierzem to raczej nie istnieja  

 
			
					
				
				: 2017-07-19, 23:43
				autor: kzychu55
				Felga siadła w końcu jak trzeba :D
 
 image uploader
image uploader
I pytanie do Was, czy zacisk 4ro tłok od touarega na tarczy 330x32 wystaje dużo bardziej w stronę felgi od serii?
 
			
					
				
				: 2017-07-20, 09:30
				autor: pawelosinski83
				Ładnie leży 

co do wystawania zacisków to moim zdaniem seria na nowych tarczach i nowych klockach wystaje bardziej... Jeśli fele są w miarę płaskie to nie powinno być problemów, Brembosy są problematyczne od srony piasty, gdzie mają te "kanty" jeśli wrzucisz jakieśwklęsłe przy piaście fele.
U mnie jak mierzyłem to na starych seryjnych klockach i tarczach, fele tomasen TN1 wchodziły bardzo na styk, 6-tłok 18Z haczył własnie o ramiona felg od dolnej strony zacisku - na zewnątrz było dużo luzu, musiałem lekko podrezać zaciski w tych miejscach i gitarka. Z tego co patrzyłem, to 17Z 6-tłok są fabrycznie podfrezowane w tych miejscach.
Nie wiem jak 4-ro tłoki wystają - ale może moje info się przyda 

 
			
					
				
				: 2017-07-30, 23:39
				autor: kzychu55
				Zaciski czekają na montaż, decyzja padła na 4 tłok 
 
 
Audi dostało też w końcu porządne jedno godzinne mycie
 
 
A na podwórku 1200+ koni aż od 1989r :P

 
			
					
				
				: 2017-09-15, 21:33
				autor: otis
				Jak wrażenia po instalacji nowych hebli? Nie żałujesz, że nie zdecydowałeś się na większe 18Z?
Pokaż jak prezentuje się z nowym setupem.
Piękne S!
			 
			
					
				
				: 2017-09-17, 13:48
				autor: kzychu55
				Wrażeń jeszcze brak bo czekają na montaż. Chwilowo zajmuje się wydechem na tłumikach magnaflow. 
Wybór padł na 4-ro tłok ze wzgledu na cene, ten komplet był w bdb cenie i stanie. 18z nie wchodziło w grę, ze względu na zimowe 17'.
Jak założę, na pewno się pochwalę.