Strona 4 z 9
: 2015-03-31, 20:00
autor: vwmariusz
SID ma racje. Trzeba zbierac na wagnery nic innego nie pozostaje. Jak robic to raz a porzadnie. Bo szczerze mowiac to nie chcialo by mi sie wyciagac silnika kilka razy aby poprawiac pekniecia. . . .

: 2015-03-31, 21:04
autor: gowor86
Nadal zastanawiają mnie te kolektory co naprawdę są warte???
http://sidmotorsport.pl/pl/s/1955-agm-r ... ktory.html
: 2015-03-31, 21:47
autor: kurpiu
A ma ktos wartosc przepływu przez wagnery?
: 2015-03-31, 22:05
autor: mik-17
GTO coś w tym stylu Ci wyspawa.
Gdzieś czytałem jego wypowiedź że nigdy na kolektory do 2.7 nie miał reklamacji :)
Cena jak dobrze pamiętam coś koło 3-4 tyś ale pewien ceny nie jestem.
: 2015-03-31, 22:19
autor: LCQ
możesz podpytać u Michała w MG, nie wiem jakie ma doświadczenie w Sce, ale widziałem z innych modeli i muszę przyznać że wyglądały nieźle, jedno jest pewne że tanio nie będzie bo ceny podniósł mocno w górę
: 2015-03-31, 22:44
autor: kurpiu
Mozna wyspawac kolektor w stylu wagnera ladny blyszczacy z kwasa o grubosci 3mm ale cena bedzie okolo 4-5tys. Wiec czy jest sens???
: 2015-03-31, 23:22
autor: vwmariusz
Takie kolektory byly robione w B Grupie na tej samej zasadzie a polaczenie bylo uszczelnione pierscieniem - cos takiego jak tlok w cylindrze
: 2015-04-02, 15:18
autor: modek
: 2015-04-02, 15:31
autor: quidy
collectors haha
: 2015-04-02, 15:59
autor: modek
i patrz, są bystrzy, zrozumieli
: 2015-04-02, 21:52
autor: emay
Kupujesz i zakładasz na próbe

: 2015-04-02, 23:55
autor: modek
qrna, myślę

: 2015-04-06, 09:46
autor: RADEK1985
ja Powiem tak miałem kolektory od Gto identyko jak bolo i smigały długi czas i zyja ale jak bym miał teraz zakladac kolektory po k04 to tylko wagner a wiec zbieraj kase raz wydasz i bedziesz miał swiety spokoj

: 2015-06-01, 19:24
autor: ARAS200
: 2015-06-01, 19:34
autor: RooS
ISO 9000:1, czyli 1 na 9000 pasuje do wzoru
