Znowu pytanie o tuning 2,7tt :)
U mnie w temacie dzieje się ;) idealny czas na składanie autka to zima...spokój i nie ma pośpiechu...
Ogólnie prawie wszystkie części już skompletowane, silnik został wyjęty, rozłożony i sprawdzony, stan o dziwo b. dobry, powymienialiśmy pierdoły, wjechał nowy rozrząd i masa pierdółek, głowice z 2,8 według Waszych wskazówek też zrobione i już założone, mam jednak kolejne pytanko jakie kupić i gdzie tarcze pod ten zacisk (6 tłoczkowe brembo), chce normalną tarczę i normalne klocki, coś kombinować, przerabiać ? macie jakieś pomysly co będzie dobrze pasować po 18'' w S4?

Ogólnie prawie wszystkie części już skompletowane, silnik został wyjęty, rozłożony i sprawdzony, stan o dziwo b. dobry, powymienialiśmy pierdoły, wjechał nowy rozrząd i masa pierdółek, głowice z 2,8 według Waszych wskazówek też zrobione i już założone, mam jednak kolejne pytanko jakie kupić i gdzie tarcze pod ten zacisk (6 tłoczkowe brembo), chce normalną tarczę i normalne klocki, coś kombinować, przerabiać ? macie jakieś pomysly co będzie dobrze pasować po 18'' w S4?

S8 D4
- pawelosinski83
- Posty: 642
- Rejestracja: 2013-03-17, 00:35
- Lokalizacja: Wrocław
- Płeć:
- Kontakt:
Z tego co widzę masz rurki ze złej strony... powinny być po stronie małych tłoczków, a zaciski zamontowane na aucie małymi tłoczkami w dół (kierunek obrotu tarczy od małego tłoczka do dużego)
Tarcze ML W163 345x32 albo GL W164 350x32 + podkładki 3mm pod zaciski + szlifowanie zwrotnic w razie kolizji z tarczą
W tarczach trzeba roztoczyć otwór centralny z 67 na 68m
Tarcze ML W163 345x32 albo GL W164 350x32 + podkładki 3mm pod zaciski + szlifowanie zwrotnic w razie kolizji z tarczą
W tarczach trzeba roztoczyć otwór centralny z 67 na 68m
chyba OZ troche lepsze opinie maja...marci_n pisze:Tutaj masz wszystko gotowe:
http://sidmotorsport.pl/pl/hamulce/1386 ... x32mm.html
http://sidmotorsport.pl/pl/hamulce/2268 ... x32mm.html
http://sidmotorsport.pl/pl/hamulce/246- ... x32mm.html
Z góry dziękuje Sidowi za pomoc, części przychodzą takie jak zamówione, szybko i bezproblemowo a do tego można się podpytać kilku rzeczy. Także DZIEKI za pro podejscie!
Prace idą powoli dalej, cały czas dochodzą nowe części, kupiłem ostatnio wskażniki do EGT i do boostu żeby było wiadomo o co biega, idą też sprężyny do amorków koni krótsze, do hamulców doszły profi przewody i zestaw montażowy
, niestety mamy taką zagwozdkę, obecnie chcemy już wsadzać silnik i montować FMIC a tutaj mops, miały "w miarę" pasować turbiny od rs6c5 bo taką opinię na forum znalazłem ale nigdzie tak naprawdę nie było napisane (przynajmiej ja nie znalazłem) co pasuje a co nie pasuje, ogólnie już temat jest w miarę ogarnięty, pozamawiałem dzisiaj kolejne graty od Sida, uszczelki, pierdołki itd, pozostaje temat gruszek.
Niestety moje poprzednie turbiny sprzedałem bo nie sądziłem że by się przydały i teraz jest problem bo gruszki z rs6 nie pasują, pytanie do Was jakie są na to sposoby, macie jakiegoś mistrza w W-wie lub okolicach który by je przerobił, według Sida da się ale trzeba wiedzieć jak :( albo może macie inny pomysł może ktoś ma gruszki do odsprzednia które można by wzmocnić aby pasowały pod turbiny z rs6. Hehe miało nie być łatwo i nie jest :) pozdrawiam.
Prace idą powoli dalej, cały czas dochodzą nowe części, kupiłem ostatnio wskażniki do EGT i do boostu żeby było wiadomo o co biega, idą też sprężyny do amorków koni krótsze, do hamulców doszły profi przewody i zestaw montażowy

Niestety moje poprzednie turbiny sprzedałem bo nie sądziłem że by się przydały i teraz jest problem bo gruszki z rs6 nie pasują, pytanie do Was jakie są na to sposoby, macie jakiegoś mistrza w W-wie lub okolicach który by je przerobił, według Sida da się ale trzeba wiedzieć jak :( albo może macie inny pomysł może ktoś ma gruszki do odsprzednia które można by wzmocnić aby pasowały pod turbiny z rs6. Hehe miało nie być łatwo i nie jest :) pozdrawiam.
S8 D4
Musisz miec ori gruszki oczywiscie sprawne:) Trzeba zmienic polozenie tej raczki co jest przy turbinie na ktorej chodziu klapka WG. Pozniej przekrecic core w srodku tak aby pasowalo pod przewody. Wyjscie z turbo od strony trzela albo obciac i przespawac albo przespawac rure idaca do IC. To tak mniej wiecej.
FB; Gekon garage
Oficjalna dystrybucja podtlenku azotu.
Modyfikacje mechaniczne.
Hamownia 4x4
Oficjalna dystrybucja podtlenku azotu.
Modyfikacje mechaniczne.
Hamownia 4x4