Strona 4 z 6
					
				
				: 2015-03-04, 09:03
				autor: emay
				Padaka z tymi coolerami. Jeden spawacz w ogóle nie podjął się dospawania mocowań. W sobotę będę próbował u innego. Nie mam zamiaru wrzucać tego bez żadnych mocowań. Kierownice też mają zostać. Powoli tracę cierpliwość  

 
			
					
				
				: 2015-03-04, 09:20
				autor: Darek79
				emay daj znać jak ogarniesz temat i jaki wynik temperatur i mocy wyjdzie na hamowni z nowymi IC 

 
			
					
				
				: 2015-03-04, 18:20
				autor: xan
				JUZIU pisze:Tez muszę jeszcze nadkola przerobić zeby powietrze miało gdzie uciekać
Masz już jakiś pomysł na przerobienie tych nadkoli? Dużo było rezania kierownic zeby pasowały?
emay pisze:Padaka z tymi coolerami. Jeden spawacz w ogóle nie podjął się dospawania mocowań. W sobotę będę próbował u innego. Nie mam zamiaru wrzucać tego bez żadnych mocowań. Kierownice też mają zostać. Powoli tracę cierpliwość  
Hehe bolo też mówił że z jednej strony było ciężko z tymi coolerami :)
 
			
					
				
				: 2015-03-07, 23:10
				autor: emay
				Przyszła sobota i miało być tip top:
 
 
tak jak pisałem nie chciałem tego wrzucać luzem..
 
			
					
				
				: 2015-03-17, 21:08
				autor: xan
				 
 
Może centralnie żeby coś dawały? :D
 
			
					
				
				: 2015-03-17, 22:05
				autor: RooS
				Mały boxerek po komorze ganiać się można... Jakby to europejczyk robił to by tam już dwa takie motory siedziały.
			 
			
					
				
				: 2015-03-21, 18:25
				autor: emay
				Mierzyłem dzisiaj temperaturę w dolocie. Powiem Wam, że jestem mega zadowolony. Przy 17 stopniach na dworze temperatura w zależności od szybkości potrafiła wahać się od 33 do 40. Powyżej 40 to jedynie jak stałem na światłach. Zaznaczam, że założyłem kierownice OEM, trochę je dociąłem i posiadam halogeny.
			 
			
					
				
				: 2015-03-21, 19:15
				autor: kurpiu
				33st w dolocie gdy jest 17 na dworze to raczej nie jest jakos super. Ale to napewno lepiej niz w serii:)
			 
			
					
				
				: 2015-03-21, 19:51
				autor: luk448
				emay,  a jak to mierzyles?
			 
			
					
				
				: 2015-03-21, 19:54
				autor: emay
				Najpierw jechałem tak 2 tyś obrotów 6 bieg - tutaj bylo kolo 38.
Potem pełen gaz od 2 do 4 biegu - tutaj minimalnie bylo 33.
Potem takie luzne latanie od 3 do 5 tyś obrotów - tutaj bylo 34-38. Jazda po mieście.
			 
			
					
				
				: 2015-03-21, 19:56
				autor: JUZIU
				emay pisze:Mierzyłem dzisiaj temperaturę w dolocie. Powiem Wam, że jestem mega zadowolony. Przy 17 stopniach na dworze temperatura w zależności od szybkości potrafiła wahać się od 33 do 40. Powyżej 40 to jedynie jak stałem na światłach. Zaznaczam, że założyłem kierownice OEM, trochę je dociąłem i posiadam halogeny.
Ale to podczas normalnej jazdy czy przy pełnym obciążeniu i do odciny?
 
			
					
				
				: 2015-03-21, 21:47
				autor: siwydh
				emay, w opisie widze ze masz wiecej mocy co tam bylo wymienione ?
			 
			
					
				
				: 2015-03-22, 08:17
				autor: emay
				W moim temacie napisałem co i jak zrobiłem. Między innymi padnięte były DVki oraz f-hose + plus wymienione dużo pierdół  

 
			
					
				
				: 2015-04-26, 14:39
				autor: xan
				Wczoraj sprawdziłem u siebie temperatury w dolocie. Icki SMIC by SID, do tego założyłem nadkola z RS6 żeby powietrze miało gdzie uciekać oraz przerobiłem kierownice powietrza by obejmowały cała widoczna część intercoolera. Temperatura zewnętrzna podczas mierzenia ok 20st.
Co myślicie o tej temperaturze?
VAGLOG 
Wg mnie jakoś duża ta temperatura, zwlaszcza przy bucie na dwójce do maxa i na 3 do 5k obrotów temperatura skoczyła do ponad 60stopni.
P.S. ma ktoś możliwość zmierzenia jakie sa temperatury na serii w a6 przy takiej pogodzie?
 
			
					
				
				: 2015-04-26, 16:18
				autor: JUZIU
				Jutro sprawdzę jaka jest temp teraz u mnie tylko ja mam ic z rs4 i soft