Strona 4 z 5

: 2017-09-03, 13:53
autor: luk448
Jest jakas alternatywa do zaciskow 8 tlok z rs4 b7.rs6 c5,pytona niz kurva tarcze plywajace za milion 365mm z rs4 b7?

: 2017-09-03, 14:10
autor: SID
nie ma, one jedynie mają tak małe ET46,5mm , każde inne mają 50mm lub więcej a 51mm w B5 zapiera się już na zwrotnicy

: 2017-09-03, 14:42
autor: luk448
Sid i set 8 tlokow pasuje p&p do s4 b5 z tarcz 365?

[ Dodano: 2017-09-03, 14:42 ]
A jakby miedzy tarcze a piaste dac jakis dystans jak przy secie 360mm z zaciskiem z A8?Wtedy tarcza nie zapierala by sie o zwrotnice

: 2017-09-03, 19:34
autor: SID
luk448 pisze:Sid i set 8 tlokow pasuje p&p do s4 b5 z tarcz 365?

[ Dodano: 2017-09-03, 14:42 ]
A jakby miedzy tarcze a piaste dac jakis dystans jak przy secie 360mm z zaciskiem z A8?Wtedy tarcza nie zapierala by sie o zwrotnice
wtedy koło wyjdzie na zewnątrz o grubość dystanu i jak się nagrzeje to Twoje "kanapki dystansowe" będą biły jak złe a pojawi się to bardzo mocno po 5-7 tyś km

: 2017-09-03, 20:03
autor: luk448
Oki dzięki. Czyli do s4 b5 jeśli 8 tłok to tylko z tarcza 365 ta id rs4 b7 tak? A wgl to te tarcze wychodziły jako gładkie?

: 2017-09-03, 20:52
autor: SID
na 8-mio tłoku możesz załozyć 360 , 365, 370, 380, 390 x 34mm ale musisz zmodyfikować adapter
gładkie masz jak zastosujesz rotory z VW Phaeton

: 2017-09-03, 21:02
autor: 16vg60
ja teraz w rs4 b5 ,zamontowalem tarcze 390 z rs6c7 i zacisk 8tlok z rs6 c5 ,wystarczylo tulejki pod zacisk dorobić co by go odsunąć od adaptera

jedyny minus taki ze klocek nie łapie po calosci ,ale mam juz zaciski z rs6c6 6tloki i siada to wszystko idealnie z ww. tarcza

: 2017-09-03, 21:14
autor: luk448
No dobra ale jaka tarcza z tych co wymieniłes Andrzej oprócz 365 pasuje p&p do s4 b5 na 8 tłoku??

: 2017-09-03, 21:23
autor: SID
16vg60 pisze:ja teraz w rs4 b5 ,zamontowalem tarcze 390 z rs6c7 i zacisk 8tlok z rs6 c5 ,wystarczylo tulejki pod zacisk dorobić co by go odsunąć od adaptera

jedyny minus taki ze klocek nie łapie po calosci ,ale mam juz zaciski z rs6c6 6tloki i siada to wszystko idealnie z ww. tarcza
fajny hebel , efektywność bdb duża, szkoda że taki mega mega ciężki, wchodzi w każdą 19"
C7 wzgl C6 ma płytsze tarcze o 10mm dzięki czemu pasuje do wielu aut

zakładaj 330mm na tył, niebawem będę miał adaptery wraz z zaciskami na większy klocek

: 2017-09-03, 21:24
autor: SID
luk448 pisze:No dobra ale jaka tarcza z tych co wymieniłeś Andrzej oprócz 365 pasuje p&p do s4 b5 na 8 tłoku??
RS4 B7 - każda inna to "rzeźba" gdzieś

: 2017-09-03, 21:28
autor: luk448
1.A duza rzezba z przerobka tego adaptera ktory jest w serii z 8 tlokiem?Czy jakos nowy trzeba brac?
2.Tyl z rs4 b7 trzeba tylko tarcze stoczyc zeby wszedl?Dobrze slyszalem?

: 2017-09-03, 21:43
autor: 16vg60
SID pisze: zakładaj 330mm na tył, niebawem będę miał adaptery wraz z zaciskami na większy klocek
Na tyle mam 335 z rs6 c5 ale juz poszlo zamowienie na kwiatki 356 z rs6c7 tylko nie wiem czy dac zacisk hydro/linka i oszczedzic sobie roboty ,czy rzezbic i robic 4pot i drugi pod reczny
Zobacze jak ta tarcza siadzie i obecy zacisk/klocek ja obejmie

: 2017-09-03, 21:51
autor: SID
16vg60 pisze:
SID pisze: zakładaj 330mm na tył, niebawem będę miał adaptery wraz z zaciskami na większy klocek
Na tyle mam 335 z rs6 c5 ale juz poszlo zamowienie na kwiatki 356 z rs6c7 tylko nie wiem czy dac zacisk hydro/linka i oszczedzic sobie roboty ,czy rzezbic i robic 4pot i drugi pod reczny
Zobacze jak ta tarcza siadzie i obecy zacisk/klocek ja obejmie
335 z RS6 C5 to juz bdb hebel a i tak pewnie B5 nie pozwoli Ci w pełni z niego korzystać i będzie budę na zakręcie blokować,
356mm tak jak u mnie na zakręcie - nie obejdzie się bez reduktora

4-ro tłok na tył to tylko efekt wizualny + reduktor + dodatkowe 10-15 kg masy + krzywienie się adapterów bo w B5 nie ma jak sensownie założyć 4-ro tłok (mocowania na zwrotnicy na to nie pozwolą),
temat przerabiany na całym świecie, dlatego ja zrezygnowałem z 4-ro tłoka

: 2017-09-16, 02:49
autor: rs4wagon
a te sportec co masz to hujnia??Tak chwaliles ze bedzie lans i drifty itp

: 2017-09-16, 07:11
autor: 16vg60
Sportec to tylko naklejka ,hebel to kpl.rs6c5 i dawal rade tylko srednice tarcz przymale
W golfie dwa mialem 6pot 345 i tyl 4pot 330 to w rsie trzeba bylo w prost proporcjonalnie cos wiekszego dac ;)