Strona 4 z 6
: 2018-08-31, 16:40
autor: imhotet
bardzo pozytywnie po rozmowie ceny tez ok
: 2019-01-02, 23:52
autor: mflow
Witam,
Czy ktoś może polecić speca od RS6C5 z Radomia albo jego okolic?
Chodzi o przegląd przed-zakupowy.
: 2019-01-03, 00:24
autor: qba_wawa
mflow pisze:Witam,
Czy ktoś może polecić speca od RS6C5 z Radomia albo jego okolic?
Chodzi o przegląd przed-zakupowy.
Szczerze mówiąc, to przed zakupem auta i ja byłem w Radomiu aby obejrzeć wystawione tam w komisach dwie sztuki.
Nie proponuję tego typu transakcji.
No chyba, że to od prywatnego właściciela.
: 2019-01-03, 08:23
autor: pawelosinski83
A ja polecam, allroad ze Szwajcarii kupiony kilka lat temu od handlarza, pakiet startowy 3k i do dziś sprawuje się wyśmienicie. Na blacie prawie 300k a zrobione 2 miechy, podpora wału, visco i to były najgrubsze rzeczy, jakie trzeba było zrobić...
Ale był to najdroższy allroad dostępny wtedy w kraju

: 2019-01-03, 11:13
autor: luk448
mflow, bierz auto i sprzedajcego na wycieczke do Sportimile do Piaseczna.Z Radomia dolecice w 40 min i bedziesz wiedzial co i jak z autem.W Radomiu to ja nie slyszalem o zadnym dobrym specjaliscie od tego typu aut
: 2019-01-03, 15:40
autor: mflow
luk448 myślałem o takiej opcji, ale auto nie ma blach, sprzedający musiałby zarejestrować auto albo wrzucić je na lawetę. No chyba, że znasz/znacie jakieś obejście?
: 2019-01-03, 18:33
autor: gelon
W Radomiu nie ma speców od S/RS. Swego czasu sam serwisowałem moje ex S4 u Adasia w Sportmile. Jeżeli chodzi sprawdzenie auta w innych miastach nie każdy handlarz się na to zgodzi a już napewno nie zarejestruje auta tylko po to żeby pojechać na sprawdzenie. A ewentualne koszty transportu/lawety musiałbyś Ty pokryć. Zawsze możesz umówić się w serwisie VW Ster Radom. Podstawy ogarniają,sprawdzą kompleksowo, podepną kompa i sprawdzą powłokę lakierniczą.
: 2019-01-04, 09:50
autor: luk448
mflow, kwestia dogadania się ze sprzedającym odnośnie kosztów lawety itp. On chce sprzedać Ty chcesz kupić. Zwykle aso to sprawdzi Ci lakier i błędy a tyle to sam sobie możesz zrobić.
: 2019-07-14, 21:45
autor: Bastek333
Na liscie nie widze zadnego polecanego warsztatu z malopolski.... A niestety wyglada na to ze uszczelniacze zaworow z lewej glowicy w moim S4 B6 zniknely i puszcza niebieskie obloki...
Oczywiscie jak juz sie silnik wyciagnie to zapewne lista rzeczy do zrobienia sie powiekszy skoro juz silnik na zewnatrz :(
Troche sie zastanawiam czy przy obecnym spadku cen Sek w B6 jest wogole sens wkladania kasy w to auto :( ... rozrzad niby OK (patrzac na VAG -3 i -5) ... ale cisnienia po lewej stronie silnika o 1.5 bar mniejsze od prawej strony - prawa ok 9 - lewa ok 7
Czy ktos mial motor w podobnym stanie - czyli dymiacy na niebiesko i nierewelacyjnymi cisnieniami - zeby sie podzielic gdzie to zrobil i za ile.... najchetniej malopolska lub okolice.
: 2019-07-15, 09:13
autor: emay
Jest tutaj parę osób na forum które stało przed takim dylematem jak Ty i poszli w stronę wkładania kasy, zapytaj ich jak to się skończyło...
: 2019-07-15, 11:38
autor: luk448
O kurva moj ulubiony silnik
Bastek333, wywalaj to z budy tak predko jak sie tylko da.
Niestety nawet tworcy tego silnika zrozumieli ich blad i kazdy z nich strzeli sobie w leb.
Nie ma co pierdolic ze BBK jest jak Twoja najgorsza byla x100
Dajesz tej kurvie serce,poswiecasz czas ,kupujesz jej najdrozsze czesci w Aso zeby Suka miala,zeby dobrze wygladala na ulicy a ta kurva wiecznie niezadowolona,wiecznie cos Jej kurvie nie pasuje i jeszcze wyciaga w huuuj kasy z Twojego portfela na ktore Ty zapierdalasz.
Kurva jakby mogla to by nawet dziaslami krwawila jak ma okres :)
Takie wlasnie jest BBK
Jedyny plus to dzwiek tego silnika-moze sie podobac
Wywalaj to i pakuj np 2.7 BiT jesli chcesz koniecznie ta bude s4 b6 ale sadze ze s4 b6 nie robi juz takiej roboty na ulicy jak starsza buda s4 b5.
: 2019-07-15, 11:56
autor: Bastek333
luk448 pisze:
No nie chcialem tego przeczytac - ale niestety juz duza czesc tej historii mam na koncie...
Rok temu zdecydowalem ze poprostu pojezdzi ile pojezdzi z ciaglym dolewaniem oleju - to mnie nawet nie boli kupilem banke 25litrow i jest :)
Ale jaja sie zaczely jak przestala jechach (jakby jej z 200 koni ubylo) - pokrotce mowiac zapchaly sie katalizatory - jak wywalilem dziadostwo

