Strona 4 z 6
: 2016-01-22, 11:22
autor: prnit
ok dzieki.
: 2016-01-30, 21:29
autor: ZbychuBt
Jak byś potrzebował wałki rozrz były by kpl od rs4b5 inf PW
: 2016-02-11, 17:31
autor: prnit
U mnie w temacie dzieje się ;) idealny czas na składanie autka to zima...spokój i nie ma pośpiechu...
Ogólnie prawie wszystkie części już skompletowane, silnik został wyjęty, rozłożony i sprawdzony, stan o dziwo b. dobry, powymienialiśmy pierdoły, wjechał nowy rozrząd i masa pierdółek, głowice z 2,8 według Waszych wskazówek też zrobione i już założone, mam jednak kolejne pytanko jakie kupić i gdzie tarcze pod ten zacisk (6 tłoczkowe brembo), chce normalną tarczę i normalne klocki, coś kombinować, przerabiać ? macie jakieś pomysly co będzie dobrze pasować po 18'' w S4?

: 2016-02-11, 17:37
autor: marci_n
: 2016-02-12, 16:37
autor: pawelosinski83
Z tego co widzę masz rurki ze złej strony... powinny być po stronie małych tłoczków, a zaciski zamontowane na aucie małymi tłoczkami w dół (kierunek obrotu tarczy od małego tłoczka do dużego)
Tarcze ML W163 345x32 albo GL W164 350x32 + podkładki 3mm pod zaciski + szlifowanie zwrotnic w razie kolizji z tarczą
W tarczach trzeba roztoczyć otwór centralny z 67 na 68m
: 2016-02-12, 16:51
autor: sztybor
: 2016-02-23, 18:23
autor: prnit
Z góry dziękuje Sidowi za pomoc, części przychodzą takie jak zamówione, szybko i bezproblemowo a do tego można się podpytać kilku rzeczy. Także DZIEKI za pro podejscie!
Prace idą powoli dalej, cały czas dochodzą nowe części, kupiłem ostatnio wskażniki do EGT i do boostu żeby było wiadomo o co biega, idą też sprężyny do amorków koni krótsze, do hamulców doszły profi przewody i zestaw montażowy

, niestety mamy taką zagwozdkę, obecnie chcemy już wsadzać silnik i montować FMIC a tutaj mops, miały "w miarę" pasować turbiny od rs6c5 bo taką opinię na forum znalazłem ale nigdzie tak naprawdę nie było napisane (przynajmiej ja nie znalazłem) co pasuje a co nie pasuje, ogólnie już temat jest w miarę ogarnięty, pozamawiałem dzisiaj kolejne graty od Sida, uszczelki, pierdołki itd, pozostaje temat gruszek.
Niestety moje poprzednie turbiny sprzedałem bo nie sądziłem że by się przydały i teraz jest problem bo gruszki z rs6 nie pasują, pytanie do Was jakie są na to sposoby, macie jakiegoś mistrza w W-wie lub okolicach który by je przerobił, według Sida da się ale trzeba wiedzieć jak :( albo może macie inny pomysł może ktoś ma gruszki do odsprzednia które można by wzmocnić aby pasowały pod turbiny z rs6. Hehe miało nie być łatwo i nie jest :) pozdrawiam.
: 2016-02-23, 19:11
autor: kurpiu
Musisz miec ori gruszki oczywiscie sprawne:) Trzeba zmienic polozenie tej raczki co jest przy turbinie na ktorej chodziu klapka WG. Pozniej przekrecic core w srodku tak aby pasowalo pod przewody. Wyjscie z turbo od strony trzela albo obciac i przespawac albo przespawac rure idaca do IC. To tak mniej wiecej.
: 2016-02-23, 22:42
autor: prnit
Czyli muszą być gruszki ori z K03 które już sprzedałem

? a jak podpasować te z Rs6 które teraz mam, czy jest możliwe albo wiecie co tam trzeba podtuningować/porzeźbić?
: 2016-02-24, 15:40
autor: kurpiu
Gruszki musisz miec od k03 lub k04 rs4 sa pod innymi katami oraz sa inaczej mocowane.
: 2016-02-24, 17:15
autor: prnit
no to słabo :((( tak czy siak pomuk poszedł. DZIEKI ZA INFO!!!!
: 2016-02-24, 18:50
autor: kurpiu
Niema za co. Kup sobie jakies uszkodzone tanie turbiny byle z WG. Daj WG do regeneracji zeby byly dobre i zalozyc. Bedzie pewnosc ze bedzie to dzialalo.
: 2016-02-24, 21:03
autor: lukaszlsw
panowie pytanie, miał ktoś styczność z chińskimi turbinami k04, jak to odróżmić od orginału?
: 2016-02-24, 21:41
autor: prnit
: 2016-02-24, 21:49
autor: kurpiu
Oddaj do firmy gdzie robia turbo zeby wymienili membrane i sprezyny.