Strona 4 z 6
: 2015-03-04, 09:03
autor: emay
Padaka z tymi coolerami. Jeden spawacz w ogóle nie podjął się dospawania mocowań. W sobotę będę próbował u innego. Nie mam zamiaru wrzucać tego bez żadnych mocowań. Kierownice też mają zostać. Powoli tracę cierpliwość

: 2015-03-04, 09:20
autor: Darek79
emay daj znać jak ogarniesz temat i jaki wynik temperatur i mocy wyjdzie na hamowni z nowymi IC

: 2015-03-04, 18:20
autor: xan
JUZIU pisze:Tez muszę jeszcze nadkola przerobić zeby powietrze miało gdzie uciekać
Masz już jakiś pomysł na przerobienie tych nadkoli? Dużo było rezania kierownic zeby pasowały?
emay pisze:Padaka z tymi coolerami. Jeden spawacz w ogóle nie podjął się dospawania mocowań. W sobotę będę próbował u innego. Nie mam zamiaru wrzucać tego bez żadnych mocowań. Kierownice też mają zostać. Powoli tracę cierpliwość
Hehe bolo też mówił że z jednej strony było ciężko z tymi coolerami :)
: 2015-03-07, 23:10
autor: emay
Przyszła sobota i miało być tip top:
tak jak pisałem nie chciałem tego wrzucać luzem..
: 2015-03-17, 21:08
autor: xan
Może centralnie żeby coś dawały? :D
: 2015-03-17, 22:05
autor: RooS
Mały boxerek po komorze ganiać się można... Jakby to europejczyk robił to by tam już dwa takie motory siedziały.
: 2015-03-21, 18:25
autor: emay
Mierzyłem dzisiaj temperaturę w dolocie. Powiem Wam, że jestem mega zadowolony. Przy 17 stopniach na dworze temperatura w zależności od szybkości potrafiła wahać się od 33 do 40. Powyżej 40 to jedynie jak stałem na światłach. Zaznaczam, że założyłem kierownice OEM, trochę je dociąłem i posiadam halogeny.
: 2015-03-21, 19:15
autor: kurpiu
33st w dolocie gdy jest 17 na dworze to raczej nie jest jakos super. Ale to napewno lepiej niz w serii:)
: 2015-03-21, 19:51
autor: luk448
emay, a jak to mierzyles?
: 2015-03-21, 19:54
autor: emay
Najpierw jechałem tak 2 tyś obrotów 6 bieg - tutaj bylo kolo 38.
Potem pełen gaz od 2 do 4 biegu - tutaj minimalnie bylo 33.
Potem takie luzne latanie od 3 do 5 tyś obrotów - tutaj bylo 34-38. Jazda po mieście.
: 2015-03-21, 19:56
autor: JUZIU
emay pisze:Mierzyłem dzisiaj temperaturę w dolocie. Powiem Wam, że jestem mega zadowolony. Przy 17 stopniach na dworze temperatura w zależności od szybkości potrafiła wahać się od 33 do 40. Powyżej 40 to jedynie jak stałem na światłach. Zaznaczam, że założyłem kierownice OEM, trochę je dociąłem i posiadam halogeny.
Ale to podczas normalnej jazdy czy przy pełnym obciążeniu i do odciny?
: 2015-03-21, 21:47
autor: siwydh
emay, w opisie widze ze masz wiecej mocy co tam bylo wymienione ?
: 2015-03-22, 08:17
autor: emay
W moim temacie napisałem co i jak zrobiłem. Między innymi padnięte były DVki oraz f-hose + plus wymienione dużo pierdół

: 2015-04-26, 14:39
autor: xan
Wczoraj sprawdziłem u siebie temperatury w dolocie. Icki SMIC by SID, do tego założyłem nadkola z RS6 żeby powietrze miało gdzie uciekać oraz przerobiłem kierownice powietrza by obejmowały cała widoczna część intercoolera. Temperatura zewnętrzna podczas mierzenia ok 20st.
Co myślicie o tej temperaturze?
VAGLOG
Wg mnie jakoś duża ta temperatura, zwlaszcza przy bucie na dwójce do maxa i na 3 do 5k obrotów temperatura skoczyła do ponad 60stopni.
P.S. ma ktoś możliwość zmierzenia jakie sa temperatury na serii w a6 przy takiej pogodzie?
: 2015-04-26, 16:18
autor: JUZIU
Jutro sprawdzę jaka jest temp teraz u mnie tylko ja mam ic z rs4 i soft