to auto wrocilo do zycia - ale te niebieskie obloki wczesniej czy pozniej skoncza sie zabraniem dowodu
Na looku mi nie zalezy - to moje rodzinne auto ktorym jezdzi glownie zona (ale za to dosc duzo). chcialem miec auto ktore nawet jak sie rodzine zaladuje to w trase mozna jechac bez mulenia pod gorke
dobra wracajac do konkretow - ktos jest w stanie podac mi prawdziwa kwote/cene wlozenia 2.7 do tej budy ? Widze ze juz cena samego silnika to polowa ceny motoru BBK...
Ale swap zawsze ciagnie za soba dluga liste dodatkowych czesci nie mowic juz o koszcie roboty itd. wiec ILE realnie kosztuje wlozenie 2.7 - bo z powyzszych wypowiedzi wynika ze wkladanie w BBK to strata pieniedzy.
: 2019-07-15, 11:57
autor: emilzizi
: 2019-07-15, 12:15
autor: luk448
Bastek333, zalezy czy chcesz wkladac serie 2.7 czy nie?Zalezy kto Ci to zrobi i w jakim stanie kupisz swapa.Tutaj za duzo niewiadomych.Napewno odzyskasz za sprzedanie BBK i skrzyni.Napisz do kolegi RRyb-on wlasnie ma s4 b5 i wpakowal 2.7 do tej budy.
On Ci powie najlepiej ile i co i jak bo ja juz nie pamietam ile Go to kosztowalo.
: 2019-07-15, 14:07
autor: Bastek333
luk448 pisze:Bastek333, zalezy czy chcesz wkladac serie 2.7 czy nie?Zalezy kto Ci to zrobi i w jakim stanie kupisz swapa.Tutaj za duzo niewiadomych.Napewno odzyskasz za sprzedanie BBK i skrzyni.Napisz do kolegi RRyb-on wlasnie ma s4 b5 i wpakowal 2.7 do tej budy.
On Ci powie najlepiej ile i co i jak bo ja juz nie pamietam ile Go to kosztowalo.
Chyba widzialem ten watek - tyle ze kolega chcial 500+

- wiec to zupelnie inna bajka
Tutaj mialaby byc seria

- chociaz zjazd z szacowanych 344 na 250 to juz pierwszy minus takiej operacji.... Minus 2 ze to jednak swap nie Plug&play itd... itd...
Zadzwonilem do jednego mechanika co to BBK robil wiec znam koszty mniej wiecej - 12-15tys za remont BBK - zdecydowanie nie zamierzam tyle w to auto wpakowac - toz to 15lat juz ma... i to polowa wartosci tego auta.
Pytanie czy swap na 2.7 to kwota rzedu 5tys, 10tys, 15tys - czy wiecej... zakladam ze 10tys to kompletny maksymalny maks ile moge wlozyc jeszcze w to auto...