Strona 4 z 5

: 2016-03-20, 13:56
autor: ZbychuBt
timon_86 pisze:Zbychu to ten wspomniany wynik na ,,gazie rozweselajacym" i nie chodzi o lpg? :lol:

Nie na CNC :-P :-P

: 2016-03-20, 21:02
autor: pawelosinski83
Jakieś szczegóły?? :)

: 2016-03-21, 12:56
autor: RRyb
ZbychuBT a co masz tam jeszcze dłubnięte ?

: 2016-03-23, 00:14
autor: ARAS200
swierzutki z piekarni K03 hybryda 400

https://www.youtube.com/watch?v=FZwaLJq ... e=youtu.be

: 2016-03-23, 10:28
autor: emay
Motul w fajnym miejscu :D

: 2016-03-23, 12:28
autor: Matleniuszek
Najlepsze pokazane dopiero na koniec, no ale warto było obejrzeć! :->

: 2016-03-23, 20:13
autor: Masta_J
Whoooaaa, ale poszedł :D

: 2016-03-24, 01:45
autor: Savo
Alee poszedł jePany :!: łaaaał

: 2016-03-24, 08:49
autor: Papol
Fajne auto... jestem tylko ciekaw z kad ta moda na te hybrydy... wszyscy teraz hybrydy... czemu nie k04 ??? Toz to wiecej mocy by bylo

: 2016-03-24, 08:57
autor: pawelosinski83
Ale nie ciągnęłoby tak z dołu i drożej ;-)

: 2016-03-24, 12:45
autor: timon_86
Papol pisze:Fajne auto... jestem tylko ciekaw z kad ta moda na te hybrydy... wszyscy teraz hybrydy... czemu nie k04 ??? Toz to wiecej mocy by bylo
Papol sam chyba najlepiej wiesz jak ciężko znaleźć k04 od rs4. Mam wrażenie że chyba wszystkie już zarzneli. Pakowanie k04 z rs6 wiąże się z zdecydowanie większymi mocami ale i większym nakładem pracy, dostosowania modyfikacji auta pod 450+
Jednego trzeba żałować że nikt w audi nie wydumał patentu na wymianę turbin bez wyjmowania całej motorowni. To by znacznie uprościło sprawę i obniżyło całe koszta. Mi osobiście niechce się pchać nie pewne turbiny i za kilka miesięcy za połowę ich wartości wyciągać je z auta. Zresztą temat rzeka

: 2016-03-24, 13:09
autor: Papol
timon_86 pisze:
Papol pisze:Fajne auto... jestem tylko ciekaw z kad ta moda na te hybrydy... wszyscy teraz hybrydy... czemu nie k04 ??? Toz to wiecej mocy by bylo
Papol sam chyba najlepiej wiesz jak ciężko znaleźć k04 od rs4. Mam wrażenie że chyba wszystkie już zarzneli. Pakowanie k04 z rs6 wiąże się z zdecydowanie większymi mocami ale i większym nakładem pracy, dostosowania modyfikacji auta pod 450+
Jednego trzeba żałować że nikt w audi nie wydumał patentu na wymianę turbin bez wyjmowania całej motorowni. To by znacznie uprościło sprawę i obniżyło całe koszta. Mi osobiście niechce się pchać nie pewne turbiny i za kilka miesięcy za połowę ich wartości wyciągać je z auta. Zresztą temat rzeka
Bez sprzecznie... co do k04 to zostaje wymiana core... wtedy turbo jak nowe oczywiscie warunek to nie popekane strony gorace bo wtedy koszta wzrastaja do ceny prawie nowych turbo... przekonalem sie osobiscie.. ;-)

: 2016-03-25, 12:36
autor: rwtnt
Bardzo fajny wynik jak widać 100-200 koło 10 sekund jest dobrze ;) koszty niższe i efekt przyzwoity.

: 2016-04-13, 00:58
autor: ARAS200
Niewiem czy w dobrym dziale ale zamieszcze jakis film z udzialem moich znajomych.
Hybrydy K03 dostaja po gaciach regularnie co wekend od zeszlych wakacji
i o to dowod ze lekka ze mna nie maja ;-) mile widziane uwagi i sugestie co do robienia filmikow. Rozdzielczosc 1080i 60fps

https://www.youtube.com/watch?v=k3w2MO-UidI

: 2016-04-13, 08:16
autor: Papol
Niby go usunales.. film