Znowu pytanie o tuning 2,7tt :)

Moderatorzy: buba, Mod-Team

prnit
Posty: 195
Rejestracja: 2013-11-08, 16:24
Lokalizacja: Wawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: prnit »

ok dzieki.
S8 D4
ZbychuBt
Posty: 434
Rejestracja: 2015-01-06, 19:14
Lokalizacja: Z h...a
Płeć:
Kontakt:

Post autor: ZbychuBt »

Jak byś potrzebował wałki rozrz były by kpl od rs4b5 inf PW
prnit
Posty: 195
Rejestracja: 2013-11-08, 16:24
Lokalizacja: Wawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: prnit »

U mnie w temacie dzieje się ;) idealny czas na składanie autka to zima...spokój i nie ma pośpiechu...
Ogólnie prawie wszystkie części już skompletowane, silnik został wyjęty, rozłożony i sprawdzony, stan o dziwo b. dobry, powymienialiśmy pierdoły, wjechał nowy rozrząd i masa pierdółek, głowice z 2,8 według Waszych wskazówek też zrobione i już założone, mam jednak kolejne pytanko jakie kupić i gdzie tarcze pod ten zacisk (6 tłoczkowe brembo), chce normalną tarczę i normalne klocki, coś kombinować, przerabiać ? macie jakieś pomysly co będzie dobrze pasować po 18'' w S4?

Obrazek
S8 D4
Awatar użytkownika
pawelosinski83
Posty: 642
Rejestracja: 2013-03-17, 00:35
Lokalizacja: Wrocław
Płeć:
Kontakt:

Post autor: pawelosinski83 »

Z tego co widzę masz rurki ze złej strony... powinny być po stronie małych tłoczków, a zaciski zamontowane na aucie małymi tłoczkami w dół (kierunek obrotu tarczy od małego tłoczka do dużego)

Tarcze ML W163 345x32 albo GL W164 350x32 + podkładki 3mm pod zaciski + szlifowanie zwrotnic w razie kolizji z tarczą
W tarczach trzeba roztoczyć otwór centralny z 67 na 68m
sztybor
Posty: 368
Rejestracja: 2014-03-13, 22:15
Lokalizacja: NL/AAR
Płeć:
Kontakt:

Post autor: sztybor »

prnit
Posty: 195
Rejestracja: 2013-11-08, 16:24
Lokalizacja: Wawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: prnit »

Z góry dziękuje Sidowi za pomoc, części przychodzą takie jak zamówione, szybko i bezproblemowo a do tego można się podpytać kilku rzeczy. Także DZIEKI za pro podejscie!

Prace idą powoli dalej, cały czas dochodzą nowe części, kupiłem ostatnio wskażniki do EGT i do boostu żeby było wiadomo o co biega, idą też sprężyny do amorków koni krótsze, do hamulców doszły profi przewody i zestaw montażowy ;-), niestety mamy taką zagwozdkę, obecnie chcemy już wsadzać silnik i montować FMIC a tutaj mops, miały "w miarę" pasować turbiny od rs6c5 bo taką opinię na forum znalazłem ale nigdzie tak naprawdę nie było napisane (przynajmiej ja nie znalazłem) co pasuje a co nie pasuje, ogólnie już temat jest w miarę ogarnięty, pozamawiałem dzisiaj kolejne graty od Sida, uszczelki, pierdołki itd, pozostaje temat gruszek.
Niestety moje poprzednie turbiny sprzedałem bo nie sądziłem że by się przydały i teraz jest problem bo gruszki z rs6 nie pasują, pytanie do Was jakie są na to sposoby, macie jakiegoś mistrza w W-wie lub okolicach który by je przerobił, według Sida da się ale trzeba wiedzieć jak :( albo może macie inny pomysł może ktoś ma gruszki do odsprzednia które można by wzmocnić aby pasowały pod turbiny z rs6. Hehe miało nie być łatwo i nie jest :) pozdrawiam.
S8 D4
kurpiu
Posty: 813
Rejestracja: 2011-08-17, 23:12
Lokalizacja: ozorków
Płeć:
Kontakt:

Post autor: kurpiu »

Musisz miec ori gruszki oczywiscie sprawne:) Trzeba zmienic polozenie tej raczki co jest przy turbinie na ktorej chodziu klapka WG. Pozniej przekrecic core w srodku tak aby pasowalo pod przewody. Wyjscie z turbo od strony trzela albo obciac i przespawac albo przespawac rure idaca do IC. To tak mniej wiecej.
FB; Gekon garage
Oficjalna dystrybucja podtlenku azotu.
Modyfikacje mechaniczne.
Hamownia 4x4
prnit
Posty: 195
Rejestracja: 2013-11-08, 16:24
Lokalizacja: Wawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: prnit »

Czyli muszą być gruszki ori z K03 które już sprzedałem :lol: ? a jak podpasować te z Rs6 które teraz mam, czy jest możliwe albo wiecie co tam trzeba podtuningować/porzeźbić?
S8 D4
kurpiu
Posty: 813
Rejestracja: 2011-08-17, 23:12
Lokalizacja: ozorków
Płeć:
Kontakt:

Post autor: kurpiu »

Gruszki musisz miec od k03 lub k04 rs4 sa pod innymi katami oraz sa inaczej mocowane.
FB; Gekon garage
Oficjalna dystrybucja podtlenku azotu.
Modyfikacje mechaniczne.
Hamownia 4x4
prnit
Posty: 195
Rejestracja: 2013-11-08, 16:24
Lokalizacja: Wawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: prnit »

no to słabo :((( tak czy siak pomuk poszedł. DZIEKI ZA INFO!!!!
S8 D4
kurpiu
Posty: 813
Rejestracja: 2011-08-17, 23:12
Lokalizacja: ozorków
Płeć:
Kontakt:

Post autor: kurpiu »

Niema za co. Kup sobie jakies uszkodzone tanie turbiny byle z WG. Daj WG do regeneracji zeby byly dobre i zalozyc. Bedzie pewnosc ze bedzie to dzialalo.
FB; Gekon garage
Oficjalna dystrybucja podtlenku azotu.
Modyfikacje mechaniczne.
Hamownia 4x4
lukaszlsw
Posty: 73
Rejestracja: 2014-03-29, 19:26
Lokalizacja: Lubelskie
Płeć:
Kontakt:

Post autor: lukaszlsw »

panowie pytanie, miał ktoś styczność z chińskimi turbinami k04, jak to odróżmić od orginału?
prnit
Posty: 195
Rejestracja: 2013-11-08, 16:24
Lokalizacja: Wawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: prnit »

Gruszki kupione, czy jeszcze je jakoś będę musiał przerabiać, wzmacniać, coś mi chyba Sid o tym wspominał, coś więcej? bo już nie chce więcej "niespodzianek" :lol: :lol: :lol:
S8 D4
kurpiu
Posty: 813
Rejestracja: 2011-08-17, 23:12
Lokalizacja: ozorków
Płeć:
Kontakt:

Post autor: kurpiu »

Oddaj do firmy gdzie robia turbo zeby wymienili membrane i sprezyny.
FB; Gekon garage
Oficjalna dystrybucja podtlenku azotu.
Modyfikacje mechaniczne.
Hamownia 4x4
ODPOWIEDZ